Luomen poisto voiteella

LuoMi:::

Hei!

Onko kukaan kuullut balsamista/voiteesta, joka hävittää luomet iholta? Se on nyt tullut myyntiin, mutta en kuollaksenikaan muista sen nimeä.

9

4351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :OOOO

      Onko tuollainen edes mahdollista? :o

      • jos

        jos tämä on mahdollista kertokaa heti :D uskon vaan ettei tämä oo mitenkää mahdollista tai ei sitä koskaan tiiä ;D


    • oo nähny

      unta??!!Meinaan vaan, että jos tuollaista tököttiä valmistetaan, niin tänne ja heti mulle ja paljon!! :D

    • tänne vaan

      Tänne vaan sitä voidetta jos sellasta muka on :D Hahhah. Tosin, jos tällaista jossain myydää niin musta tuntuu että voi myös olla huuhaata. Kuulostaa meinaan aika mahdottomalta minun korvaani ainakin :D

    • Haluun ne muualle

      Jos on nii kertokaa inhoon mun luomii

    • kauneusfriikki

      Pure natural plant removing birthmarks essence.
      Hinta 290 euroa, sisällä 10 musta kapselia.
      Tulli ei päästä tuotetta suomeen. Norjasta saa mutta hinta vielä korkeampi noin 400 euroa.
      Toimii hyvin. Käyttöohje: 7 päivä, 7 kapselia ja yksi luomi on poissa.
      Liian kallista :-(

    • saha-ei-käy

      Omenaviinietikka luki jossain.
      Parasta olisi vaan ottaa puukko käteen ja leikata pois.
      Lääkäri kanssa poistaa niitä. Ainakin yksityiset. Maksaa vähän mutta se on yksinkertaista.

    • munako

      Mitä tarkoittaa "mun"?

      • tööttis

        Onko se varmasti luomi mitä haluat poistaa? Voisiko se olla vain pigmenttiläiskä.. oikeaa termiä en sille nyt osaa/muista sanoa.. käy näyttämässä sitä ihotautilääkärille, se osaa kyllä sanoa. Pigmenttiläiskiä voi häiventää differin voide, mutta jos puhdas luomi kyseessä, niin unohda voiteen hankinta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe