Älyvapaa Keno.

Pah.

Mahtaako koko Kenossa olla mitään mieltä, kun sitä voi näköjään tahkota keskitasoillakin vuosia, ja ei voita koskaan mitään?
5- ja 6-tasoa olen leiponut jo pari vuotta vailla voiton voittoa.
Lotossakin taitaa olla paremmat mahdollisuudet voittaa, vaikka nekin on mitättömät.
Epäilen koko Kenon rehellisyyttä, vaikka Veikkaus taitaa väittää, että tuloksia ei ajeta tietokoneella pelatuista numeroista ja tasoista.
Luulen, että juuri niin tehdään ja lieneekö palautusprosentti edes viittä?
Veikkaukselta ei pelinsä perusteista tietoja heru.
Lopetan koko paska-Kenon pelaamisen.

8

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköjään

      olet veikkauksen erikoistarkkailussa.

    • Veikan häijy kätyri

      Juuh ne on laittaneet sun nimes erityis-syyniin. EI mitään mahkuja voittaa. Lisäks ne kuuntelee sun puhelinta, mikäli yrittäisit kaverin kautta pistää numerot. Online pisteisiin ne jakelee sun kuvia, jotta osaa sitten kassaneiti deletoida sun numerot.

    • a) Todenäköisyydet ovat huonoja
      b) voittokertoimet ovat liian pieniä.



      Vaikka kenon palautusprosentti on vain 55%. Se ei tarkoita sitä, että sinulla olisi palautusprosentti juuri se 55%. Sinulla voi olla palautusprosentti vain 5% ja jollain mulla joka on saanut isomman voiton vaikka 1000% Eli olet rahoittanut tätä suurempaa voittajaa ja sinulle jää sitten vieläpienempi palautusprosentti.


      Kuitenkin jos pelataan kakkostasoa vaikka 100000 kierrosta palautusprosennti on silloin lähes tarkalleen se 55%

      • Kampela2

        C. Kenoarvonnat on manipuloituja. Jos nyt lopetat ja tarkkailet tulevina päivinä numeroita niin ei kauaa kestä, kun "yllättäen" huomaat että juuri ne sun numerosi OLISI tulleet!


      • niinhän siinä kävi
        Kampela2 kirjoitti:

        C. Kenoarvonnat on manipuloituja. Jos nyt lopetat ja tarkkailet tulevina päivinä numeroita niin ei kauaa kestä, kun "yllättäen" huomaat että juuri ne sun numerosi OLISI tulleet!

        Yritin viedä kupongin vieraalle asiamiehelle niin huomasin maksaessani, että koneesta välähti valo,Veikkaus valokuvasi minut ja minun Keno-numerot jäivät tulematta arvonnassa.

        Muutaman kerran kävin naamioituneena mutta sitten tajusi, että sormenjäljet olivat jääneet kuponkiin, niistä tunsivat minut.

        Nyt olen päättänyt täyttää Kenon hanskat kädessä ja naamioituneena jätän Kenon. Kerron sitten kuinka veikkauksen huiputtaminen onnistuu.


      • Kampela2
        niinhän siinä kävi kirjoitti:

        Yritin viedä kupongin vieraalle asiamiehelle niin huomasin maksaessani, että koneesta välähti valo,Veikkaus valokuvasi minut ja minun Keno-numerot jäivät tulematta arvonnassa.

        Muutaman kerran kävin naamioituneena mutta sitten tajusi, että sormenjäljet olivat jääneet kuponkiin, niistä tunsivat minut.

        Nyt olen päättänyt täyttää Kenon hanskat kädessä ja naamioituneena jätän Kenon. Kerron sitten kuinka veikkauksen huiputtaminen onnistuu.

        Vaikka menisit palauttamaan kenosi haarniska päällä kondomi pään yli vedettynä, niin ei se siitä parane. Systeemi lukee vain ne pelatut numerot riippumatta siitä millainen hemmo ne palauttaa.


      • erityisesti
        Kampela2 kirjoitti:

        Vaikka menisit palauttamaan kenosi haarniska päällä kondomi pään yli vedettynä, niin ei se siitä parane. Systeemi lukee vain ne pelatut numerot riippumatta siitä millainen hemmo ne palauttaa.

        kuinka se lukee sen kaveriporukan numerot, jossa rivejä ei palautettu?


      • Kampela2
        erityisesti kirjoitti:

        kuinka se lukee sen kaveriporukan numerot, jossa rivejä ei palautettu?

        Ei tietenkään niitä voi lukea mitä ei palauteta ja siksi niiden toteutuminen onkin mahdollista!

        Ei kai sitä noin vaikea ole ymmärtää?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe