merkkiä.Jospa vielä kerran kokeilisi saada aikaan oikea keskustelu.Eli kiinnostaisi tietää miksi sinä, joka siirryit Harrikkaan jostain muusta merkistä,valitsit juuri Harrikan?Ja valvoja voisi tsempata palkkansa eteen sen verta että poistaisi teinien treffihaku-ilmoitukset.
Miksi
30
2296
Vastaukset
- kiinnostaa???
??????????????????????????
- vaihdoit
mainita kiinnostuksen syyn:Meitä on muutaman hengen vanha kaveriporukka jotka ajamme eri pyörämerkeillä.Nyt on alkanut kiinnostaan kalliimatkin merkit H-D/GoldWing ym.Ja koska tämä on H-D palsta,niin on aika luonnollista kysellä mielipiteitä myös täältä.Ja nimenomaan Harrikoista.Hondasta kysellään sitten siellä Honda foodumissa.Tiedämme hdcf:n sivut.Jospa täältäkin kuitenkin jotain mielenkiintoista...?Ja olemme tosiaan kaikki ukkomiehiä,joten ei treffipyyntöjä,etsikää joku oma foodumi seurankipeille.
- hoodee
Moro, vaihdoin HD:n usean japsin jälkeen, koska tuli taloudellinen tilaisuus siihen. Japseista ei oikeastaan huonoa sanottavaa, alkoi vaan tympiä ilmeettömyys ja se että yrittävät kaikin keinoin saada customeistaan "harrikoita". Harrikastakaan ei pahaa sanaa voi sanoa. Minua perusharrikassa kiehtoo juuri se karuus ja pelkistys -> tehdään ratkaisut juuri niin että ne toimivat, ei enempää eikä vahempää.
- vikaa
Tässä on meikäläisellä ihan sama vaihe menossa parin muun kaverin kanssa. Ollaan ajettu japseilla kohta 30 vuotta ja viime vuosina on ajaminen alkanut maistumaan puulta. Jotain uutta pitäisi saada kehiin. Japsi on kyllä hyvä, ei pahaa sanottavaa, mutta.. mutta..., jotain kuitenkin puuttuu. Tuntuu vaan siltä että japsi on käynyt jotenkin tylsäksi, pliisuksi jne.jne.jne. siis kun ne on aina vaan sitä yhtä ja samaa. Nyt tuntuu H-D olevan se ainoa vaihtoehto millä sais uutta potkua tähän harrastukseen. Muussa tapauksessa voisin hävittää nykyisen pyörän ja olla vaikka 10 vuotta ilman prätkää. Ei tätä oikein pysty selittämään, helvetti!
- takia
Monen japsin jälkeen totesin että niiden kanssa ei varsinaisesti voi harrastaa vaan homma meni pelkäksi ajamiseksi. Harrikoiden kanssa olen saanut uusia ystäviä joiden kanssa ollaan haettu vikoja ja korjausratkaisuja sekä tilailtu kimpassa varaosia jenkkilästä. Joskus on vähän ikävä japsien huolettomuutta mutta ajan sitten autolla jos pyörä on työn alla.
- nykyään
ovat varmaankin huolettomia.Minä aloitin aikoinaan kaksitahtisella Kawalla,ja se ei todellakaan ollut huoleton pyörä.Nyt myin saman ikäisen Harrikan pois (vm 76 ).Sain siittä liki kymppitonnin ja se pyörä on todennäköisesti liikenteessä vielä seuraavat 30 vuotta,kawa meni paaliin vuonna 89.Vikoja oli molemmissa,mutta tämä onkin harrastus,ei sen vakavampaa.Nyt on alla evokoneinen,ja sen laatu kyllä kestää vertailun,vaikka se ei edes ole tärkein pointti.Japsit ovat varmasti hyviä mutta vähän niinkuin ajaisi corollalla,liian persoonattomia.
- vaihdoit
nykyään kirjoitti:
ovat varmaankin huolettomia.Minä aloitin aikoinaan kaksitahtisella Kawalla,ja se ei todellakaan ollut huoleton pyörä.Nyt myin saman ikäisen Harrikan pois (vm 76 ).Sain siittä liki kymppitonnin ja se pyörä on todennäköisesti liikenteessä vielä seuraavat 30 vuotta,kawa meni paaliin vuonna 89.Vikoja oli molemmissa,mutta tämä onkin harrastus,ei sen vakavampaa.Nyt on alla evokoneinen,ja sen laatu kyllä kestää vertailun,vaikka se ei edes ole tärkein pointti.Japsit ovat varmasti hyviä mutta vähän niinkuin ajaisi corollalla,liian persoonattomia.
remontit eivät toki pelota,eipä olisi ihan ensimmäinen kerta kun kädet likaiset ovat.Olen kokeillut kyllä joskus Harrikkaa,ei toi kovin pahalta tuntunut,erilaiselta kyllä.Niitten hinta käytettynäkin on niin kova että se mietityttää,siksi kiva kuulla niitten mielipidettä joilla on kokemusta myös muista pyöristä,eivätkä ole ostaneet Harrikkaa vaan tyylin vuoksi.
- toivottavasti ei,,
nykyään kirjoitti:
niitä ensimmäisiä evokoneita.
- siksi vaihdoin
Tyyli vaatii, siksi vaihdoin.
Aidon blue öyster tunnelman saa vain harley-davidsonilla.
Ton of finland tunnelma vaatii aidon hd:N- oli...
vihdintien varressa joku jolle on tärkeämpää harrastaa kuin ajaa. Olisko ollu streetbob pyörätien puolella syynissä.
- sinulla
oli... kirjoitti:
vihdintien varressa joku jolle on tärkeämpää harrastaa kuin ajaa. Olisko ollu streetbob pyörätien puolella syynissä.
oli syynä että vaihdoit Harrikkaan,ei oikein auennut minulle?
- jagge mies
Ostin Bmw pyöräni saksasta ja ajoin niillä 7 vuotta ja huhtikuussa myin pois. Bmw piti ostaa mutta sitten löyty ebayn huutokaupasta detroitista sopivan näköinen ja kokoinen HD ja huusin pois ja kaverini pisti konttiin ja lähetti suomeen pitäs tulla juhannuksen jälkeen ei kai ollut muuta syytä kuin vaihtelu voi virkistää tai sitten ei kun en ole vielä ajanut.
- Moto-Guts
ja se oli kyllä ihan persoonallinen pyörä,mutta aika paljon senkin kanssa sai olla sormet likasena.Koeajettuani Loimaalla Harrikan olin kyllä myyty mies,ja heti kun sain Gutssin myytyä ostin Harrikan.Gutssi värisi ikävästi,Harrikan tärinä on paljon miellyttävämpää ja siihen tottuu helposti.Ja ohjaustankoon ei välity semmoista hienotaajuista värinää joka puuduttaa koko käden päivän mittaan,semmoinen oli tosi ikävä piirre muuten erinomaisessa XJ 900,jollaisella ajoin monta vuotta.Paljon mainettaan parempi matkapyörä,joka kylläkään ei varmasti miellytä kaikkia.Jos haluat moottoripyörän:osta Harrikka,jos haluat kaksipyöräisen avoauton:Osta GoldWing.
- haluat
Moto-Guts kirjoitti:
ja se oli kyllä ihan persoonallinen pyörä,mutta aika paljon senkin kanssa sai olla sormet likasena.Koeajettuani Loimaalla Harrikan olin kyllä myyty mies,ja heti kun sain Gutssin myytyä ostin Harrikan.Gutssi värisi ikävästi,Harrikan tärinä on paljon miellyttävämpää ja siihen tottuu helposti.Ja ohjaustankoon ei välity semmoista hienotaajuista värinää joka puuduttaa koko käden päivän mittaan,semmoinen oli tosi ikävä piirre muuten erinomaisessa XJ 900,jollaisella ajoin monta vuotta.Paljon mainettaan parempi matkapyörä,joka kylläkään ei varmasti miellytä kaikkia.Jos haluat moottoripyörän:osta Harrikka,jos haluat kaksipyöräisen avoauton:Osta GoldWing.
ruuvata ja kuntoilla osta Hd. Jos haluat ajaa osta japsi. Kaksi Harrikkaa omistaneena tiedän että luotettavampiakin pyöriä tehdään.
- vaihdoit
haluat kirjoitti:
ruuvata ja kuntoilla osta Hd. Jos haluat ajaa osta japsi. Kaksi Harrikkaa omistaneena tiedän että luotettavampiakin pyöriä tehdään.
tästä saa semmosen käsityksen ettei sinulla enää ole Harrikkaa?Entäpä jos ei olekaan uusavuton ja peukalo keskellä kämmentä?Olisiko silloin Harrikassa mieltä?Sen verta olen kyllä kanssa perillä nykypäivän pyöristä etten usko että H-D teknisesti on sen huonompi kun muutkaan.Lähinnä mietityttää niitten kova hinta,vanhoinakin,varaa kyllä nykyisin olisi vaan kun on tottunut saamaan rahoille vastinetta.Ja jos tätä linjaa jatkaa niin tietysti päätyy siihen ettei missään pyörässä ole mitään järkeä,eli sen puoleen taas Harrikka muuttuu kiinnostavaksi.
- tarvitse
vaihdoit kirjoitti:
tästä saa semmosen käsityksen ettei sinulla enää ole Harrikkaa?Entäpä jos ei olekaan uusavuton ja peukalo keskellä kämmentä?Olisiko silloin Harrikassa mieltä?Sen verta olen kyllä kanssa perillä nykypäivän pyöristä etten usko että H-D teknisesti on sen huonompi kun muutkaan.Lähinnä mietityttää niitten kova hinta,vanhoinakin,varaa kyllä nykyisin olisi vaan kun on tottunut saamaan rahoille vastinetta.Ja jos tätä linjaa jatkaa niin tietysti päätyy siihen ettei missään pyörässä ole mitään järkeä,eli sen puoleen taas Harrikka muuttuu kiinnostavaksi.
olla uusavuton tai peukku keskellä kammentä riittää kun aikansa ruuvaa niin alkaa vituttaan. Jos korjailu kiinnostaa enemmän kun ajelu niin hanki se hd.
- vaihdoit
niin että ensimmäinen teki ratkaisunsa ja vaihtoi tänään Dynaan.Ja juuri se joka eniten oli kallellaan Goldwingin suuntaan.Kiitos niille jotka asiallisesti vastasivat ja hyviä ajokelejä myös niille jotka pyörivät täällä vain muun tekemisen puuttuessa.
- Harrikkako
Juups, vanha ketju, jonka luin läpi siinä toivossa, jos vaikka vihdoinkin pääsisin käsitykseen siitä, mikä niissä harrikoissa on niin hyvää.
Olen kuullut kommentteja, että harrikassa on se fiilis! Ei mikään ole kuin harrikka jne.
Olisi kiva tietää enemmän, minkä vuoksi se on parempi kuin muut ja miten se fiilis eroaa siitä fiiliksestä, jos ajatkin vaikka bemarilla.
Ei millään pahalla, eli sorry, mutta yhdistääkö harrikkakuskeja se, että heillä ei ole sana hallussa, vai miksi he eivät osaa kertoa perusteluja paremmin Harleyn erinomaisuudesa?- setä 53
Mulla on nyt kahdeksas vuosi menossa Softaililla, tätä ennen oli useitakin japanilaisia. Kimmoke H-D:hen tuli jo joskus 90-luvun alussa kun kokeilin kaverini Shovelheadia. Talovelka kuitenkin siirsi oman hankintaa.
On vaikeeta selittää, että mikä "se juttu" tarkkaan ottaen on, harrikasta joko tykkää tai sitten ei.
"Jos korjailu kiinnostaa enemmän kun ajelu niin hanki se hd" kirjoitti joku tässä ketjussa. En ole samaa mieltä. Kyllä niitä yamasakeja joutui korjailemaan paljon enemmän.
- Harrikkako
Hmm... Miten se voi olla niin vaikeeta selittää, miksi tykkää harrikasta?
Tykkäätkö
äänistä?
ajomukavuudesta? (vaikka hyvä ajaa mutkissa tms.)
ulkonäöstä?
helposta korjattavuudesta?
tärinästä?
kulutuksen vähyydestä?
nopeasta kiihtyvyydestä 0-100?
Mistä?
Siinä kun on vaan se fiilis, sanotaan. Mutta mistä asioista se fiilis syntyy?
Vai tunnetko olevasi erityinen, kun ajat harrikkaa? Tai kuuluvasi siihen joukkoon, mihin haluat kuulua?
Kyllä te osaatte kertoa, mikä siinä harrikassa on parasta.- Joko tai sitten
Harrikkan lisäksi omistan Vespan.
Kumpikin merkki vakaita oman tien kulkijoita. - Goggomobiili
Hmm... Miten se voi olla niin vaikeeta selittää, miksi tykkää harrikasta?
Tykkäätkö
äänistä?
ajomukavuudesta? (vaikka hyvä ajaa mutkissa tms.)
ulkonäöstä?
helposta korjattavuudesta?
tärinästä?
kulutuksen vähyydestä?
nopeasta kiihtyvyydestä 0-100?
Mistä?
Lisätään listaan elvistely
- monikukkajne
Ei ikinä enää harrikkaa mun talliin, vihdoin ja viimein pääsin eroon. ja sekin vain vaihdon ansiosta,oppirahat on maksettu !
- mites oikeesti?
Jotenkin jää kytemään tekstisi luettuani epäilys siitä, ettei sinulla oikeasti koskaan Harrikkaa ollutkaan.
Omia suosikkimerkkejäni ovat Harrikan ohella mm. Ducati, Triumph ja japanilaisista Honda.
- uskookentahtoo
Nää muka harrikan omistajat taitaa olla noita kauppiaita jotka myy noita ylimaalattuja tai osien vaihdolla siisteiksi päällisinpuolin laiteltuja tuontipommeja joiden taustoja voi vain arvailla,sama jos lähettäs rahat nigeriaan samantien niin pääsee kertamaksulla.
- Minun mielipiteeni
Harrikassa vain on sitä jotain, sitä mitä on vaikea selittää, se pitää itse kokea. Itse tykkään sen äänistä, ulkonäöstä, muunneltavuudesta, yksinkertaisuudesta, helposta huolletavuudesta, pienestä kulutuksesta, jälleennyyntiarvon säilymisestä, tieto siitä että omistaa halutun/vihatun ja katseita keräävän pyörän, halu kuulua suuren yhteisöön jossa samanhenkisyys vallitsee ja että kaveria autetaan yms, tieto siitä että pyörä on legendaarinen Harley Davidson jota kunnioitetaan ja jotka jaksavat aina kiinnostaa uteliaita ihmisiä katselemaan ja kyselemään pyörästä kaikkea mahdollista, ja ylipäätään minua kiinnostaa moottoripyöräilyn tuoma vapaudentunne, välillä tuntuu ajaessa että olemme keskiajan ritareita niitä valiojoukkoja tienpäällä :) Meitä on aina ihailtu ja vihattu, ja se kiehtoo :)
- Ukko mualta
Jaa muitten immeesten ulukonäkö häerihtöö? No eepähän kää aeka pitkäks siellä kaapungissa.
Minusta tuo harrikoetten iänj on ihan mukavoo kuunneltavvoo kesäseltä muantieltä. Sehän on vähän samanlaenen kun muamoottorin leppposa jylykytys. Kyllä se on kyykkypyörä mistä se paha iänj lähtöö, helevetinmoinen vonkuna. - HD hepissä
Onkos kellään kivikovalla HD "miehellä" tatuoituna heppiinsä isoilla kirjaimilla HD?
- Tai vielä parempi
onko tatuoituna "superkersantti"?
- syvältää
jep, ja jostain sieltä välistä löytynee totuus itse pyörästä !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289