Siis näyttelijälegenda Salmisen isä oikeasti? Onko hän Tauno Palon poika? Yhdennäköisyys on aivan ilmeinen.
Tiedättekö kuka
24
4045
Vastaukset
- mirskuleena
http://fi.wikipedia.org/wiki/Esko_Salminen
Totuushan saattaa olla sitten toinen ;)- Tauno Suuri
Muistan lukeneeni jostain, että isä papereissa on Unto Salminen, mutta todellisuudessa Tauno Palo. Joten sinä olet oikeassa epäilyksinesi.
- on Tauno
Tauno Palo on Eskon isä, mutta Unto Salminen oli niin hieno mies, että toimi isänä Eskolle siitä huolimatta. Unto oli myös virallisesti isä, koska Kyllikki Väre oli naimisissa Unton kanssa.
Eskon kunniaksi on sanottava, ettei hän ole koskaan tuonut asiaa esille. Se on jo luonteen jaloutta. - esimerkix
on Tauno kirjoitti:
Tauno Palo on Eskon isä, mutta Unto Salminen oli niin hieno mies, että toimi isänä Eskolle siitä huolimatta. Unto oli myös virallisesti isä, koska Kyllikki Väre oli naimisissa Unton kanssa.
Eskon kunniaksi on sanottava, ettei hän ole koskaan tuonut asiaa esille. Se on jo luonteen jaloutta.kun pistää vierekkäin nuoren eskon ja jukka-pekka palon kuvat niin yhdennäköisyys on ilmeinen.eli tauno on isä.
- taas olis
on Tauno kirjoitti:
Eskon kunniaksi on sanottava, ettei hän ole koskaan tuonut asiaa esille. Se on jo luonteen jaloutta.luonteen jaloutta myöntää totuus...siis se, että biologinen isäni on Tauno Palo, mutta isäni on silti Unto Salminen. Ei siinä ole mitään häpeämistä myöntää asia.Ja kuka tietää, mitä lukee kirkonkirjoissa...
Ehkä ennen vanhaan oli paljon enemmän ns "tabuja" ja luurankoja ja salailuista ei hyvää seuraa ihmisen kehitykselle...Miten sitten lienee suvussa on asiaa käsitelty sisarusten kanssa...esim J-P Palo ym kanssa...??? - emgee
taas olis kirjoitti:
luonteen jaloutta myöntää totuus...siis se, että biologinen isäni on Tauno Palo, mutta isäni on silti Unto Salminen. Ei siinä ole mitään häpeämistä myöntää asia.Ja kuka tietää, mitä lukee kirkonkirjoissa...
Ehkä ennen vanhaan oli paljon enemmän ns "tabuja" ja luurankoja ja salailuista ei hyvää seuraa ihmisen kehitykselle...Miten sitten lienee suvussa on asiaa käsitelty sisarusten kanssa...esim J-P Palo ym kanssa...???tieto se on, tuskin sitä on paljon käsitelty suvussakaan. Mutta Esko ei ole voinut välttyä sitä kuulemasta. Nykymaailman menon mukaan hän olisi voinut brassailla asialla, saada rooleja sen perusteella ja vähintäänkin kunniaa roppakaupalla. Nyt hän on (ainakin virallisesti, mutta teatteripiireissä tieto on varmaan tuonut hänelle ylimääräistä gloriaa) hankkinut näyttelijän kannuksensa omalla työllään, joka on mielestäni parantunut mitä vanhemmaksi mies on tullut.
Jännä juttu muuten, että kukaan Tauno Palon lapsista tai lapsenlapsista ei ole perinyt Tauno Suuren karismaa. Kaikista on tullut lähes taviksia. Jukka-Pekka Palokin on varmaan saanut pääasiassa kärsiä kuuluisasta isästään enemmän kuin hyötyä. Hänellekään kun ei ole suotu Sitä Jotakin. - jo....
emgee kirjoitti:
tieto se on, tuskin sitä on paljon käsitelty suvussakaan. Mutta Esko ei ole voinut välttyä sitä kuulemasta. Nykymaailman menon mukaan hän olisi voinut brassailla asialla, saada rooleja sen perusteella ja vähintäänkin kunniaa roppakaupalla. Nyt hän on (ainakin virallisesti, mutta teatteripiireissä tieto on varmaan tuonut hänelle ylimääräistä gloriaa) hankkinut näyttelijän kannuksensa omalla työllään, joka on mielestäni parantunut mitä vanhemmaksi mies on tullut.
Jännä juttu muuten, että kukaan Tauno Palon lapsista tai lapsenlapsista ei ole perinyt Tauno Suuren karismaa. Kaikista on tullut lähes taviksia. Jukka-Pekka Palokin on varmaan saanut pääasiassa kärsiä kuuluisasta isästään enemmän kuin hyötyä. Hänellekään kun ei ole suotu Sitä Jotakin.monta vuosikymmentä ns. julkinen salaisuus,kyllä se on tiedetty jo ajat sitten mutta sitä ei varsinaisesti ole julkisuudessa sanottu.mutta tiedossa on ollut suurella yleisölläkin.
- sdgasgd
jo.... kirjoitti:
monta vuosikymmentä ns. julkinen salaisuus,kyllä se on tiedetty jo ajat sitten mutta sitä ei varsinaisesti ole julkisuudessa sanottu.mutta tiedossa on ollut suurella yleisölläkin.
tuosta on kyllä tehty dokumenttikin, tai oliko se Tauno Palosta tehdyssä dokkarissa, kun annettiin ymmärtää et Esko on Taunon poika. Muistelisin myös että kyllä Taunon ns. viralliset lapsetkin tunnustavat Eskon veljekseen......korjatkaa jos olen hakoteillä.
- aika nostaa
jo.... kirjoitti:
monta vuosikymmentä ns. julkinen salaisuus,kyllä se on tiedetty jo ajat sitten mutta sitä ei varsinaisesti ole julkisuudessa sanottu.mutta tiedossa on ollut suurella yleisölläkin.
"kissa pöydälle" suvun taholta, niin ei tarviis supista toreilla ja turuilla...
Niin minä ainakin tekisin, jos olisin suvun jäsen. - nyt enää
aika nostaa kirjoitti:
"kissa pöydälle" suvun taholta, niin ei tarviis supista toreilla ja turuilla...
Niin minä ainakin tekisin, jos olisin suvun jäsen.mitään kissaa pöydälle nosteleen kun kaikki sen jo tietää muutenkin jo,ei tarvi ees sipistä tai supista kun asia on vanha ku mikä.
- asiassa
emgee kirjoitti:
tieto se on, tuskin sitä on paljon käsitelty suvussakaan. Mutta Esko ei ole voinut välttyä sitä kuulemasta. Nykymaailman menon mukaan hän olisi voinut brassailla asialla, saada rooleja sen perusteella ja vähintäänkin kunniaa roppakaupalla. Nyt hän on (ainakin virallisesti, mutta teatteripiireissä tieto on varmaan tuonut hänelle ylimääräistä gloriaa) hankkinut näyttelijän kannuksensa omalla työllään, joka on mielestäni parantunut mitä vanhemmaksi mies on tullut.
Jännä juttu muuten, että kukaan Tauno Palon lapsista tai lapsenlapsista ei ole perinyt Tauno Suuren karismaa. Kaikista on tullut lähes taviksia. Jukka-Pekka Palokin on varmaan saanut pääasiassa kärsiä kuuluisasta isästään enemmän kuin hyötyä. Hänellekään kun ei ole suotu Sitä Jotakin.ei mitenkään hyvin salattu, koska Eskon ulkonäkö on paljastanut jo pienestä pitäen kenen poika on...Toisaalta puhumattomuus ja asian tunnustamatta jättäminen kuvaa tyypillistä suomalaista muka "piilossa olevaa luurankoa kaapissa"...Mielestäni avoimuus olisi paras jo alusta alkaen. Ajatellaan nyt vaikka Salmisen lapsia ja muita sukujen nuorimpia jäseniä.
