Joko hilla kukkii

poimuri

Pyhäjärvellä? Täytyy varata ajoissa parhaat paikat, ettei muut kerkiä poimiin.

13

860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykypyhäkäs

En ole itse käynyt.

• hilla11

enää kuki se on jo tupella

• nykypyhäkäs

En ole ehtinyt katsomaan. Kuulin juttuja että olisi kukkinut, se oli joskus viime viikolla vai oliko viikko sitten.

• poimuri

parhaat hillasuot Pyhäjärvellä?

• metsienmies

Nyt tulee lakkaa tosi hyvin ja kysyit missä parhaat paikat. Voin neuvoa, että melkein joka suon reunoilla olevilla rämeillä tulee olemaan lakkaa,jos ei pakkanen vie ja enpä uskoisi siihen.P.S päivittäin metässä raivailemassa oleva metsuri

• poimuri
        metsienmies kirjoitti:

Nyt tulee lakkaa tosi hyvin ja kysyit missä parhaat paikat. Voin neuvoa, että melkein joka suon reunoilla olevilla rämeillä tulee olemaan lakkaa,jos ei pakkanen vie ja enpä uskoisi siihen.P.S päivittäin metässä raivailemassa oleva metsuri

säilyisivät soilla kypsiksi saakka.Olen kuullut, että Pyhäjärvellä on tapana kerätä puoliraakaa marjaa. Liekö kateus syynä moiseen.
        Olen kulkenut Lapin hillasoilla kauan ja siellä en ole törmännyt vastaavaan.

• monttu auki
        metsienmies kirjoitti:

poimimaan piankin?

• eppäillä soppii
        monttu auki kirjoitti:

poimimaan piankin?

ne on poimittu jo. Jätesäkissä suonsilmään laitettu kypsymistä oottaan. Vanha tapa täälläpäin.

• kitka Haapajärveltä
        eppäillä soppii kirjoitti:

ne on poimittu jo. Jätesäkissä suonsilmään laitettu kypsymistä oottaan. Vanha tapa täälläpäin.

kävi poimiin pyhäkkäitten hillat.

• entinen pyhäkäs
        eppäillä soppii kirjoitti:

ole edes kunnon hillasoita. Ne suot on taidettu ojittaa jo aikoja sitten. Vai oletteko käyneet "herravihan" nimissä ne ojat patoamassa?

• menikö hillat?

ettei olis ihan hallan puolella käynyt.

• poimuri

jos niin kävi.Täytyy käydä katsomassa.

• nykypyhäkäs
        poimuri kirjoitti:

jos niin kävi.Täytyy käydä katsomassa.

vaikka kylmää on ollut, vioittiko mitään. Toivottavasti ei tule uusia kylmiä öitä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe