Luomen poisto voiteella

LuoMi:::

Hei!

Onko kukaan kuullut balsamista/voiteesta, joka hävittää luomet iholta? Se on nyt tullut myyntiin, mutta en kuollaksenikaan muista sen nimeä.

11

5526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :OOOO

Onko tuollainen edes mahdollista? :o

• jos

jos tämä on mahdollista kertokaa heti :D uskon vaan ettei tämä oo mitenkää mahdollista tai ei sitä koskaan tiiä ;D

• oo nähny

unta??!!Meinaan vaan, että jos tuollaista tököttiä valmistetaan, niin tänne ja heti mulle ja paljon!! :D

• tänne vaan

Tänne vaan sitä voidetta jos sellasta muka on :D Hahhah. Tosin, jos tällaista jossain myydää niin musta tuntuu että voi myös olla huuhaata. Kuulostaa meinaan aika mahdottomalta minun korvaani ainakin :D

• Haluun ne muualle

Jos on nii kertokaa inhoon mun luomii

• kauneusfriikki

Pure natural plant removing birthmarks essence.
      Hinta 290 euroa, sisällä 10 musta kapselia.
      Tulli ei päästä tuotetta suomeen. Norjasta saa mutta hinta vielä korkeampi noin 400 euroa.
      Toimii hyvin. Käyttöohje: 7 päivä, 7 kapselia ja yksi luomi on poissa.
      Liian kallista :-(

• saha-ei-käy

Omenaviinietikka luki jossain.
      Parasta olisi vaan ottaa puukko käteen ja leikata pois.
      Lääkäri kanssa poistaa niitä. Ainakin yksityiset. Maksaa vähän mutta se on yksinkertaista.

• munako

Mitä tarkoittaa "mun"?

• tööttis

Onko se varmasti luomi mitä haluat poistaa? Voisiko se olla vain pigmenttiläiskä.. oikeaa termiä en sille nyt osaa/muista sanoa.. käy näyttämässä sitä ihotautilääkärille, se osaa kyllä sanoa. Pigmenttiläiskiä voi häiventää differin voide, mutta jos puhdas luomi kyseessä, niin unohda voiteen hankinta.

• Anonyymi

Alpiska kauppaa voidetta mikä "poistaa luomet"
      Ikävä kyllä se on huijari firma , tilauksenperuutus piti olla mahdollista 24 tunnin sisällä yritin perua tilaukseni jota en ollut edes viimeistellyt, viesti tuli että peruutus ei ole mahdollista paketti vaan tuli kämäsen näköinen pakkaus sisällä pahvikotelo jonka kulmaa rikottu sisällä ehkä voidetuubi en oo avannut sitä. Ei mikään voide poista luomia en ainakaan usko kävin poistattamassa luomiani laserhoitajalla kyllä se vaatii järeämmät toiminpiteet.

• Anonyymi

Mehiläisen myrkkyvoiteella olen poistanut kaksi pigmenttiläiskää ja monta rasvaluomea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      50
      5184
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2166
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      109
      2147
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1877
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      51
      1163
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      253
      1116
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1021
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      951
    Aihe