Jättäkää nuo vl-palstalla pyörivät rienaajat ja "loiskiehujat" kiehumaan omassa liemessään ja tulkaa tänne keskustelemaan uskosta ja opista:
täällä on asiallisempi ilmapiiri.
VL:t tulkaa tänne
5
1008
Vastaukset
Pari asiaa sanon.
Alkuperäinen lestadiolaisuus on haarautunut moneen haaraan. Me voimme todeta, että näillä on yhteinen alku. Siihen ei ole syytä enempää palata,kuka oli oikeassa ja kuka teki väärin mitä.
Nykytilanteesta on hyvä todeta, ettei synny kosiskelutilannetta enempää,kuin sitä, että alettaisi vaatia parannusta toiseen haaraan kuuluvalta.
Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.- EpDuomas
-Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.-
Ja sheriffi sensuroikoon! EpDuomas kirjoitti:
-Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.-
Ja sheriffi sensuroikoon!Minä teen työni edelleen.
- EpDuomas
vihne kirjoitti:
Minä teen työni edelleen.
-Minä teen työni edelleen.-
Oletko eläkettä harkinnut? Vai onko virasta vaikea luopua? - teutatess
EpDuomas kirjoitti:
-Minä teen työni edelleen.-
Oletko eläkettä harkinnut? Vai onko virasta vaikea luopua?Epäasiallinen huomautus .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145