horoskooppimerkeiltä skorpioni ja leijona omaa samaja piirteitä: valehtelu,itserakkaus,manipulointi,kostonhalu,kylmiä... mutta raukat,ei tiedä taistelevansa tuulimyllyjä vastaan... eihän niintä voita! ei selviydy voittajina,valitan...
luusereita
7
1701
Vastaukset
- mutta kuitenkin
itse skorpparina olen, varsinkin ystävyyssuhteissa, lähes liiankin epäitsekäs, paitsi kun on pakko. Itsestäni saattaa saada kylmän vaikutelman vaikka en haluaisi, mutta tämä monien mielestä johtuu siitä että haluan sanoa suoraan omat mielipiteeni. Joskus suoraansanomiseni saattaa valitettavasti lipsahtaa koppavuudeksi, mutta kylmä en halua olla en missään nimessä!! Valehdella osaan mutta tiedän, että aina jään kiinni, joten se on vähentynyt huomattavasti. Mitä varten tästä asiasta pitää keskustella? Ehkä teikäläisellä on vain huonoja kokemuksia meikäläisistä mutta älä yleistä ja mieti etkö omaa ainuttakaan mainitsemistasi piirteistä.
- kuningatar sitten,
sillä aurinkomerkiltäni olen Skorpioni, ja nousevalta Leijona. Ei taida olla mulla toivoakaan..
- Leijona(tar)
oletko kenties hävinnyt skorpparille tai leijonalle,kun noin sapettaa...?;)
- pinkki.enkeli-82
no olipas tilitystä..ja aikamoista yleistämistä..mikäs merkki itse olet??
- Otan osaa.
Olet tainnut saada näpeillesi skorpparilta tai/ja leijonalta? Nimittäin skorpparit ja leijonat ovat tiettävästi lojaaleja. Skorp. ja leijonat ovat suorasukaisia ja mitäs sitä kieltämään. Luusereita ne eivät missään nimessä ole. Skorpioni ei jätä ketään kylmäksi, sitä joko rakastetaan tai vihataan.
- armaaniongermaani
Hyvä. Minä olen skorpioni ja poikaystäväni leijona. Sittenhän voimme taistella teitä tuulimyllyjä vastaan yhdessä.
- skopu
skopu harvoin valehtelee, on äärimmäisen luotettava ja uskollinen ystäviään ja kumppaniaan kohtaan, suojelevainen ja uhrautuvainen omiaan kohtaan. Eikä skoput liioin manipuloi tai ole kylmiä. Päin vastoin...hyvinkin tunteellisia. Kostonhaluisia kyllä sillon kun joku heittää paskaa niskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272