Tallulah=The Misery???

Kuuntelia

Siis kuuntelin tossa Sonatan cd:tä Winterheart´s guild. Ja vitos kappaleen nimi on The Misery mut siinä lauletaan Tallulah. Katoin Sonatan sivuilta niin sielläkin lukee et kappale The Misery on kyseisellä cd:llä. Et mistä voisi johtua vai oonko hukassa tässä asiassa jotenki.
Ja ihan aito cd on. Onko muilla samallailla?

3

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjanns

Tallulah on Silencellä. The Misery (joka saattaa tosin vertaisverkosta löytyä nimellä Playwrite's Misery) on eri biisi.

Siis tarkoitatko, että olet kuulevinasi siinä laulettavan Tallulahista, vai tunnistitko sen biisin? Mistä olet hankkinut tuon cd:n?

• Kuuntelia

Kyllä siinä oikeesti siis soi Tallulah. En muista mistä hankin. Siis jostain suomen levykaupasta

• noi
        Kuuntelia kirjoitti:

Kyllä siinä oikeesti siis soi Tallulah. En muista mistä hankin. Siis jostain suomen levykaupasta

mulla kun on ne kaikki sonatan levyt nii ei kyllä oo sattunu tommosta yhessäkää piisissä. niiku edellinen vastaaja sano että tallulah on silence:llä niihä tuo on ja the misery on sitte taas sillä winterheart's guild levyltä. ei voi millään pitää paikkaansa että the miseryn paikalla ois tallulah. onko siis ku laitat levyn soittimeen ja the miseryn kohalle, alkaaki soida tallulah vai ootko kopioinnut ne piisit siltä levyltä esim. koneelle? jos laitat piisit koneelle, helposti laulun NIMI muuttuu mutta harvoin koko laulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4