Charlie koira + kumppanit?

dorrrrrka

Muistaakohan kukaan tällaista piirrettyä, missä seikkaili koira nimeltä chralie? Piirretyssä ei ihmisiä ollut kuin muutama. Koirilla oli periaatteessa oma maailmansa, ja Charlie koiralla oli usein painajaisia joissa se Näki paholaisen.

6

1125

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D44h

Tarkoitatko Kaikenkarvainen Charlie - elokuvaa? =DD

http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&nodeid=881174&article_id=208895&maintype=1

Tästä on myös jatko-osakin :DD

• papu19

moi!! mä oon nähny yhen jonka englannin kielinen nimi on all dogs go to heaven. siinä oli saksanpaimenkoira nimeltä charkie ja sillä oli suomaliasena äänen vesa-matti loiri. siinä se charlie joutui taivaaseen ja sai jonkun "elämän kellon" tai jotn.. se oli aivan huippu! :DD

• dorrrrrka

Kiitos, oikee leffa löyty :D Joskus muksuna oot tämmösen kattonu ja ihan ikävä tuli sitä videota. :))

• VHS
        dorrrrrka kirjoitti:

Kiitos, oikee leffa löyty :D Joskus muksuna oot tämmösen kattonu ja ihan ikävä tuli sitä videota. :))

Hei! Minulla olisi Kaikenkarvainen Charlie 2 VHS myynnissä jos sinua kiinnostaa :) Sama piirretty josta kerroit, todella ihana! Ota yhteyttä: [email protected]

• :DDDDD

joo, mä muistan kans, meillä on vissiin se suomenkielinen versio videolla xD Eikö siinä ollu joku torvi, joka avas ja sulki ne taivaan portit? ;D

• joku vaa

Joo muistan kyseisen leffan katoin sen nimittäin just eilen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2666
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      853
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      48
      775
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      759
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      612
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe