Oinasnaiset!

Vesa

Hei oinasnaiset! Oma tyttöystäväni, joka on siis oinas (itse olen kauris), jätti minut ja syyksi kertoi että hänellä on "pää ja elämä" ihan sekaisin, ja haluaa että olisimme vain kavereita koska ei pysty olemaan täysillä suhteessa mukana, mutta en ymmärä häntä, onko vika ollut minussa vai missä koska hän ei pysty puhumaan niistä, ja onko oinasnaista mahdollista saada "uudelleen koukkuun" tai onko muutenkaan meillä enää mitään mahdollisuuksia esimerkiksi sitten kun hän saa ongelmansa ratkaistua? Koska oikeasti rakastan häntä..

8

2232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesa

Ja lisäisin tähän vielä että tiettävästi hän ei ole minulle mistään suuttunut, pyytelee vain kauheasti anteeksi että on satuttanut minua ja niin edelleen :/ Eli haluaako hän "suojella" minua sillä että jätti vai mitä?

• oioi

Luultavasti oinasneitisi puhuu ihan totta. Jos oinasnainen ei voi olla täysillä suhteessa, hän ei haluaisi olla siinä ollenkaan, koska hän haluaa antaa kaikkensa tai ei mitään (ja saada kaiken tai ei mitään ;-) ).

Odota kärsivällisesti, hän tulee takaisin luoksesi, jos oikeasti välittää sinusta. Älä missään nimessä painosta häntä, osoita vain olevasi tukena ja turvana tarpeen tullen, mutta älä hössötä tai ole ylihuolehtivainen. Hän haluaa selvittää päänsä itse. ;-)

• ei halua loukata
        oioi kirjoitti:

Luultavasti oinasneitisi puhuu ihan totta. Jos oinasnainen ei voi olla täysillä suhteessa, hän ei haluaisi olla siinä ollenkaan, koska hän haluaa antaa kaikkensa tai ei mitään (ja saada kaiken tai ei mitään ;-) ).

Odota kärsivällisesti, hän tulee takaisin luoksesi, jos oikeasti välittää sinusta. Älä missään nimessä painosta häntä, osoita vain olevasi tukena ja turvana tarpeen tullen, mutta älä hössötä tai ole ylihuolehtivainen. Hän haluaa selvittää päänsä itse. ;-)

Olen itse oinas ja totuus on se, että naisesi pitää sinua säälittävänä, eikä halua loukata. Oinaat vaativat parasta, mutta ovat lämminsydämisiä, eivätkä loukkaa vanhoja ystäviä turhaan.

• saparotyttö

Oinas on hyvin rehellinen tunteissaan ja haluaa osoittaa rakkaalleen hellyyttä, välittämistä ja kaikkea sitä hyvää mitä hänellä on tarjottavanaan. Mikäli hän ei ole varma tunteistaan, hän yleensä käyttäytyy juuri noin, muttei halua loukata. Oinas menee joko täysillä tai sitten lyö jarrut päälle. Kysy häneltä suoraan. Onnea sinulle :)

• Hassua

Olen itse oinas ja olen "lopullisesti" päättänyt kauan kestäneen suhteen kauriiseen! Oma näkemys: kaksi sarvipäätä ei tule toimeen ellei molemmat ole todella sitoutuneita ja valmiita myönnytyksiin. Molempien on muututtava ja itse henk.koht. odotan muutosta myös tältä herra kauriilta. Eli mahkuja on jos osoittaa että on muuttunut ja todella osoittaa sen teoilla, pelkät sanat eivät riitä.
        Todellakin puhukaa suoraan ja avoimesti tunteistanne! Sitä minä ainakin toivon mieheltä

• Oinas itsekin

Moi.
      Oinas haluaa valloittaa ja kaipaa siihen haastetta. Pahinta mitä voi olla, on palvova mies jalkojen juuressa valmiina kaikkeen mitä hän haluaa. Jos haluat hänet, niin anna hänen metsästää sinua, äläkä vahingossakaan antaudu kiinni, ennekun hän on joutunut juoksemaan sinun perässäsi vähän pidempään. Torju hänet muutaman kerran ja mene omia menojasi ja pidä hauskaa, niin voit olla varma että perään tulee. Ilmeisesti hän on jossain määrin sinusta kiinnostunut, jos pitää sinua käsivarren päässä, mutta olet hänelle liian helppo. Hän saa varmaan hepulin, kun huomaa, ettet enää tanssikaan hänen pillinsä mukaan. Aseta hänet kilpailutilanteeseen sinusta jonkun muun naisen kanssa, mutta varovaisuutta tässä!, älä tee häntä mustasukkaiseksi (=katastrofi), mutta anna ymmärtää, että ellei hän ole kiinnostunut, niin muitakin ottajia löytyy. Onnea yritykseen, me oinaat olemme pohjimmiltaan aika ihania, kunhan meidät saa ensin kesytettyä.

• Kukka

aivan täyttä puppua. Oon myös itsekin oinasnainen ja tollanen vedättäminen on aivan syvältä!! Jos mun rakas alkais vedättämään mua tollain yht`äkkiä, niin suhde olis mennyttä sen jälkeen! Sellasta en kattois hetkeäkään!

• mette1

Hei Kauris :)

Olen todennut itsestäni sen vaikka olen vahva
      tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen. oinas
      ei ole aina oinas vaikka horoskooppi merkki on
      se. Ei me kaikki olla pässin päitä vaikka niin
      kaikki vaittävät oinas ihimisitä. Tsemppiä
      eläämäsi kauris ja aurinko rakautta ja kaikkea
      hyvää sinulle. Tee.Oinas nainen :):)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2830
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      264
      2673
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1875
    5. 217
      1405
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      917
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe