Missä Salmen Lava

Tanzzimaan!

Näin että juhannuksena siellä olis tanssit ja Saija Varjus esiintyisi, mutta en löydä mistään Salmen Lavan osoitetta. Jossain päin Jäppilää vissiin, mutta tietäiskö joku tarkemmin? Kiitti!

41

5747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäppilässä

      Salmen lava sijaitsee luonnonkauniissa ympäristössä Syvänsin rannalla Jäppilässä. Lava ja sen muut rakennukset ovat tehdyt pikkuruisille saarille aivan Jäppilä – Maavesi tien varteen. Matkaa sinne on Syvänsin Majakasta pari kilometriä.

      • On tullut käytyä

        Kyllä se on todella upeella paikalla ja melkeimpä aina joku huippu yhtye esiintymässä.Lavan -:set parkkipaikkoja oikeestaan ei ollenkaan,pitkin tien varsia joudut pysäköimään ja kävelemään aikamoisia matkoja,niin mitä se tekeekään oikeille tanssikenkien pohjille??Ehkä tärkein pointti on,siellä on hyvin vähän yksin(miehiä,naisia)enimmäkseen ihmiset menee sinne pariskunnittain,ja varsinkin jussina,jokaisella on omakulta jo valmiiksi kainalossa.Jos haluat tosiaan mennä ainoastaan tanssimaan etsi partneri jo hyvissä ajoin,olen nähnyt vuosien aikana muutamia yksinäisiä miehiä hortoilemassa makkaraa syömässä"sikakänniss"ei heistä ole tanssilattialle,vissi on se.


    • hyppelijä

      hyvä vaihtoehto salmenlavalle on iloinen tanssiravintola Hamletti aivan pieksämäen keskustassa, hyvämaineinen ja kunniakas paikka jorailla ja jytäillä....eikun sateenvarjo drinksu käteen ja parketille...

      • joopa joo

        On kyllä niin karsee räkälä toi Hamletti, et sen vois ihan suosiolla polttaa maan tasalle!


      • Anonyymi00047
        joopa joo kirjoitti:

        On kyllä niin karsee räkälä toi Hamletti, et sen vois ihan suosiolla polttaa maan tasalle!

        Ränni on sopiva nimi.


    • Anonyymi

      Salmen lava on Jäppilässä.
      Jäppilä on Etelä-Savossa sijainnut entinen Suomen kunta. Kunnan maa-ala oli 331 km² ja asukkaita oli 1 600. Lisäksi kunnalla on runsaasti kesäasutusta. Jäppilä, Pieksämäen maalaiskunta ja Virtasalmi yhdistyivät uudeksi Pieksänmaan kunnaksi 1. tammikuuta 2004. Wikipedia
      Pieksämäeltä tullessa Jäppilän keskustaan
      käännyt oikealle ja seuraat opasteita ...
      Ohjelmaa lavalla 🤗
      Tänään
      La 26.6.2021 20:00--00:30 15 euroa
      https://youtu.be/vtACeb-x4AQ
      Calibra, Sanna Liimatainen
      Tulossa 🤴 tähti
      To 1.7.2021 19:00--23:00 15 euroa
      https://youtu.be/Rbpecb48-jA
      Kari Hirvonen & Onnentähti
      Käydään Viihteelle 😍

      • Anonyymi

        Karpan suosio sen kun jatkuu,
        Keikkaa pukkaa..
        Nyt mennään Jäppilään 😍
        Salmen lavalle torstaina 1 pv heinäkuuta
        Klo 19:00--23:00 15 euroa
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        https://youtu.be/uRatod7xZ1E
        Lavalle tulee olemaan kuumat paikat 😋
        Järven tuulet vilvoittaa ...
        Tänne Viihteelle 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpan suosio sen kun jatkuu,
        Keikkaa pukkaa..
        Nyt mennään Jäppilään 😍
        Salmen lavalle torstaina 1 pv heinäkuuta
        Klo 19:00--23:00 15 euroa
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        https://youtu.be/uRatod7xZ1E
        Lavalle tulee olemaan kuumat paikat 😋
        Järven tuulet vilvoittaa ...
        Tänne Viihteelle 😊

        Navigointi illakseksi Jäppilään 🥰😊


      • Anonyymi

        Virtasalmi siellähän on ihana motopark.


