millainen on leijona, kun se OIKEASTI rakastuu johonkin, eikä peilaile omaa egoaan flirttaamalla joka toisen kanssa? mistä tunnistaa, että nyt on tosi kyseessä?
narsisti leo
5
1531
Vastaukset
- joka
ei rakastaisi omaa peilikuvaansa enemmän kuin jotain toista. Leijonat ovat narsisteja, joita emotionaalisella tasolla voi koskettaa vain tölväisemällä niiden egoa. Älä edes harkitse!
- .............
oman peilikuvasi jossakin leijonassa ja nyt niiiiin ärsyttää ;)
Sellaisia me ihmiset olemme. - leijona-nouseva neitsyt
............. kirjoitti:
oman peilikuvasi jossakin leijonassa ja nyt niiiiin ärsyttää ;)
Sellaisia me ihmiset olemme.Aina kuitenkin kannattaa muistaa, ettei kaikki käyttäytyminen johdu siitä, et on syntynyt leijonan merkeissä.Eiks se olisi liian helppoa? teetäisi vain astrologisen kartan pari suhteesta ja eläisi sen mukaan...eihän se mene niin. tai ehkä mä olen sittenkin ulkoavaruudesta.mut astrologia on muuten kyllä kiehtovaa ja astrologilla käynti on ollut miellyttävä kokemus.
- ..................
joku leijona on ollut sulle tosi tuhma vai?? C[; ja haluat sitten haukkua kaikki pystyyn?? ha ha!!! mitäs horoskooppia itse edustat.? hmmm... mietitääns... joku minkä perusluonteeseen kuuluu, todella ilkeä ja katkera....
- ei ne ihan niin itserakkait...
Hahah, voi leijonasta kärsinyttä raasua :)
Itselläni ei ole teistä jellonista kokemusta, mutta
pieni ripaus itserakkautta tekee vain hyvää ;)
t. oinasmies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634470"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372796Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1212605Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1582394Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211780Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 201457
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940