No niin tietävämmät ja sisäpiirin ihmiset, joko kukaan tietää mun suosikki puolustaja Burke Henryn jatkosta?? Sen otteita kun niin mielelläni tulevalla kaudella katselisin...
suosikki
7
257
Vastaukset
- tapparaonterästä
jos rahikainen saa sopimuksen ja benoit tulee montrealista niin henryä ei tarvita.Taitaa mennä AHL:ään
- Karhuhomo
joten miksi tmenisi tapparaan jossa maksetaan puoliakaan tämän kauden palkasta?
harrikkala on kyllä menossa tapparaan. - tapparaonterästä
Karhuhomo kirjoitti:
joten miksi tmenisi tapparaan jossa maksetaan puoliakaan tämän kauden palkasta?
harrikkala on kyllä menossa tapparaan.Nhl:ssä puretaan sopimuksia jatkuvasti tuskin benoittia huvittaa olla mikään farmi pakki ,kun sm-liigassa pääsis ykköspakiksi tai jopa all-stars kenttään.
- että AHL:stä
tapparaonterästä kirjoitti:
Nhl:ssä puretaan sopimuksia jatkuvasti tuskin benoittia huvittaa olla mikään farmi pakki ,kun sm-liigassa pääsis ykköspakiksi tai jopa all-stars kenttään.
Nostetaan koko ajan pelaajia NHL:ään?! Siellä ei pureta tuskin koskaan sopimuksia, siis todella harvoin. Ja kaiken lisäksi mistä repäsit tuon Benoitin? Joku suosikkipelaajasi?! Minäkin voisin sanoa että Jaromir Jagr Bluesiin! Hanki elämä kersa!
- tapparaonterästä
että AHL:stä kirjoitti:
Nostetaan koko ajan pelaajia NHL:ään?! Siellä ei pureta tuskin koskaan sopimuksia, siis todella harvoin. Ja kaiken lisäksi mistä repäsit tuon Benoitin? Joku suosikkipelaajasi?! Minäkin voisin sanoa että Jaromir Jagr Bluesiin! Hanki elämä kersa!
Benoit ei ole lähellekkään suosikkipelaajani etkö tiedä että se on huhuhttp://tappara.info/index.php/topic,860.0.html lueppas tuo
- moooo
tapparaonterästä kirjoitti:
Benoit ei ole lähellekkään suosikkipelaajani etkö tiedä että se on huhuhttp://tappara.info/index.php/topic,860.0.html lueppas tuo
luet siis siirtohuhuja. selvä
- Tappara on paras!!
moooo kirjoitti:
luet siis siirtohuhuja. selvä
Tuli Tapparaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205014
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21681Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891656Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741625Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139