    • Anonyymi

      Koko kävit Salmen lavalla? Täyttikö Saija Varjus odotukset?

      • Anonyymi

        Tänä iltana ollaan menossa
        Salmen lavalle 😊
        To 8.7.2021 19:00--23:00 15 euroa
        Diesel & Markku Aro
        https://youtu.be/f0nafXOcKeU

        Pitkä kuuma kesä! Tuore ennuste: kuiva ja lämmin sää jatkuu alkusyksyyn saakka

        Heinäkuu jatkuu helteisenä. Elokuussakin saatetaan mitata korkeita lämpötiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä iltana ollaan menossa
        Salmen lavalle 😊
        To 8.7.2021 19:00--23:00 15 euroa
        Diesel & Markku Aro
        https://youtu.be/f0nafXOcKeU

        Pitkä kuuma kesä! Tuore ennuste: kuiva ja lämmin sää jatkuu alkusyksyyn saakka

        Heinäkuu jatkuu helteisenä. Elokuussakin saatetaan mitata korkeita lämpötiloja.

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        To 15.7.21 klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Ja ei varmaan sada huomenna 🌞
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        To 15.7.21 klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Ja ei varmaan sada huomenna 🌞
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.

        No niin kesän viimeiset tanssit
        on tarjolla 🌞
        Salmen lava (Pieksämäki)
        To 12.8.2021 19:00--23:00 15 euroa
        https://youtu.be/VvL1NkODtFk
        Amore & Leif Lindeman
        💃💥🕺
        Nyt Viihteelle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kesän viimeiset tanssit
        on tarjolla 🌞
        Salmen lava (Pieksämäki)
        To 12.8.2021 19:00--23:00 15 euroa
        https://youtu.be/VvL1NkODtFk
        Amore & Leif Lindeman
        💃💥🕺
        Nyt Viihteelle 😉

        Hieno sää tilattu Jäppilään 🌞
        TÄNÄÄN..😁
        https://youtu.be/A90SQWVDwKg
        Leifi fanit Jäppilä Salmen lava 😍🕺💃
        Torstaina 12.8.2021 klo 19 - 23
        Ja ja kaksilahkeisia tanssittamaan 😜😋
        Leiffikään ei tauoilla tanssi 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno sää tilattu Jäppilään 🌞
        TÄNÄÄN..😁
        https://youtu.be/A90SQWVDwKg
        Leifi fanit Jäppilä Salmen lava 😍🕺💃
        Torstaina 12.8.2021 klo 19 - 23
        Ja ja kaksilahkeisia tanssittamaan 😜😋
        Leiffikään ei tauoilla tanssi 😎

        Jäppilän City 🔉
        SALMEN LAVAN
        Kesän tanssit pyörähtää käyntiin ....
        Lavakauden avajaiset !
        Torstaina ⬇️
        Mukana menossa Joroisten SP ! ☕
        To 13.6.2024 Antti Ahopelto
        18 € | klo 19 – 23
        Löydä itsesi Jäppilästä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäppilän City 🔉
        SALMEN LAVAN
        Kesän tanssit pyörähtää käyntiin ....
        Lavakauden avajaiset !
        Torstaina ⬇️
        Mukana menossa Joroisten SP ! ☕
        To 13.6.2024 Antti Ahopelto
        18 € | klo 19 – 23
        Löydä itsesi Jäppilästä 😁

        On kyllä 💩t setit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäppilän City 🔉
        SALMEN LAVAN
        Kesän tanssit pyörähtää käyntiin ....
        Lavakauden avajaiset !
        Torstaina ⬇️
        Mukana menossa Joroisten SP ! ☕
        To 13.6.2024 Antti Ahopelto
        18 € | klo 19 – 23
        Löydä itsesi Jäppilästä 😁

        Kiitos Joroisten SP hyvistä kahdesta ja pullasta.
        Kyllä lämmitti . Ja olipahan avaajaiset
        Salmen lavalla kauniissa maisemissa.
        Torstain tanssit jatkuu 👫
        Salmen lavalla
        Tänään 🤗
        Heikki Koskelo & Helmi-orkesteri
        Pieksämäki | 18 € | 19 – 23
        Ja kaikille ihkuille seinäruusuille tiedoksi , että Heikki on myös tanssitaitoinen jos siellä penkillä vilua pukkaa.
        Heikille 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Joroisten SP hyvistä kahdesta ja pullasta.
        Kyllä lämmitti . Ja olipahan avaajaiset
        Salmen lavalla kauniissa maisemissa.
        Torstain tanssit jatkuu 👫
        Salmen lavalla
        Tänään 🤗
        Heikki Koskelo & Helmi-orkesteri
        Pieksämäki | 18 € | 19 – 23
        Ja kaikille ihkuille seinäruusuille tiedoksi , että Heikki on myös tanssitaitoinen jos siellä penkillä vilua pukkaa.
        Heikille 😘

        Me tulemme taas 😁
        Jäppilä Cityyn
        Viihteelle tanssimaan
        https://youtu.be/3UC-9gyyX1A?si=NnTB4FiQ_YEKHMiC
        🔥 iltaan 🔥
        To 4.7.24 PNP
        Klo 19-23
        🚘
        👍


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kesän viimeiset tanssit
        on tarjolla 🌞
        Salmen lava (Pieksämäki)
        To 12.8.2021 19:00--23:00 15 euroa
        https://youtu.be/VvL1NkODtFk
        Amore & Leif Lindeman
        💃💥🕺
        Nyt Viihteelle 😉

        Nyt Viihteelle 🔥
        Leif Lindeman
        ♥️ Rosette
        Torstaina
        18.7.2024
        Salmen lava
        Pieksämäki
        Klo 19-23


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kesän viimeiset tanssit
        on tarjolla 🌞
        Salmen lava (Pieksämäki)
        To 12.8.2021 19:00--23:00 15 euroa
        https://youtu.be/VvL1NkODtFk
        Amore & Leif Lindeman
        💃💥🕺
        Nyt Viihteelle 😉

        Kesän päätös
        Tanssit 🫂
        Jäppilässä
        Salmen lavalla.
        Salmen lava to 22.8.2024
        https://youtu.be/l3qM1d7_TIE?si=Sfj93Me9vlWuQGXo
        ↘️
        Kaija Lustila & Rubiini
        Pieksämäki | 18 € | 19 – 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesän päätös
        Tanssit 🫂
        Jäppilässä
        Salmen lavalla.
        Salmen lava to 22.8.2024
        https://youtu.be/l3qM1d7_TIE?si=Sfj93Me9vlWuQGXo
        ↘️
        Kaija Lustila & Rubiini
        Pieksämäki | 18 € | 19 – 23

        Salmen Lava voi olla missä vaan .Onko Salme taas hävittäny lavansa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salmen Lava voi olla missä vaan .Onko Salme taas hävittäny lavansa.

        Tämähän on se sosialisoitu pekka salmen lava.

        Valtiolliset pakkotanssit ensin ja sitten toverilliset pakkotalkoot.

        Tervetuloa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salmen lavalla Jäppilässä
        Tähti vierailu 💥
        PNP solistinaan🔥 Keiski
        https://youtu.be/JDre7fZnjig?si=3fc_l1zHFjszNtaQ
        👯
        26.6.25 klo 19-23
        👍😛

        Tänään Salmen lavalla
        Torstaina
        Tanssit klo 19-23
        Kuuma Keiski & PNP pojat
        Viihdettä moneen makuun 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kesän viimeiset tanssit
        on tarjolla 🌞
        Salmen lava (Pieksämäki)
        To 12.8.2021 19:00--23:00 15 euroa
        https://youtu.be/VvL1NkODtFk
        Amore & Leif Lindeman
        💃💥🕺
        Nyt Viihteelle 😉

        Salmen lavalla
        To 24.7.2025
        🏊‍♀️
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Lavatanssit  C-Viihde Oy | 20 € | 19 – 23
        💑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salmen lavalla
        To 24.7.2025
        🏊‍♀️
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Lavatanssit  C-Viihde Oy | 20 € | 19 – 23
        💑

        Salmen lavalla
        To 24.7.2025
        🏊‍♀️
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Lavatanssit  C-Viihde Oy | 20 € | 19 – 23
        💑
        Karppa 👑 tuo lavalle fanit 👙
        Jäppilä city 👠👠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salmen lavalla
        To 24.7.2025
        🏊‍♀️
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Lavatanssit  C-Viihde Oy | 20 € | 19 – 23
        💑

        Salmen lavalla
        To 24.7.2025
        🏊‍♀️
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        Lavatanssit  C-Viihde Oy | 20 € | 19 – 23
        💑
        Karppa 👑 tuo lavalle fanit 👙
        Jäppilä city 👠👠


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        To 15.7.21 klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Ja ei varmaan sada huomenna 🌞
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        Torstaina klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Kesäkauden lopettajaiset lavalla
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.


    • Anonyymi

      Pieksä mäki Saatto hoidossa oleva paikkakunta......Viimmesiä vetelee.

    • Anonyymi

      Osoite salainen!

    • Anonyymi

      Salmen lava on Jäppilässä!

      • Anonyymi

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        Torstaina klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Kesäkauden lopettajaiset lavalla
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se Jäppikkälä on 😋
        Upeaa Eija Kantolaa pitää tulla fanittamaan
        Torstaina klo 19 alkaen 🕺💃
        Salmen lava
        https://youtu.be/LcftUGnsNBc
        Kesäkauden lopettajaiset lavalla
        Kaikki lomaloiset tänne viihtymään.

        Jotenkin tuntuu aivan siltä kuin olisi tai on sitten nyt jo kun nykyaikaa vietetään niin ihan tanssit siellä jäppilässä. Kuikatkin kenties laskeutuvat lennosta tyyntä järvenpintaa taidokkaina leikaten antaen ajo-ohjeita siihen aivan lavasen tuntumaan aina silloin kun tanssiaiset soivat iloisesti riemuiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu aivan siltä kuin olisi tai on sitten nyt jo kun nykyaikaa vietetään niin ihan tanssit siellä jäppilässä. Kuikatkin kenties laskeutuvat lennosta tyyntä järvenpintaa taidokkaina leikaten antaen ajo-ohjeita siihen aivan lavasen tuntumaan aina silloin kun tanssiaiset soivat iloisesti riemuiten.

        Jäppilässä on nyt halpaa bensaa..
        Pieksämäellä kalliimpaa..
        🚘
        Tanssiporukat nyt siirrytään
        Kari Tapion Paalupaikkaan Pieksämäki
        Tanssit talvi aikaan 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu aivan siltä kuin olisi tai on sitten nyt jo kun nykyaikaa vietetään niin ihan tanssit siellä jäppilässä. Kuikatkin kenties laskeutuvat lennosta tyyntä järvenpintaa taidokkaina leikaten antaen ajo-ohjeita siihen aivan lavasen tuntumaan aina silloin kun tanssiaiset soivat iloisesti riemuiten.

        Kyl tuota Kantolaa nykäsis. Nam.


      • Anonyymi00046

        Vuosi 2026
        Salmen lavalla kesäiset karkelot jatkuu..
        https://www.tanssi.io/cal/venues/a527a403-1019-4b13-ba82-0447f0f6cfbf/
        🤗
        To 25.6.2026
        Alina Liikola & Afrodite
        Lavatanssit  20 € | 19 – 23
        👫


      • Anonyymi00048

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe