Oon huomannu että moni vakinikki on alkanut taas kirjottamahan uurestaan mutta saakos ne kirjootusrauhaa? Vai kaataako toiset vakkarit paskaa niskaan ja tunkeilee liika liki? Moni on poistanut galleriakuvat ja sähköpostiosoitteet näkyvistä... Jotain se kertoo, sekin....
Onkos palstat rauhottunut
18
1325
Vastaukset
- jpntar
Sitä silloin tällöin tulee käytyä täällä vieläkin..Sitä paskaa saattaa tulla niskaan muulloinkin..:/
- Tuttuahan tuo...
Ilkeiksi koen heidät, joiden on AINA PAKKO PUUTTUA POLEEMISESTI toisten kommenteihin esim. kyssäreissä.
Kun joku tekee jonkin kyssärin tai aloituksen muuten vaan, moni vastaa ja kertoo asiaan oman kokemuksensa tai mielipiteensä (usein asia koskee muuten makuasioita!) niin eikös joku idiootti katso aiheelliseksi lähteä KOULUTTAMAAN vastaajaa.
Minkä helkkarin takia sellaiset eivät ota mieluiten kantaa itse asiaan vaan alkavat arvostella muiden vastaajien makumieltymyksiä, mielipiteitä tai ylipäätään kirjoitusta?! Ja ne samaiset poleemiset tyypit ovat usein myös sitä mieltä, että HE ovat keskustelutaitoisia ja tulevat hyvin toimeen muiden kanssa...
Joopa joo...Viisaammaat antavat niille periksi kun huomaavat poleemisen tyypin älynlahjojen vähyyden...Mitä sitä hölmölle vänkäämään vastaan...Parempi vaan poistua tantereelta....
Tulin, näin ja poistun....Ciao!
- sua etten
sanois tääl o kaik hyvi yhen pois olles
- ennen ku taas
tipahtaa... hän on takaisin taas... laihalohtu!
- tarkoittaa
kun en tiedä kenestä nyt on oikein kyse
- sekin sitten on?
sinä itsekö?
- syöpäpalstoilla
sairaat ihmiset vaan heittää paskaa heikoimpien niskaan! käy siellä katsomassa! syöpäpotilaat keskustelut.
- syöpä keskustelut
palstat,katso,miten heikot poistuu,kun vahvat jyrää. t. yksi sivusta seurannut ukko vaan.
- ymmärrätte
syöpä keskustelut kirjoitti:
palstat,katso,miten heikot poistuu,kun vahvat jyrää. t. yksi sivusta seurannut ukko vaan.
paremmin jos osuu omalle tai läheisenne kohdalle
- keskiyonkehraaja
Kun menee ohi niin tajuu et harvoin täältä hyviä ihmis suhteita löytää...
Onneksi löysin sentään muutaman:))
Kiitos heille... kun olin rehellisillä mielipiteillä liikkeellä?
ja ehkä olinkin joidenkin mielestä häiriöksi :=)
mut aikansa kaikkea tjn
juh sitä roskapostia tulee niin ettei meinaa tila riittää :=)- PusKis.
Olen ollut työkoneeltani jo huhtikuun puolivälistä.
Kenelleekkään en oo haistatellut,
kysynyt vain...?
Kohta oon varmaan tältä kotikoneeltanikin bannassa? - myös työnantaja
PusKis. kirjoitti:
Olen ollut työkoneeltani jo huhtikuun puolivälistä.
Kenelleekkään en oo haistatellut,
kysynyt vain...?
Kohta oon varmaan tältä kotikoneeltanikin bannassa?pystyy rajoittamaan työntekijän netin käyttöä,ei välttämättä ole kyse bannista.
- yx pahimmista kiusantekijöistä
Tyylisi on helposti tunnistettavaa, pahinta solvausta. Bannisi on täysin aiheesta ja suurin osa tietää sen. Outoa sääliä olet kerjäämässä?
- kumma tapa
yx pahimmista kiusantekijöistä kirjoitti:
Tyylisi on helposti tunnistettavaa, pahinta solvausta. Bannisi on täysin aiheesta ja suurin osa tietää sen. Outoa sääliä olet kerjäämässä?
huomion herättämiseen.
- puskiss
yx pahimmista kiusantekijöistä kirjoitti:
eikä mitään solvausta.
mutta on sitä kiva yrittää ärsyttää. - kun noin haisee
puskiss kirjoitti:
eikä mitään solvausta.
mutta on sitä kiva yrittää ärsyttää.omakehu.
etelän turistirysissä adonis on yleinen homobaarin nimi.
- syvään
Mitäpä se kelleen kuuluu vaikka nikit on poistettu.Toiset poistaa, kun ei jaksa jatkuvaa kimpussa olemista.
Aiemmin valitettiin häiriköistä, NYT SIITÄ KUN PALSTA RAUHOITTUNUT.
Koittakaas jo päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402