Miten lienee heille asia valaistu... - wanharouwa
asiassa kirjoitti:
ei mitenkään hyvin salattu, koska Eskon ulkonäkö on paljastanut jo pienestä pitäen kenen poika on...Toisaalta puhumattomuus ja asian tunnustamatta jättäminen kuvaa tyypillistä suomalaista muka "piilossa olevaa luurankoa kaapissa"...Mielestäni avoimuus olisi paras jo alusta alkaen. Ajatellaan nyt vaikka Salmisen lapsia ja muita sukujen nuorimpia jäseniä.
Miten lienee heille asia valaistu...Käsittääkseni suvun ihmiset ovat olleet aivan tietoisia asiasta, heille on kyllä puhuttu totuus asiassa. Ovat myös asian hyväksyneet, mitäpä siinä muutakaan.
Jo kauan sitten olen jonkun lehden haastattelusta lukenut, että Tauno Palo ja Unto Salminen keskustelivat asiasta ja tekivät herrasmiessopimuksen, että Unto kasvattaa Eskon omana poikanaan. Unto Salmisellahan ei omia lapsia käsittääkseni ollut mahdollista saada.
Eli suku on tiennyt/tietää ja muillehan asia ei edes kuulu. Ihmiset ovat ratkaisunsa tehneet, kunnioittakaamme niitä. - luultavasti
wanharouwa kirjoitti:
Käsittääkseni suvun ihmiset ovat olleet aivan tietoisia asiasta, heille on kyllä puhuttu totuus asiassa. Ovat myös asian hyväksyneet, mitäpä siinä muutakaan.
Jo kauan sitten olen jonkun lehden haastattelusta lukenut, että Tauno Palo ja Unto Salminen keskustelivat asiasta ja tekivät herrasmiessopimuksen, että Unto kasvattaa Eskon omana poikanaan. Unto Salmisellahan ei omia lapsia käsittääkseni ollut mahdollista saada.
Eli suku on tiennyt/tietää ja muillehan asia ei edes kuulu. Ihmiset ovat ratkaisunsa tehneet, kunnioittakaamme niitä.ovat puhuneet, koska ei tuota kykene salaamaankaan. Eskon lapsetkin voivat Tauno Palosta keskusteluja/kommnetteja kuullessaan todeta, että isoisästään on kyse - niin toivottavasti.
- Anonyymi
luultavasti kirjoitti:
ovat puhuneet, koska ei tuota kykene salaamaankaan. Eskon lapsetkin voivat Tauno Palosta keskusteluja/kommnetteja kuullessaan todeta, että isoisästään on kyse - niin toivottavasti.
Näkeehän tuon sadan metrin päästä puolisokeakin, että Esko Eiku Tauno se siinä myhäilee
- Kyllikki Väre
olivat oman aikansa lemmenpari, kaikkihan sen tiesivät. Unto Salmisella taas aika kului muuten mukavasti, "iloisissa" porukoissa.
- Unto S...
Muistaakseni Unto Salminen oli sotavammainen, jos oikeassa henkilössä olen.
Ihmetyttää hiukan, että mitä ihmettä kenellekään kuuluu, kuka oikeasti on Esko Salmisen isä. - Tieto...
Unto S... kirjoitti:
Ihmetyttää hiukan, että mitä ihmettä kenellekään kuuluu, kuka oikeasti on Esko Salmisen isä.Siksi, että ehkä US:n viihtymiselle iloisissa seuroissa oli syvempiä syitäkin.
- se muutoin
Unto S... kirjoitti:
Ihmetyttää hiukan, että mitä ihmettä kenellekään kuuluu, kuka oikeasti on Esko Salmisen isä.kiinnostaisikaan, mutta uskon, että aina missä vaan kodissa ja suvussa olisi puhetta ja kuiskintaa jos yksi lapsista muistuttaa naapurin "isää" tms eikä hänessä näy oletetun isän piirteitä. Jos Esko Salminen ei olisi niin silminpistävästi biologisen isänsä näköinen, ei olisi mitään juttuja koskaan ollutkaan. Ja aina huhut ja juorut loppuvat alkuunsa, kun itse suhtautuu avoimesti ja ehättää kertomaan faktat ennen juoruja...pätee asiassa kuin asiassa.
- kopio
se muutoin kirjoitti:
kiinnostaisikaan, mutta uskon, että aina missä vaan kodissa ja suvussa olisi puhetta ja kuiskintaa jos yksi lapsista muistuttaa naapurin "isää" tms eikä hänessä näy oletetun isän piirteitä. Jos Esko Salminen ei olisi niin silminpistävästi biologisen isänsä näköinen, ei olisi mitään juttuja koskaan ollutkaan. Ja aina huhut ja juorut loppuvat alkuunsa, kun itse suhtautuu avoimesti ja ehättää kertomaan faktat ennen juoruja...pätee asiassa kuin asiassa.
joka muistuttaa enemmäm isäänsä, kuin yksikään Tauno Palon avioliitoista syntyneistä pojista.
Todellinen Taunon ja Kyllikin rakkauden hedelmä tämä Esko. - Tauno Suuri
Unto S... kirjoitti:
Ihmetyttää hiukan, että mitä ihmettä kenellekään kuuluu, kuka oikeasti on Esko Salmisen isä.Se ei varsinaisesti kuulu kenellekään kenen lapsi Esko Salminen on, mutta se ikään kuin näkyy - varsin selvästi.
Ja ennen kaikkea Esko Salminen on loistava näyttelijä.
- vuosi sitten
Oli jossain viikkolehdessä asiasta juttua.
Ennen vain "vahingot" hoideltiin toisin, jos oli itse aviossa niin etsittiin sovelias ja avulias mies joka otti isyyden niskoilleen. Ihan yleistä ennen -80 lukua joka suvussa. Ja onhan niitä vieläkin...- he eivät
saaneet lasta (U.Salminen ja K.Väre) eikä ollut keinohedelmöitystä niin kuin nykyään niin T.Palo taisi auttaa tässä asiassa!? En tiedä mutta rivien välistä voisi tämänkin tulkinnan lukea.
Unto Salminen oli Eskon (henkinen) isä oli alkuperä mikä hyvänsä, näin olen ymmärtänyt haastatteluista ja hän ,Esko, ei halunnut hienovaraisuuutensa tähden tätä isyys asiaa julkisuudessa toitottaa -eikä se oikein meille kuulukkaan mutta kun mies on niin biologisen isänsä kaltainen karismaltaan että vau!!!! - ihmisiä
he eivät kirjoitti:
saaneet lasta (U.Salminen ja K.Väre) eikä ollut keinohedelmöitystä niin kuin nykyään niin T.Palo taisi auttaa tässä asiassa!? En tiedä mutta rivien välistä voisi tämänkin tulkinnan lukea.
Unto Salminen oli Eskon (henkinen) isä oli alkuperä mikä hyvänsä, näin olen ymmärtänyt haastatteluista ja hän ,Esko, ei halunnut hienovaraisuuutensa tähden tätä isyys asiaa julkisuudessa toitottaa -eikä se oikein meille kuulukkaan mutta kun mies on niin biologisen isänsä kaltainen karismaltaan että vau!!!!koko asia on ollut tiedossa jo vuosikymmenet ja siinä se.Mitä pitäis rivien välistä lukea? Turha kehittää mitään elämää suurempaa tarinaa.Voi elämäkin joskus olla ihan tavallista ilman mitään suurempaa saippuaoopperaa.
- jepulis
ihmisiä kirjoitti:
koko asia on ollut tiedossa jo vuosikymmenet ja siinä se.Mitä pitäis rivien välistä lukea? Turha kehittää mitään elämää suurempaa tarinaa.Voi elämäkin joskus olla ihan tavallista ilman mitään suurempaa saippuaoopperaa.
.. enemmänkin noita yhdenkin yön seurauksia tuolla vanhemmissa seurapiireissä.Ennen ne oli piiloteltuja häpeänaiheita ja tänä päivänä ei niissä ole mitään kummallista.Tosin tuohon vanhempaan väkeen se on jättänyt itsetuntoon ongelmia ja selvittämättömiä ongelmia käytöksestä päättellen...historia toistaa itseään,vain aika ja käsitykset muuttuvat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153