..oranssia rinnuksissa, vähän mustaa jossain ja valkoinen "ylioppilaslakki" päässä?
Mikäs lintu se on..
4
539
Vastaukset
- ..tulee
..mieleen ekana.
Vertaapa noihin kuviin, jotta vaikuttaako tutulta?
http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/phopho/index.php- taitaa..
olla juuri tuo. Mun mielestä sillä vain on valkoisempi päälaki mutta kai se voi olla mahdollista että nuo valkoiset höyhenet on levinneet vähän otsaa korkeammalle? Majaillut jo pitempään meidän pihapuissa tuo tipunen, kummallista etten oo ennen nähnyt tuollaista vaikka tätä maailmaa on näillä silmillä katseltu jo riittävän monta vuotta.
- tuntee tuosta
taitaa.. kirjoitti:
olla juuri tuo. Mun mielestä sillä vain on valkoisempi päälaki mutta kai se voi olla mahdollista että nuo valkoiset höyhenet on levinneet vähän otsaa korkeammalle? Majaillut jo pitempään meidän pihapuissa tuo tipunen, kummallista etten oo ennen nähnyt tuollaista vaikka tätä maailmaa on näillä silmillä katseltu jo riittävän monta vuotta.
levottomasta pyrstöstä ja se laulaa joskus suruvoittoisest "tuuit" "tuuit" jne. vähän samaan tapaan kuin uunilintu.
- ap..
tuntee tuosta kirjoitti:
levottomasta pyrstöstä ja se laulaa joskus suruvoittoisest "tuuit" "tuuit" jne. vähän samaan tapaan kuin uunilintu.
Mä sanon että se "kuikuttaa" kun pitää niin hauskaa ääntä juuri tuollasta mitä kuvailit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048