miksiköhän

exedg

jousimies on eläinradan tunteettomisin ihminen? ei pahemmin välitä kumppanista,eikä liioin itsestäkään... pettää kylmäverisesti,eikä osaa/halua katua tekojaan... näin ihmettelee eläinradan vastakohta,herkin,uskollisin RAPU.

7

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puppua

      Jousimies (ainakin nainen) on äärimmäisen herkkä ja tunteellinen. Välittää läheisistään liikaakin.

    • menee..

      Kyllä kun siskoani, joka on rapu, katselen niin enpä ole montaakaan sen kalseampaa ihmistä tavannut. Itse jousimiehenä olen takuulla tulikuuma hänen rinnallaan.

      Se jousimiehesi ei siis vain suostunut pompoteltavaksesi ja elämään sinun laatimien sääntöjen mukaan? Siitähän se kiikastaa, eikö niin? Ettet sinä ollutkaan pomo?

    • Selene

      olet vain kohdannut tunteettomia jousimiehiä tai sitten yleistät liikaa =D

      Itse olen välillä liiankin tunteellinen, herkkä ja toiset huomioon ottava.

      Ja osaan myös pyytää anteeksi, jos katson sen aiheelliseksi.
      Tosin joskus jousimiehen huumori on sitä tasoa, ettei kaikki pysy perässä ja silloin näitä epäluuloja syntyy...

      Ehken myös sillä nousevalla merkillä on vaikutuksensa =)

    • lecrolyn

      itse olen jousimies nainen ja seurustelin hetken rapu miehen kanssa, ja enkä juuri "välittänyt ja petin kylmäverisesti enkä myöskään katunut" eli juuri niinkuin kuvailit.

      suhde päättyi kun aloin seurustelemaan uuden miehen kanssa ja rapu mies jäi kelkasta.

      eli jousimies taitaa olla juuri se tunteettomin.

    • ei kuitenkaan

      Itselläni rapu mies joka on käynyt vieraissa 2kin kertaa, yhteisiä vuosia 17 ja 5 lasta.

      silti mieheni kanssa yhdessä,ettei se rapu nyt niin uskollinen ole eikä jousimiesnainen niin kylmä ja tunteeton!

    • jouskaritytsy

      Ensimmäinen poikaystäväni, kihlattuni oli rapu, ja aivan ihana kaikinpuolin. Kirjoitti kauniita runoja ja sanoi pitävänsä, mutta petti senkuin kerkesi. Olin 3v uskollinen ja rakastunut, annoin rakkauttani, hellyyttä ja huomiota miehelle, sängyssä oli hekumaallista. Pettämisen myötä katkaisin suhteen, luottamus miehiin meni ja kesti yllättävän pitkän aikaa ennenkuin uskalsin luottaa kehenkään mieheen enää.

    • sara12

      mitä ilmeisimmin ole ollut tekemisissä jouskarin kanssa. Tosin, me osataan välillä peittää ne tunteet, meidän on vaikea sanoa suoraan päin naamaa mitään kielteistä, ainakin toisinaan. Mutta tunteet on ja vielä voimakkaat. Tosin, tyypillistä on laukoa totuuksia välillä vahingossa, tyyliin "onpa sulla ihanat kengät, sun lattajalat näyttää tosi hyvälle noissa.." ym, mut ne ei useinkaan ole tarkoitettu loukkaukseksi. Lisäksi jouskari on vähän sellanen pää pilvissä ja jalat tukevasti metrin korkeudella maasta kulkeva, jota ei helposti lannisteta. Jos asiat menee myttyyn jouskari usein jo suunnittelee asioita eteenpäin ennen kuin vanhat on selvitetty. Voihan se toisista vaikuttaa tunteettomalta. Ja se et rapu-jouskari suhteessa, jousimies pyrkii olemaan se pomo ja sanelemaan miten asiat tehdään. Mutta kylmiä, tunteettomia emme tosiaankaan ole. Empaattisia ja toisinaan toiset liikaakin huomioivia kyllä.
      Jos jouskari pettää, niin mun kokemuksen mukaan se on lähinnä avunhuuto; "meidän suhteessa jotain pielessä, auta selvittämään". Eli sellainen tilanne kannattaa ottaa puheeksi jousimiehen kanssa ja sanoa, että kerro suoraan, joskus jouskarin on vaikea tehdä aloitetta vakavaan keskusteluun pelätessään loukkaavansa toista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe