Sanoisitteko koodeja esim. dessu koodi tallini.fi sivulle jos tiedätte? :)

mon0

Mitä koodeja on tallini.fi sivulla? Haluisin eniten tietää Dessu koodi?? Mutta toki HALUAN tietää muitakin hyviä koodeja.

125

12873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

      niin mäkin haluaisin tietää esim. rulla koodin ja dessun ylös nostokoodin jos joku tietää nii ilmottakaa

      • Khiks`

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))


      • Outo
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Niin mihin se teksti sitten laitetaann?


      • Chihiro W.

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki


      • ongelma suuri
        Chihiro W. kirjoitti:

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki

        Miten toi dessunylösnostokoodi toimii?? Pitääkö se siis laittaa kuvana se dessu siihe? vai mistä kohti koodigenaraattorista se pitää laittaa?? Kun Laitoin sen siitä kuva jutusta niin se nosti sen ylös mut tekstit hävis! tai siis se uus kuva tuli siihen päälle.. (dessu)..............äääääää auttakee!


      • neppa
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        tohon minkä kirjoitit ekan "kappaleen"
        niin onko toi kokonaan se rullakoodi ??

        pitääkö eka "kappale" kopioida KOKONAAN ???


      • Khiks`
        Outo kirjoitti:

        Niin mihin se teksti sitten laitetaann?

        Kopsaat ton koodin, ja sitten laitat sen hevosen tietoihin. ( siihen kohtaan mihin kirjoitat kaikki muutkin tiedot hevosesta ) Tajusitko? :)


      • zekenziki
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        kiitos!
        tästä koodista olen hakenut sitä pitkään mutta en ole löytänyt


      • finlandiaa
        zekenziki kirjoitti:

        kiitos!
        tästä koodista olen hakenut sitä pitkään mutta en ole löytänyt

        Siis oot se sie Saara?? zekenziki?? siis finlandian paras kamu?? jos oot niin oot mun bestis!!!!


      • zekenzikin KAVERI!!!!
        Chihiro W. kirjoitti:

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki

        en tajuu miten pitää käyttää tota koodii ja kun pistin sen mun yhen tallin esittelyyn niin se meni ihan tyhmästi että miten se toimii?


      • Rainboo
        Chihiro W. kirjoitti:

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki

        lukeepas nyt lapset tarkaan

        kun on tämä ylös nosto koodi tähän kohtaan dessun kuvalinkki jo tossa lukee tähän kohtaan dessu kuvalinkki. laitatte tuon teidän esittelyyn ja sitten painatte vasemmalta puolelta kun on noita koodigeneraatori ja muokkaa esittelysivu kohdat vasemmalla ylhäällä painatte koodi generaattorin kohdalta sitten siihen tulee teksti Mikä on Koodigeneraattori?
        Koodigeneraattorin avulla voit helposti luoda koodeja, joita voit käyttää esittelyssäsi! Voit koristella tekstejäsi, lisätä kuvia, linkittää haluamaasi talliin, kilpailuun, tietokilpailuun tai luoda muita koodeja, jotka tekevät esittelystäsi hauskemman! ja painatte linkistä kuvia. sen jälkeen valitsette siitä minkä dessun haluatte ja poimitte alhalta sen koodin ja liitätte sen tuohon tähän kohtaan dessun kuvalinkki. samalla tavalla kuin muuten vaan liittäisitte kuvan dessuun :) toivottavasti ymmärsitte :)


      • huiiyh
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Ois kiva jos tietäis miten ton rullakoodin saa esimerkiksi siihe esittelyyn. Sitä vois ilmaista tässä myös :) Kokeilin itse laittaa tuota mut, se ei antanu sitä laittaa siihe tuli vaa semmone tyhjä laatikko.. :/


      • Tallinilainen

        Rulla koodin sekä dessun ylös nostokoodin löydät varmastikkin tallini.fi lehdistä!
        Siellä vain laitat että etsi lehtiä ja sitten laitat aiheeksi desing/koodit ja hinnaksi ilmainen :DD Ellet halua maksaa.. ;DD


      • Fisu-Kisu
        Khiks` kirjoitti:

        Kopsaat ton koodin, ja sitten laitat sen hevosen tietoihin. ( siihen kohtaan mihin kirjoitat kaikki muutkin tiedot hevosesta ) Tajusitko? :)

        Olisi kiva tietää mistä saisi dessuja talliniin... Tai edes tietää miten gimp2 ladataan koneelle... Jos joku auttaisi se olisi kivaa =)


      • ___viisas___
        Rainboo kirjoitti:

        lukeepas nyt lapset tarkaan

        kun on tämä ylös nosto koodi tähän kohtaan dessun kuvalinkki jo tossa lukee tähän kohtaan dessu kuvalinkki. laitatte tuon teidän esittelyyn ja sitten painatte vasemmalta puolelta kun on noita koodigeneraatori ja muokkaa esittelysivu kohdat vasemmalla ylhäällä painatte koodi generaattorin kohdalta sitten siihen tulee teksti Mikä on Koodigeneraattori?
        Koodigeneraattorin avulla voit helposti luoda koodeja, joita voit käyttää esittelyssäsi! Voit koristella tekstejäsi, lisätä kuvia, linkittää haluamaasi talliin, kilpailuun, tietokilpailuun tai luoda muita koodeja, jotka tekevät esittelystäsi hauskemman! ja painatte linkistä kuvia. sen jälkeen valitsette siitä minkä dessun haluatte ja poimitte alhalta sen koodin ja liitätte sen tuohon tähän kohtaan dessun kuvalinkki. samalla tavalla kuin muuten vaan liittäisitte kuvan dessuun :) toivottavasti ymmärsitte :)

        kuunelkaaa viisaita oon ollu siel kohy 3 vuotta!!!!!


      • joku .
        Rainboo kirjoitti:

        lukeepas nyt lapset tarkaan

        kun on tämä ylös nosto koodi tähän kohtaan dessun kuvalinkki jo tossa lukee tähän kohtaan dessu kuvalinkki. laitatte tuon teidän esittelyyn ja sitten painatte vasemmalta puolelta kun on noita koodigeneraatori ja muokkaa esittelysivu kohdat vasemmalla ylhäällä painatte koodi generaattorin kohdalta sitten siihen tulee teksti Mikä on Koodigeneraattori?
        Koodigeneraattorin avulla voit helposti luoda koodeja, joita voit käyttää esittelyssäsi! Voit koristella tekstejäsi, lisätä kuvia, linkittää haluamaasi talliin, kilpailuun, tietokilpailuun tai luoda muita koodeja, jotka tekevät esittelystäsi hauskemman! ja painatte linkistä kuvia. sen jälkeen valitsette siitä minkä dessun haluatte ja poimitte alhalta sen koodin ja liitätte sen tuohon tähän kohtaan dessun kuvalinkki. samalla tavalla kuin muuten vaan liittäisitte kuvan dessuun :) toivottavasti ymmärsitte :)

        en tajunnu!!


      • Giovanni BB
        ongelma suuri kirjoitti:

        Miten toi dessunylösnostokoodi toimii?? Pitääkö se siis laittaa kuvana se dessu siihe? vai mistä kohti koodigenaraattorista se pitää laittaa?? Kun Laitoin sen siitä kuva jutusta niin se nosti sen ylös mut tekstit hävis! tai siis se uus kuva tuli siihen päälle.. (dessu)..............äääääää auttakee!

        Nykyäänhän ylösnostokoodilla ei tee enää yhtään mitään koska sen pystyy laittamaan sen info- ruudun kokonaan pois käytöstä yhdellä napsutuksella. :D
        Siis sen jälkeenkun http://www.tallini.fi sivusto uusiutui.


        PS. Se valokuva galleria oli ihan best- judanssi!!


      • finlandiaa
        Giovanni BB kirjoitti:

        Nykyäänhän ylösnostokoodilla ei tee enää yhtään mitään koska sen pystyy laittamaan sen info- ruudun kokonaan pois käytöstä yhdellä napsutuksella. :D
        Siis sen jälkeenkun http://www.tallini.fi sivusto uusiutui.


        PS. Se valokuva galleria oli ihan best- judanssi!!

        tallinissa se uus valokuvaalbummi on ihan sairas!!


      • föfö
        zekenzikin KAVERI!!!! kirjoitti:

        en tajuu miten pitää käyttää tota koodii ja kun pistin sen mun yhen tallin esittelyyn niin se meni ihan tyhmästi että miten se toimii?

        kuk4 olet!!


      • joku vaa
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        siis miten toi toimii siis mikä on niiku se perus rulla koodi mihi saa ite lisättyy niit juttui ku koitin selvittää mu ei siint tullu mittää;(?


      • Bicsu
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Eiks se rullakoodi oo näi
        Tekstiä tähän
        ??

        Otan koodeja avosylin vastaan :)


      • Ellu :3
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Moi tiiätkö muita koodeja? Esim. Ropeihin?


      • <3
        Fisu-Kisu kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisi dessuja talliniin... Tai edes tietää miten gimp2 ladataan koneelle... Jos joku auttaisi se olisi kivaa =)

        Minä teen dessuja! kato talli sweet_hug!!! siel on huutisdessu!


      • Tallinissa kävijä
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Mikä se rullakoodi on?


      • Migration_talli

        Tiedän dessun ylös nosto koodin ja rullaus ja jonkin näkymättömän rullasuksen koodin. ^_^


      • tallini!
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Mihin se teksti laitetaan tossa rullakoodissa? lähettäkää kiitos vastaukset viestillä talliini mikä on BomBerq

        T: talli BomBerq


      • Kissa_fani_talli

        Rullakoodi:
        TÄHÄN TULEE TEKSIT

        Eli tos ois yks rullakoodi ja tekstisi tulee sitten tohon ´TÄHÄN TULEE TEKSTIT´ kohtaan.
        Ja täs ois ylösnostokoodi(pitäs olla oikea?):
        Tähän kuvan/dessun linkki

        < ;spanstyle="Z-INDEX: 11; LEFT:50px; POSITION: absolute; TOP:42px">

        laitat koodin esittelyysi ihan ekaks ja tuohon kohtaan missä lukee että ¨Tähän kuvan/dessun linkki¨ laitat siihen siis sen dessun linkin.

        T: Kissa_fani_talli


      • miumaumiu
        Outo kirjoitti:

        Niin mihin se teksti sitten laitetaann?

        TEXTI Noin ikään


      • Talli: Punalaakso
        huiiyh kirjoitti:

        Ois kiva jos tietäis miten ton rullakoodin saa esimerkiksi siihe esittelyyn. Sitä vois ilmaista tässä myös :) Kokeilin itse laittaa tuota mut, se ei antanu sitä laittaa siihe tuli vaa semmone tyhjä laatikko.. :/

        Eli rullakoodia käytetään näin: 1.Kopioit rullakoodin. 2.Menet talliniin, tallisi muokkaa esittely osioon. 3.Laitat kopioidun koodin teksilaatikkoon. 4.Kirjoitat koodin alle haluamasi lauseet/lauseen. 5.Tallenna esittely 6. katso esittelysi, ja se on siinä. :DD


      • dd
        Fisu-Kisu kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisi dessuja talliniin... Tai edes tietää miten gimp2 ladataan koneelle... Jos joku auttaisi se olisi kivaa =)

        Minä teen dessuja!!


      • Vattupilvi

        Olen tallinissa tallilla Vattupilvi. Autan kaikkia koodien kanssa niin hyvin kuin osaan :)


      • ?!
        Fisu-Kisu kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisi dessuja talliniin... Tai edes tietää miten gimp2 ladataan koneelle... Jos joku auttaisi se olisi kivaa =)

        Minä teen dessuja ja tallipohjia halvalla. Tzekkaa van talli tzekkaa....


      • Corneyn talli
        Khiks` kirjoitti:

        Kopsaat ton koodin, ja sitten laitat sen hevosen tietoihin. ( siihen kohtaan mihin kirjoitat kaikki muutkin tiedot hevosesta ) Tajusitko? :)

        Ei se mulla toimi...


      • Raxu ja Koskenpon...
        Khiks` kirjoitti:

        Niistä koodeista vaan että yksi rullakoodi on:




        Värit ovat nyt musta ja oranssi, mutta niitä voi vaihtaa ;) Esim. #ffff00 (keltainen) #ffffff (valkoinen) Minäkin otan uusia koodeja avosylin vastaan ;))

        Jee! :) Ihanaa! Mäkin oon Raxussa ja Koskenponitallissa kaivannut uusii koodeja!


      • hehee
        huiiyh kirjoitti:

        Ois kiva jos tietäis miten ton rullakoodin saa esimerkiksi siihe esittelyyn. Sitä vois ilmaista tässä myös :) Kokeilin itse laittaa tuota mut, se ei antanu sitä laittaa siihe tuli vaa semmone tyhjä laatikko.. :/

        Mul on dessuja ja kaikenlaisia koodeja löytää myös KOODIT kaupastani


      • Tajuamaton :S
        Giovanni BB kirjoitti:

        Nykyäänhän ylösnostokoodilla ei tee enää yhtään mitään koska sen pystyy laittamaan sen info- ruudun kokonaan pois käytöstä yhdellä napsutuksella. :D
        Siis sen jälkeenkun http://www.tallini.fi sivusto uusiutui.


        PS. Se valokuva galleria oli ihan best- judanssi!!

        Nii siis mite pitäs ottaa klikkauksella se info-ruutu pois?? ku en tajuu :P


      • ??

        En tii mut kato talli Pikkukoirala


      • Pliiplaaplöö :)

        Ei dessun ylösnostoon tarvitse koodia :> se on siinä asetuksissa kun muokkaat dessua:>


      • voi lol
        Ellu :3 kirjoitti:

        Moi tiiätkö muita koodeja? Esim. Ropeihin?

        Ropeihin ei ole koodeja. Niissä vain jutellaan xD


      • Pikkukoirala
        Ellu :3 kirjoitti:

        Moi tiiätkö muita koodeja? Esim. Ropeihin?

        Ömmm.. Ropessa ei oo koodeja :D


      • Pikkukoirala
        Giovanni BB kirjoitti:

        Nykyäänhän ylösnostokoodilla ei tee enää yhtään mitään koska sen pystyy laittamaan sen info- ruudun kokonaan pois käytöstä yhdellä napsutuksella. :D
        Siis sen jälkeenkun http://www.tallini.fi sivusto uusiutui.


        PS. Se valokuva galleria oli ihan best- judanssi!!

        Öm... Ei eläimille pysty laittamaan info- ruudusta!


      • Täällä näin!
        Fisu-Kisu kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mistä saisi dessuja talliniin... Tai edes tietää miten gimp2 ladataan koneelle... Jos joku auttaisi se olisi kivaa =)

        Mä teen ilmasii dessuja. Tai no jos se on ensimmäinen dessu niin ilmaseksi.
        Kato Poop


      • LOLLIPOPpp
        Giovanni BB kirjoitti:

        Nykyäänhän ylösnostokoodilla ei tee enää yhtään mitään koska sen pystyy laittamaan sen info- ruudun kokonaan pois käytöstä yhdellä napsutuksella. :D
        Siis sen jälkeenkun http://www.tallini.fi sivusto uusiutui.


        PS. Se valokuva galleria oli ihan best- judanssi!!

        tota dessun ylösnostokoodii pystyy käyttää myös hevosii eli tät:

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki


      • lolli
        Chihiro W. kirjoitti:

        tähän kohtaan dessun kuvalinkki

        vääääärä


    • UYTU

      HJYHJH

      • Khiks`

        Siis koko se rullakoodi-juttu laitetaa hevoset tietoihin. :)


    • Auringonhohde

      Haluisin kaikki maholliset Tallini.fi koodit jos on mahollista..Olisi tosi iloinen jos saisin...Ja aika pian...

      • Gold_Sun

        Ootsä nyt ihan pöljä? Tallini.fissä on MILJOONIA koodeja ja kukaan ei tiedä kaikkia joten älä edes pyydä niitä kaikkia ja "aika pian"!! Kaikkee EI voi saada hyvä ihminen.


      • Halla_vuono

        Ei kaikkia koodeja voi saada.Se ei ole mahollista niitä kun tulee kokoajan lisää.


      • määxD

        Niitä on monta tuhatta :S Että siitä vaan keräämään kaikki koodit :D


      • Anonyymi
        Gold_Sun kirjoitti:

        Ootsä nyt ihan pöljä? Tallini.fissä on MILJOONIA koodeja ja kukaan ei tiedä kaikkia joten älä edes pyydä niitä kaikkia ja "aika pian"!! Kaikkee EI voi saada hyvä ihminen.

        Ei juma täällä heppatytöt toosat tulessa tommosesta paskasta! Jotain henkilökohtaista teitä vastaan siinä, kun luulee haluavansa kaikki koodit? RAUHOITTUKAA!


    • Vuonohevonen

      mikä on dessu koodi?

    • -Nanne!-

      dessu koodeja on 47634895648y6538 1 dessu=1 koodi

      • b.anna.ri

        sorppa, mutta koodeja ei voi saada kaikkia! Niitä on varmaan miljoona. kaikki erilaiset säkenöivät tekstit, rullikset, ylösnostokoodit, kuvakoodit, tekstin paksunnuskoodit, kaikki! "kaikki ja mahollisimman pian"??????!!!!!!???? Katsos hyvä lapsi, kaikkea ei voi saada. Ei myöskään kaikkia koodeja.


    • b.anna.ri

      mikä himputin dessukoodi? mitä tarkoitat? te ootte aika neropatteja.

      • HorseLove1

        Dessukoodi on koodi joka laitetaan dessuun tallini.fi sivustolla!


      • ...sen "dessukoodin"...
        HorseLove1 kirjoitti:

        Dessukoodi on koodi joka laitetaan dessuun tallini.fi sivustolla!

        ...kun kerta olet noin tietoviisas. Olis kiva tietää se "dessukoodi" kun edes kuuluisat ei puhu siitä ja olen ollut tallinissa pienestä pitäen niin en oo koskaan kuulukkaan. Vai sekotatteko nyt dessunylösnostokoodin?


      • kflsjn
        ...sen "dessukoodin"... kirjoitti:

        ...kun kerta olet noin tietoviisas. Olis kiva tietää se "dessukoodi" kun edes kuuluisat ei puhu siitä ja olen ollut tallinissa pienestä pitäen niin en oo koskaan kuulukkaan. Vai sekotatteko nyt dessunylösnostokoodin?

        Olen aika pihalla näistä koodeista, mikä on tuo ylösnostikoodi? Mikä on sen idea, ja kertokaa samalla myös mielellään sellainen. Mä tahtoisin saada mun dessut siihen "päälimmäiseksi" että sen hevosen niitä perustietoja ei näkyisi. :O


      • Mayde
        kflsjn kirjoitti:

        Olen aika pihalla näistä koodeista, mikä on tuo ylösnostikoodi? Mikä on sen idea, ja kertokaa samalla myös mielellään sellainen. Mä tahtoisin saada mun dessut siihen "päälimmäiseksi" että sen hevosen niitä perustietoja ei näkyisi. :O

        Ihan huomautus vain.Taitaa tämä keskustelu olla väärässä paikassa : )
        Eikös kuuluisi virtuaalitalleihin?


      • Rouskun
        Mayde kirjoitti:

        Ihan huomautus vain.Taitaa tämä keskustelu olla väärässä paikassa : )
        Eikös kuuluisi virtuaalitalleihin?

        Niin mitä väliä Mayde, häiritseekö sua? Ö__ö


      • Romppuuh
        kflsjn kirjoitti:

        Olen aika pihalla näistä koodeista, mikä on tuo ylösnostikoodi? Mikä on sen idea, ja kertokaa samalla myös mielellään sellainen. Mä tahtoisin saada mun dessut siihen "päälimmäiseksi" että sen hevosen niitä perustietoja ei näkyisi. :O

        ... Se tarkotus sillä ylösnostokoodilla on! Ettei niitä tietoja näkyisi!


    • Romppuuh

      Lihavoitu teksti
      Kursivoitu teksti
      Alleviivattu teksti
      Iso teksti

      • Romppuuh

        Lihavoitu teksti
        Kursivoitu teksti
        Alleviivvattu teksti
        Iso teksti


      • Romppuuh
        Romppuuh kirjoitti:

        Lihavoitu teksti
        Kursivoitu teksti
        Alleviivvattu teksti
        Iso teksti

        Lihavoitu teksti< * / b >
        Kursivoitu teksti< * / i >
        Alleviivvattu teksti< * / u >
        Iso teksti< * / b >

        Välit ja tähdet pois!


      • noorrr`
        Romppuuh kirjoitti:

        Lihavoitu teksti< * / b >
        Kursivoitu teksti< * / i >
        Alleviivvattu teksti< * / u >
        Iso teksti< * / b >

        Välit ja tähdet pois!

        tuota jos joku teistä roolipelaa, niin tahtoisin kysyä TFässä koodia jolla kykenee värjäämään jonkun tieyn sivuston taustan. kun normisti se on joku HTML-koodi mu TFsä toimii vaa sen paikan koodit. ja tahtoisin oppii koodaaan Tfs vaan ropei et helppii..?^^. ja kkhyll, jaikki rope koodit käy mut useimmat osaaan jo. :)


    • Wieaa

      Olen Tallini.fistä Wieaa ja tahtoisin tietää dessun koodauksesta.Mitä se tarkoittaa? Entä mistä saisin tämän koodauskoodin?

      • Minävaan :>

        Koodauksesta kerrotaan monissa lehdissä 8-D Kannatta lueskella ;D


    • Greenqure (tallinissakin)

      Dessu koodi?niitä on tuhansia.Reikädessu koodin vai ylösnosto koodin?rulliksen?

    • sutz-

      minä ainakin haluaisin ylösnostokoodin!onko kettään joka voisi antaaaa?

      • <3

        TÄHÄN KUVASI LINKKI!!!!!!
        b ody{ scrollbar-3dlight-color: #ffffff; scrollbar-face-color: #ffffff; scrollbar-highlight-color: #FFFFFF; scrollbar-shadow-color: #FFFFFF; scrollbar-track-color:#FFFFFF; scrollbar-arrow-color: #99CCFF;}


    • Minä Vaan

      Dessun saa ylös myös kun piilottaa infolaatikon, eli menee sinne muokkaukeen ja sit piilottaa sen laatikon mis on ne kaikki tiedot sun muut

      • horsmatall_i

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)


      • Meerim
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        Te ootte tyhmiä kysykää siellä tallinissa joltai hubbabubalta tai joltai kokeneelta. Ja EN todellakaan jaa koodejani omistan aika paljon koneella että. :) Ni en kerro kerätkää ite koodinne ja ettikää.

        Omistan tallin Mmeerin


      • Jokutallinifi
        Meerim kirjoitti:

        Te ootte tyhmiä kysykää siellä tallinissa joltai hubbabubalta tai joltai kokeneelta. Ja EN todellakaan jaa koodejani omistan aika paljon koneella että. :) Ni en kerro kerätkää ite koodinne ja ettikää.

        Omistan tallin Mmeerin

        En usko että hubbabubba kertoisi koodinsa.....


      • Areenantalli
        Jokutallinifi kirjoitti:

        En usko että hubbabubba kertoisi koodinsa.....

        Tässä on yksi rullakoodi






        Jos tahotte käydä tallilllani niin sen nimi on Areenantalli. :D


      • Rumiko
        Areenantalli kirjoitti:

        Tässä on yksi rullakoodi






        Jos tahotte käydä tallilllani niin sen nimi on Areenantalli. :D

        Joo, eli mä neuvon KAIKKIA koodien kans ja mut löytää tallilta Rumiko ;D


      • Polluxtallini
        Rumiko kirjoitti:

        Joo, eli mä neuvon KAIKKIA koodien kans ja mut löytää tallilta Rumiko ;D

        Tässä rullakoodi.


      • <3
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        tallilla sweet_hug


      • Tuutinen
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        Voin tehdä dessun. Lähetä pikaria tallille Lemmikkikenneli tai Tuutinen


      • Tilareita_malleja
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        moro! tarviitko siis dessun tekijää ? katso talli tilareita_malleja :) siitä on apua.


      • Chanelletalli
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        Moi! Minä teen dessuja. Käy tallilla Chanelletalli niin löydät kuvagaleriassa vähän näitä dessuja. Lisää tulee. Hinta sovitaan joskus :)


      • Pikkukoirala
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        Minä teen vaikka ilmseks!



        T: talli Pikkukoirala


      • Dessuntekijä
        horsmatall_i kirjoitti:

        Moi, tarvitsisin dessun tekijää. Olisko ketään vapaaehtoinen ? :) Jos pyydät hintaa dessusta, siitä sovitaan (mielellään en maksa, koska minulla on vähän rahaa) :) Kiitos ! :)

        Kysy tallilta pikkukoirala ;)


    • Annan apua

      Tässä on rullakoodi-->

      TEKSTIÄ TÄHÄN!!

      OHJE: Kopioitte tuon ja liitätte sen esittelyynne, siinä lukee lopussa, että 'TEKSTIÄ TÄHÄN!!' siihen kohti kirjoitatte ne mitä nyt sitten haluattekaan kirjoittaa ja muistakaa, ettei saa ottaa lopusta pois eli se tulee tekstisi jälkeen! tuon 'TEKSTIÄ TÄHÄN!!' saa ottaa sitten pois, kun olet muut tekstit kirjoittanut koska muuten ette varmaan osaa :P MUISTAKAA, että tekstiä pitää olla tarpeeksi, jotta scrollit eli ne joilla voi kelata alas tai ylös niiin ne ilmestyvät sitten kun on esim. 2 riviä tekstiä. Tiedän, että tämä on joillekin vaikeaa mutta toivottavasti saitte tästä jonkunlaista apua :)
      Mun tallini on Careful, sielläkin voi käydä kiittämässä tai kysymässä lisää.
      PS. Jos haluat muuttaa rullakoodin väriä, kysy minulta tallini.fi'ssä piksulla miten se tehdään :)

      • Annan apua

        siis koodi on
        TEKSTIÄ TÄHÄN!!

        ja sama ohje :) muistakaa ottaa alusta < -merkin jälkeen *-merkki pois! ja sama lopussa eli ota *-merkki ennen >-merkkiä pois : D piti rautalangasta vääntää, kun kaikki ei aina tajua
        T: sama kun äsken


      • 1999
        Annan apua kirjoitti:

        siis koodi on
        TEKSTIÄ TÄHÄN!!

        ja sama ohje :) muistakaa ottaa alusta < -merkin jälkeen *-merkki pois! ja sama lopussa eli ota *-merkki ennen >-merkkiä pois : D piti rautalangasta vääntää, kun kaikki ei aina tajua
        T: sama kun äsken

        Miten saan rulattua ylös alas kun mulla menee sivuttain se?


      • unicorn_tila
        1999 kirjoitti:

        Miten saan rulattua ylös alas kun mulla menee sivuttain se?

        ite ainakin kun mulla on rullaoodej vaikka millä mitalla koneella, niin laitan ne >< noiden merkkien väliin... :DDD ja se toimiii..

        t: unicorn_tila


      • Catmej
        Annan apua kirjoitti:

        siis koodi on
        TEKSTIÄ TÄHÄN!!

        ja sama ohje :) muistakaa ottaa alusta < -merkin jälkeen *-merkki pois! ja sama lopussa eli ota *-merkki ennen >-merkkiä pois : D piti rautalangasta vääntää, kun kaikki ei aina tajua
        T: sama kun äsken

        No mitens sitten näille kisuille, koirille ja kaneille tehdään nämä reikäkoodit? Niin että teksti tulee siihen päälle näkyviin.


      • Tarttee apua!
        1999 kirjoitti:

        Miten saan rulattua ylös alas kun mulla menee sivuttain se?

        Sama ongelma!
        Mikä on se rullauskoodi, jolla saa sen rullattua "ylös, alas" eikä siis vasemmalta, oikeelle?
        Voisko joku laittaa?!


      • Moomie
        1999 kirjoitti:

        Miten saan rulattua ylös alas kun mulla menee sivuttain se?

        älä kirjota niin pitkää lausetta, vaa jatkat lausetta jonkin ajan kuluttua lauseen alapuolella, näin:

        päläpäläpäläpäläpäläpälä
        päläpäläpäläpäläpäläpälä
        päläpäläpälä

        EI näin:
        päläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpälä
        päläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpälä


    • Ei tuu mielee nimee

      Mitä tarkoitat dessu koodilla? Kenties rullista?

      • <::


    • Siltala ja Fabirax

      Tässä on semmoinen koodi miten sen dessussa olevan teksin saa 'kieppumaan'. En oikein osaa selittää mutta Siltalan Pienokainen hevosella löytyy se koodi, ja tästäkin sen voi kopsata ja kokeilla. Koodi on siis tuossa:

      TÄHÄN TEKSTIÄ


      body { scrollbar-3dlight-color: #f7f7f7; scrollbar-face-color: #000000; scrollbar-highlight-color: #6699FF; scrollbar-shadow-color: #6699FF; scrollbar-track-color:#6699FF; scrollbar-arrow-color: #76C100;}

      Tuohon kohtaan mis lukee TÄHÄN LEKSTIÄ voi sitten kirjoitella kaikkea. Kokoa, värejä yms. voi säädellä, ja sitten minuthan tavoittaa sieltä Siltalasta sekä myös Fabirax tallilta. Ropeen vielä tekstin värjäyskoodi:

      • Siltala ja Fabirax

        Tässä nyt se/ne koodit :

        ¨TEKSTIÄ TÄHÄN


        body { scrollbar-3dlight-color: #f7f7f7; scrollbar-face-color: #000000; scrollbar-highlight-color: #6699FF; scrollbar-shadow-color: #6699FF; scrollbar-track-color:#6699FF; scrollbar-arrow-color: #76C100;}
        ja:

        Otatte vain nuo * merkit pois :)


      • Siltala ja Fabirax
        Siltala ja Fabirax kirjoitti:

        Tässä nyt se/ne koodit :

        ¨TEKSTIÄ TÄHÄN


        body { scrollbar-3dlight-color: #f7f7f7; scrollbar-face-color: #000000; scrollbar-highlight-color: #6699FF; scrollbar-shadow-color: #6699FF; scrollbar-track-color:#6699FF; scrollbar-arrow-color: #76C100;}
        ja:

        Otatte vain nuo * merkit pois :)

        TEKSTIÄ TÄHÄN


        body { scrollbar-3dlight-color: #f7f7f7; scrollbar-face-color: #000000; scrollbar-highlight-color: #6699FF; scrollbar-shadow-color: #6699FF; scrollbar-track-color:#6699FF; scrollbar-arrow-color: #76C100;}
        No nyt tuon ylemmän pitäisi näkyä, kolmas kertä toden sanoo


    • tallinilainen

      minkä kokonen on se kerhomerkki.voisko joku kerttooo???

      • Ennnnkkkuuuuuhhh <3

        Mene luomaan kerho, siinä sen näkee.

        Jajoo,, mun tallit on Efari, ZAO, Hupu ja vanhin, unohdettu tallini on Eijala.
        Kysy mieluiten Efarilta tai Zaolta apua, jos tarvitset sitä.


    • Garoi

      Kun menette etsimään lehteä, etsikää päätoimittajan kautta. Talli nim. Valoton kirjoittaa ilmaista lehteä, jossa kerrotaan miten mm. rullakoodit toimivat. Myös tallilla Kat on tälläinen lehti, mutta itse tykkään ensimmäisestä... Kummatkin yhtä hyviä, ja ilmais-koodilehtiä on ihan HUIMASTI!

      -Terkuin Karhuliina :) //Ystäväkyselyt hyväksytään x)\\

    • Biame

      Biame n talli auki ympäri vuorokauden!Tervetuloa! Myyn tallin Unelmaponi ei kalliilla 700tr eilman remsaa, ma valmiina 1300tr

    • jakajalala

      myös tallilla wyoming on loistava lehti, jossa opetetaan rullakoodien ja reikädessujen teko gimpillä ja photoshoppilla !

    • laura-hevoshullu

      help mii entiedä mistä saisin halvalla dessuja yhtäkkiä törmäsin sivustoon niin voitteko auttaa mua esim. kertoo miten tehdää dessuja .tai. kertoo dessu koodin kiitos auttajille

      • Chidori - täti :>

        Dessukoodi on ylösnostokoodi. Saat dessusi nostettua ylös myös pistämällä esittelyn muokkauksessa rastin kohtaan piilota informaatioikkuna.

        Chidorilta saa pyytää apua :>


    • Prööt :D

      Olen talli Viidakkorummun, eli siis jos haluatte minulta dessun, niin piksuu vaan ^^ Suosittelen eniten dessun tekemiseen ohjelmaa Photofiltre. Se on hyvin selkeä ohjelma >:3

    • //Lola

      Voisiko joku sanoa, miten DeviantARTista voi ladata fontteja....miten ne puretaan jne..???

      Tallini nimi on Erables

      • PROnomine

        ainakin menemällä omiin tiedostoihin sinne, minne on fontin tallentanut ja sitten oikealla valintanäppäimellä painetaan ja valitaan "Pura kaikki.." tms. :)


      • Lolsqu
        PROnomine kirjoitti:

        ainakin menemällä omiin tiedostoihin sinne, minne on fontin tallentanut ja sitten oikealla valintanäppäimellä painetaan ja valitaan "Pura kaikki.." tms. :)

        Mä yritin mut ei se oikee onnistunu....ne ei tullu gimppiin... :( vaikka avasin gimpin uudelleen ja jne


      • ALmur
        Lolsqu kirjoitti:

        Mä yritin mut ei se oikee onnistunu....ne ei tullu gimppiin... :( vaikka avasin gimpin uudelleen ja jne

        Kun oot purkanu ne tiedostot, avaat sen kansion missä ne ja avaat sen niin pitkälle että tulee auki se kansio missä on kyseisen fontin tiedot. Tämän jälkeen avaat ohjauspaneelin ja joko siinä heti näkyy kansio: Fontit.


      • lolsku
        ALmur kirjoitti:

        Kun oot purkanu ne tiedostot, avaat sen kansion missä ne ja avaat sen niin pitkälle että tulee auki se kansio missä on kyseisen fontin tiedot. Tämän jälkeen avaat ohjauspaneelin ja joko siinä heti näkyy kansio: Fontit.

        No mun gimp lagaa aika pahasti.....en usko et tarviiin enään kauheesti mitään, kun löysin itse gimpistä kokeilemalla kaikkee uutta....


    • ajaj

      Niin niin..Ei sinne ole dessu koodia.jos tarjoitat rullista tai vastaavaa kysy vaikka joltain kenllä sellainen on. Muista sinun on oltava valmismaksamaan.

    • ??

      Mulla on siis koodi kauppa tallinis ja tallin nimi on Pikkukoirala et sinne vaan katsoon ;) Löytyy jonkun moisii koodeja !

    • Turpis

      Siis tässä nyt rullakoodi:

      TEKSTISI

      Voit laittaa tuohon TEKSTISI kohtaan tekstiä minkä haluat rullakoodiin.
      Tahmoa kohtaan laitat fontin, jonka haluat rulliksen tekstiksi.
      Heigt: 80px | Laita 80 tilalle jotain, ja se on rullakoodin pituus, jonkä täytyttyä
      tekstin viereen tulee rullaus palkki.
      Width: 245px | Laita 245 tilalle jotain, ja se on rullakoodin leveys.
      Noihin (esim. #000000) voi vaihdella väriä. Värikartan löydät esim.
      http://sisustustaivas.suntuubi.com/?cat=28

      Jos et tajunnut ota TF ässä yhteyttä talliin _aapuva_ !

    • Mä vaan

      Koodeja saa helposti Tallini.fi:hin lehdistä :D

    • Opetelkaa ;)

      Itse opin koodaamaan,pilkkomaan jne. kun HARJOTTELIN!

    • Ongelmana teksitit

      Onks sellasta koodia olemassa missä keskitetään dessun teksitit, jos on niin voisko joku kertoo???

    • dessuista

      Jos tartteette dessuja ni mä voin tehä pientä maksua vastaan ! löydätte mut tallilta dalethex

    • Minämuhhahhah :3

      Vautsi! Kiva kun annatte noita koodeja :)

    • Butterfre

      laatikkokoodi : TÄHÄN TEKSTI !!

      TÄHÄN TEKSTI !!


      TÄHÄN TEKSTI !!


      TÄHÄN TEKSTI !!

      TÄHÄN TEKSTI !!

      TÄHÄN TEKSTI !!


      LAATIKKOKOODI EI TOIMI ILMAN YLÖSNOSTO KOODIA, MIKÄ TULEE TÄSSÄ :
      & TÄHÄN KUVAKOODI KOODIGENERAATTORISTA

      • Sama ku butterfre

        toi o väärä ( tänne ei pysty kirjottaa koodia ! )


    • Tallinissa

      Hei (:

      Teidän ei tarvitse täällä kyselle näistä koodeista kun löydätte ne helpommin ja vaivattomimmin tallinista. Menette vain Puhu -> Lehdet -> Etsi lehtiä -> Sitten kirjoitatte vain lehden nimeksi Koodit ja laitatte maksu osioon Ilmaiseksi ja klikkaatte etsi. Löydätte monta lehteä jossa on paljon hyödyllisiä koodeja ! :) Joissakin lehdissä on myös selitettyinä miten koodeja asennetaan paikoilleen !

      Minusta ainakin tämä on paljon helpompi tapa !:)

      Ps: Olen tallinissa nimellä Aivovaurio ! Käykääs vierailulla !;)

    • KrisuTalli

      txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt txt

      • KrisuTalli

        Toi edelline väärä, ei pysty kirjuuttaa koodii!!


    • Teili01

      Hei!
      Haluaisiko joku nyt kertoa sen reikädessun ylösnosto koodin ihan kunnolla? Ilman ihmeellisempiä kommentteja :D
      Siis se koodi? Niin että se saataisiin ylös ja että kuva ja tekstit saataisiin näkyviin :d

    • oribthum

      Heh

      • oribthum

        Määki oon tallinissa nimellä Towerlin talli käykää :)


    • apina

      en pysty kirjottaan kokpittkän dessun alareunaan. siihen tulee sellanen juttu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe