Saako viisioviseen ysisataseen saabiin vm 96 koiraverkkoa? Sehän on tiloiltaan kuin farmari-auto, sinne tavaratilaanhan koira mahtuu hyvin. Olisi kiva, jos se koira myös pysyisi siellä takana...
Saab 900:n koiraverkko?
6
330
Vastaukset
- 900t
Jyväskylästä Pro Car Serviceltä. puh: 014282200
En ole varma, et saako, mut aina voi kysyä. Jos koiraverkko on ollut saabin lisävaruste tai jotain.. niin sitten pcs:ltä saa niitä. - Turbo Sensonic
Joo, NG900/9-3:een saa koira-/tavaraverkkoa. Mulla on sellainen autossani. Ostin sen vuonna 2000 Saabilta ja silloin se maksoi muistaakseni noin 890 markkaa (voi olla että muistan hinnan hieman yläkanttiin). On muuten todella hyödyllinen ostos, jos kuljettaa hauvoja autossa ;-) Lujaa tekoa, siitä saa koira kuin koira yrittää läpi, eikä pääse ;-)
Sulla taitaa olla sama ongelma kuin mulla oli aikanaan ;-) Koira nimittäin hyppäs takaboksista takapenkille ja yritti siitä sitten edelleen hypätä syliin - moottoritievauhdissa ;-) Sen jälkeen ostin tuon koiraverkon.- Koiramies
Ei mulla ole vielä saabia, mutta harkinnassa on, joten tämä oli hyödyllinen tieto.
- Peinu
Koiramies kirjoitti:
Ei mulla ole vielä saabia, mutta harkinnassa on, joten tämä oli hyödyllinen tieto.
Nii et sä sitä mun -95 900SE 3d Saabia ollut ostamassa vai? ;)
- Pertti666
Nimimerkillä 6 päivää vanhan Turbo Jubileen ja aika paljon vanhempien mäyräkoiraveljesten omistajana asia kiinnostaa myös. eli onko ko verkko helpolla irroitettavissa / taittuuko siitä yläosa tarvittaessa alas? eivät osanneet vastata asiaan kun autokauppaa tein, eikä liikkeessä myöskään ollut yhtään verkkoa kotosalla. Nykyvaluutassa verkon hinta oli muistaakseni 125 eur
- 0,9kS
Pertti666 kirjoitti:
Nimimerkillä 6 päivää vanhan Turbo Jubileen ja aika paljon vanhempien mäyräkoiraveljesten omistajana asia kiinnostaa myös. eli onko ko verkko helpolla irroitettavissa / taittuuko siitä yläosa tarvittaessa alas? eivät osanneet vastata asiaan kun autokauppaa tein, eikä liikkeessä myöskään ollut yhtään verkkoa kotosalla. Nykyvaluutassa verkon hinta oli muistaakseni 125 eur
Saa helposti irroitettua. Verkossa ei ole ylä- ja alaosaa erikseen. Siis käytännössä alaosaa ei ole. Verkko tulee kiinni takaluukun yläreunaan "teleskooppituilla" ja hattuhyllyn kannakkeiden etureunaan. Irroitus n. 10 sek jos oikein tupeksii.
Isällä on ko. verkko 9-3:ssa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381634Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171