miten selitätte huostan? entä niille lapsille jotka ovat kotona? oikeutatteko toimen koska viranomainen määrää, vai otatteko itse syyt niskoillenne? vai annatteko ymmärtää että olette avuttomia ja puolustuskyvyttämiä sossuhyökkäystä vastaan, miten sitten lapset suhtautuvat poliisiin ja muihin viranomaisiin? jos sanotte että poliisi teki väärin...,miten lapsi voi enää luottaa yhteiskuntaan? olen kahden vaiheilla, lapsi alkaa kohtaolla sen ikäinen että selityksiä tarvitaan... tähän asti olen sanonut vaan että kaikkien lasten on pakko olla hoidossa silloin kun vanhempien on oltava työssä tai opiskelemassa (joita olen itse, en osaa selittää miksi isi työttömänä ei voi huolehtia, tai niin, sanon että isi on sairas...)lapsella tulisi olla oikeus päivähoitoon kuen lakikin määrää eikä mihinkään typerään sijaishuoltoon, silloin kun vanhemmat ovat kykeneviä huolehtimaan, oli erityislapsi tai ei!
mitäkerrotte
lapsillenne?
2
807
Vastaukset
- lapsi ymmärtää
mitä soskut touhuaa.Hänestä on vaikea ymmärtää heidän valheitaan.
- neuvoja antava
seuraavaan sähköposti osoitteeseen:
[email protected]
hän osaa auttaa teitä asiassanne,
terv. hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083