pionin nuput

Merja

Mikä vaivaa pioneja kun nuput kuivuvat pieniksi mustiksi palloiksi.

4

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

Olisiko ollut hallayö juuri kriittisimmällä hetkellä? Minulle on joskus niin käynyt.

• karl rosenfeld (?)

näin kävi minunkin penkissäni. ensimmäisen kerran. paikka on hyvin aurinkoinen, kuivahkokin. maalaji luultavasti karkeaa hietaa. penkin muut kasvit menestyvät - keltakärsämö, lamoherukka, koristeomppu, sinipallo-ohdake sun muut. itse pionit voivat tosi hyvin muuten, eivät vain jaksa kukkia. näin vilauksen luteesta. sekä pirulainen imi mun pionieni nuput kuiviin??

• sahramisantra

googlettamalla löytyi, että syy johtuu lannoituksen puutteesta. eli pioni tarvii paljon lannoitusta ja jos se huomaa, että maa on laihaa, niin ei viitsi kukkia. sama vika minulla ovat polvenkorkuisia ja hyvänvoivan näköisiä, mutta nuput kuivuivat.

• mmm

meillä saman saivat aikaan muurahaiset. Joten seuraa ensi kesänä ja käytä muurahaiskarkoitetta heti kun varret rupeaa ilmestyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe