Päiväunillako

Silipa-Tuuli

muut, minä en kun vasta heräsin!

Aurinkoonkaan viitti mennä kun eilisestä jäi niin huonot fiilikset, sain rannan upeimman paikat, ymmärtänyt vasta kuin myöhemmin miksi tuo paikka... oli vapaana, mutta...

selkishän se minullekkin, sillä makoiltuani aikani niin alkoi ramaseen ja nukahdinkin, herättyäni...

ympärilläni oli sankka joukko ihmisiä, ensapumiehiä myöden, luulin näkeväni harhoja sillä... näin hyvin heikosti, kuulin kyllä ja se mitä kuulin olikin jotain... kauheeta, meinaan...

kuulin miten he supisivat minun huonoa onneani, minä minä... olin joutunut murkkuarmeijankohteeksi ja mehiläiskuningattarenkin olin suuttuttanut, joukko kuhnureita oli saanut käskyn... häätää minut, ei siinä vielä kaikki, kyypartio oli ottanut minut kohteekseen, babykyillä oli opintoretki ja valinneet minut kohteekseen, niin....

Nyt mää makkaan sängyssäni ja mietin että... vhittu! :(

Kirjoitin tämän vain siksi että olisitte tarkempia kuin minä valitessani auringonottopaikkoja ja varokaa... solaa! :)

41

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

Tämä sattui maaseudulla kun vahingossa jostain kumman syystä jouduttiin perunanistutus talkoisiin ja pistivät mut vetämään sellaista kahden ihmisen vedettävää/työnnettävää auraa, jolla tehdään ne vaot perunapeltoon! Ja joku sanoi että chapliinikos se on jotunut oriiksi..! Samana päivänä aiemmin olin supikoira metsässä tai ainakin mua sellaiseksi luultiin...mutta se on ihan toinen tarina se...!

• olisin ollut hämmästyneempi jos olisit kertonut joutuneesi TYÖNTÄMÄÄN, mutta...

helppoahan se edessä on olla, senkos vain kävelee ja ohjaa laitetta, nih! :)

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

olisin ollut hämmästyneempi jos olisit kertonut joutuneesi TYÖNTÄMÄÄN, mutta...

helppoahan se edessä on olla, senkos vain kävelee ja ohjaa laitetta, nih! :)

Sen peränpitäjän ei tarvitse kuin ohjata ja minä vedin hampaat irvessä ja ähisin ja puhisin ja ähisin ja puhisin...

• CharlieChaplin kirjoitti:

Sen peränpitäjän ei tarvitse kuin ohjata ja minä vedin hampaat irvessä ja ähisin ja puhisin ja ähisin ja puhisin...

...Nyt olleskaan miks mua alkoi kuumottaan, sinä siis...

Ähisit, puhisit, ähisit, puhisit... HuhHuh...

Kylmän suihkun paikka mulla, näemmä! :)

• hups.

kävipäs sulla huono säkä, oot seuraavalla
      kerrealla tarkempi.

• ja lupaan seuraavalla kerralla olla tarkempi, jatkossa...

Suljen silmäni mennessäni rannalle, ja jätän tunkematta itteni rannan komeimman adoniksen viereen, tietäähän sen että...

Murheita siitä vain saa, kuten minulle eilen kävi! :(

• sola

..eihän tuo sen kummempaa..kyllä sä varmaan kuntoon tuut vielä..mä voin jopa auttaa..:))

Kaikkihan tietää, et mä oon poppanainen ja sen lisäks vielä oraakkeli ja rinsrenssaKIN joo ja aina niin ystävällinen kaikille...ja ihan siks annan sulle vinkin, joka auttaa auringospistokseen:

Juoppa pullollinen risiniiöljyä .... ;)

• alkaa eräs ajatus houkuttaa minua, en kerro mikä, tiedät! :)

Ja miksi, noo... sinä se olet NIIN mukava nainen, hyviä neuvoja sinulla, kiitos taas, ja painu... tiiät kyllä minne, tervemenoa! :)

• sola
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

alkaa eräs ajatus houkuttaa minua, en kerro mikä, tiedät! :)

Ja miksi, noo... sinä se olet NIIN mukava nainen, hyviä neuvoja sinulla, kiitos taas, ja painu... tiiät kyllä minne, tervemenoa! :)

..kyllä mä tiiän, että säKIN oot rakastunu muhun..eihän mun mun viehätysvoimaa voi kukaan vastustaa... ;))))

• sola kirjoitti:

..kyllä mä tiiän, että säKIN oot rakastunu muhun..eihän mun mun viehätysvoimaa voi kukaan vastustaa... ;))))

astuin ulos valoon, ja tunnustan, rakastunuthan minä, mutten...

Sinuun, sorry että tuotin pettymyksen, koita jaksaa, elämäähän tää! :)

• parin tunnin päikkärit...ja lo on nyt töttöröööö rööööö....
      päivää taloon vaan...=:0))

• ymmärrä että päivätirsat joku ottaa, jos minä niin tekisin niin...

enhän mä olisi koskaan hereillä, kas kun nukun puoleenpäivään ja jos päikkärit ottaisin niin huhhuh, menen nääs yleensä jo ilta kahdeksalta nukkumaan, ei ei... ei päikkäreitä, never... :)

• kuinkas pitkät litaniat taas...hmm..jaa,solaako

• pakkohan mun oli varoittaa... kun muut eivät uskalla! :)

Pst. miten niin...pitkä, pah, lyhyestihän mä! :(

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

pakkohan mun oli varoittaa... kun muut eivät uskalla! :)

Pst. miten niin...pitkä, pah, lyhyestihän mä! :(

oot sää kai pitempiäkin....kirjotellu...

• CharlieChaplin
        jussi383 kirjoitti:

oot sää kai pitempiäkin....kirjotellu...

siellä kylmässä suihkussa ja tässä on tulos!

siellä kylmässä suihkussa ja tässä on tulos!

minulle kylmä suihku mitään auttanut, kipaisin rautakaupassa, nyt mulla on amme... ja amme täynnä jääpaloja, ja täällä pysynkin! :)

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

minulle kylmä suihku mitään auttanut, kipaisin rautakaupassa, nyt mulla on amme... ja amme täynnä jääpaloja, ja täällä pysynkin! :)

oikein touhuat??? tai kyllä mä melkein voisin kuvitella....hmm

oikein touhuat??? tai kyllä mä melkein voisin kuvitella....hmm

tämä on salainen reseptini, kas kun...

minä menen illalla terassille ja tiedäthän sinä, kaikki naiset ovat punaisia kuin kravut, ressukat...

polttaneet ihonsa, minä taas... hohdan valkeana, eksoottista, vai mitä? :)

Pst. Tosin... kyllä nää jääpalat jo alkaa inhottavasti pisteleen kehoa!

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

tämä on salainen reseptini, kas kun...

minä menen illalla terassille ja tiedäthän sinä, kaikki naiset ovat punaisia kuin kravut, ressukat...

polttaneet ihonsa, minä taas... hohdan valkeana, eksoottista, vai mitä? :)

Pst. Tosin... kyllä nää jääpalat jo alkaa inhottavasti pisteleen kehoa!

menet siis kesämökille terassille? meinaatkos katella naisia terasilla....heh taas! Mä voisin katsella sitä Bubi-huuhkajaa joka keskeyti jalkapallomatsin!

menet siis kesämökille terassille? meinaatkos katella naisia terasilla....heh taas! Mä voisin katsella sitä Bubi-huuhkajaa joka keskeyti jalkapallomatsin!

kesämökkini terassilta näe muuta kuin "pystyyn kuolleita"... jääköön sanomatta mitä! :)

Tokihan minä menen kaupunkimme upeimmalle terassille, näkymät on... huikeet!

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kesämökkini terassilta näe muuta kuin "pystyyn kuolleita"... jääköön sanomatta mitä! :)

Tokihan minä menen kaupunkimme upeimmalle terassille, näkymät on... huikeet!

Sehän lauloi aikanaan nylon-beat että kiikaroimaan pyllyt poikien....hah

Sehän lauloi aikanaan nylon-beat että kiikaroimaan pyllyt poikien....hah

Saatanpa ilahduttaa sua taas joku päivä kuvalla... kiikaroiminen on mukavaa! :)

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Saatanpa ilahduttaa sua taas joku päivä kuvalla... kiikaroiminen on mukavaa! :)

siis vain omalla kuvallasi! pitäiskös mun laittaa kuva tänne? http://m-ro2.skyrock.com/pics/8820952.jpg

siis vain omalla kuvallasi! pitäiskös mun laittaa kuva tänne? http://m-ro2.skyrock.com/pics/8820952.jpg

vastaan kun en valehdellakkaan osaa, älä laita kuvaasi sinne, paree niin! :)

Pst. Toki oman kuvani sulle laitan, laitoinhan viimeksikin! :D

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

vastaan kun en valehdellakkaan osaa, älä laita kuvaasi sinne, paree niin! :)

Pst. Toki oman kuvani sulle laitan, laitoinhan viimeksikin! :D

Minä ole laittanut vielä mitään minnekkään! mutta yritys on kova....syksyllä saattaa ilmestyä galleriaani...pidetään jännityksessä vielä...

Minä ole laittanut vielä mitään minnekkään! mutta yritys on kova....syksyllä saattaa ilmestyä galleriaani...pidetään jännityksessä vielä...

väittänytkään että olisit laittanut, kerroin vain...

että ei ehkä kannata kuvaasi sinne laittaa, hah! :)

Pst. Laittasit jo kuvasi galleriaan, syystä että en tiedä olenko enään syksyllä palstoilla!

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

väittänytkään että olisit laittanut, kerroin vain...

että ei ehkä kannata kuvaasi sinne laittaa, hah! :)

Pst. Laittasit jo kuvasi galleriaan, syystä että en tiedä olenko enään syksyllä palstoilla!

Kuka sen tietää vaikka olisit? meinaatkos lähtä ulkomaille vai nunnaksi luostariin...? kyllä mä sen kuvan laitan kun jaksaa...!

Kuka sen tietää vaikka olisit? meinaatkos lähtä ulkomaille vai nunnaksi luostariin...? kyllä mä sen kuvan laitan kun jaksaa...!

eihän sitä tiedä vaiks roikunkin, toisaalta... aikansa kutakin! :)

Pst. Laita nyt ja yks asia, ikuna ymmärtänyt tuota ettei jaksa, voi mies... tiedä sitten jos kuvan laittaminen ottaa sinulle niin... voimille, kuinkahan mahtaa olla "sen" laita, pettynythän mä nyt olen! :(

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

eihän sitä tiedä vaiks roikunkin, toisaalta... aikansa kutakin! :)

Pst. Laita nyt ja yks asia, ikuna ymmärtänyt tuota ettei jaksa, voi mies... tiedä sitten jos kuvan laittaminen ottaa sinulle niin... voimille, kuinkahan mahtaa olla "sen" laita, pettynythän mä nyt olen! :(

Kyllä se tulee.... se kuva tässä...! Viestin loppuosaa en ymmärtänyt.. kunhan hymmyilee täällä! ja ei saa olla pettynyt....hyvää kannattaa aina odottaa...keu keu!

Hierarkian syvyyden vuoksi tähän.

Jos kerran oikein lupaat että, tulee tulee...

Niin... hymyilen minäkin, täällä!!! :)

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Hierarkian syvyyden vuoksi tähän.

Jos kerran oikein lupaat että, tulee tulee...

Niin... hymyilen minäkin, täällä!!! :)

Että multa tulee....siis kuva galleriaan!

• Katherina

päiväunilla! Mut eipäs ollu helppo mullakaa tää daaken! Saakelin lokit kuvitelleet et mun eväät on niitä varten(((! No ehtipäs yks napata mun evääni, mut ostimpas kostoks paristoilla tomivan hyttysmailan,,sitä ne lokit ei tiedä,:))!

• lokit ovat ihania, tässä eräänä iltana viettäessämme iltaa eräällä terasilla, niin sai ystävättäreni kokea lokin...

kauhea koston, paskoivat perhana... :)

Pst. Tunnelma oli kuin Hitchcockin elokuvasta... linnut! :)

• Katherina
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

lokit ovat ihania, tässä eräänä iltana viettäessämme iltaa eräällä terasilla, niin sai ystävättäreni kokea lokin...

kauhea koston, paskoivat perhana... :)

Pst. Tunnelma oli kuin Hitchcockin elokuvasta... linnut! :)

saakelin pommikoneet kyl osumatarkkuudeltaan luokaa A1! Kuis keleen lailla ne osuukin just varmaan siehen minne tähtäävät?

• Katherina kirjoitti:

saakelin pommikoneet kyl osumatarkkuudeltaan luokaa A1! Kuis keleen lailla ne osuukin just varmaan siehen minne tähtäävät?

oikeastaan, apua... mua kikatuttaan tuon tapahtuman muisteleminenkin niin paljon että vattaan sattuu, voi sitä läiskähdystä ko keskelle päähän kopsahti ja helvata...

miten sitä paskoo voi linnusta niin paljon tullakkin! :)

• Katherina
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

oikeastaan, apua... mua kikatuttaan tuon tapahtuman muisteleminenkin niin paljon että vattaan sattuu, voi sitä läiskähdystä ko keskelle päähän kopsahti ja helvata...

miten sitä paskoo voi linnusta niin paljon tullakkin! :)

tulla, en määkää muuton tietäs mut nähny et tosiaan sitä riittää,,))! Vai oiskos et vauhdissa pläjytetty levee niin laajalle:))??

• Katherina kirjoitti:

tulla, en määkää muuton tietäs mut nähny et tosiaan sitä riittää,,))! Vai oiskos et vauhdissa pläjytetty levee niin laajalle:))??

Jotensakin mulle tuli tunne että illastani saattaa tulla tosi tylsä, sillä...

tairanpa varuiks kahtella vain yläilmoihin, perin tylsä ilta... odotettavissa! :(

• Katherina
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Jotensakin mulle tuli tunne että illastani saattaa tulla tosi tylsä, sillä...

tairanpa varuiks kahtella vain yläilmoihin, perin tylsä ilta... odotettavissa! :(

osaat väistelläkkö :))? Älä nipota, järkkää kamuille kivaa, ja lopeta se taivaanrannan maalarin kattelu :))!

• löytyy myös

varjopaikkoja.Ulkoilla kannattaa aina.

• mikhaildenisov

että sen nimi on piirakka!!

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      274
      2445
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1324
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1211
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1211
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1165
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1106
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      972
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      907
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      777
    Aihe