Vinkkejä käsirautojen käyttöön + sitomiseen tolpattomassa sängyssä.

Kokeilounhaluinen

Hankin käsiraudat piristämään ja näin. ihan mahtia on ollut leikkiä muijani kanssa näillä. Olen pistänyt hänet rautoihin kädet seläntaakse ja nuollut takaapäin ja sitten ollaan pantu takaapäin. Nyt sitä olen mietiskellyt että kun meillä ei ole sängyssämme mitään tolppia tai muuta mihin hänet voisi pistää kiinni niin kuinka muuten voisin näitä rautoja "kissaani" käyttää? Ja muutenkin tyttöni tykkää sidottavaksi tulemisesta paljon, mutta kuinka sitoa hänet muuten kun ei oikein mitään sängystä/seinästä löydy mihin hänet voisi sitoa..?

6

6553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Laita pätkä narua sängyn jalan alle ja niin että se ylettyy sängyn reunaan ja pujota se sitten rautojen kautta, niin siinähän tyttösi on niinkuin se olisi sängyn tolppaan sidottu...

• Sling slider

Laita vaimosi käsiraudoilla kiinni, ja peitä häne silmänsä siteellä. Sitten avat ulko ovaen ja päästät Sling Sliderin sisään ja minä panen vaimoasi kunnolla isolla kyrvälläni.

ota yhtyttå [email protected]

• kinkim

ja voithan laittaa seinään lenkit. Pisla hyllystä löytyy monenmoisia ja vaikka jousihakoja lisäksi niin johan alkaa kiinni pysyä ja monella tavalla.

• Lenkit seinään? Entäs kun naapuri tai sukulainen tulee käymään ja näkee "Kinnerpuut"tai vastike seinällä? Aikas noloa jos ette ole aivan heittäytyny vapaa mielisiksi,tuskin naapurit antaa lapsia hoitoon,mikäli näin joskus on. Olen aina miettinyt miks ei ihmiset tee Pylväspäätyä jos kerran on pakko olla?Ei kovin kummmoinen rakennettava vaikka puuseppä sorvaa nurkille tolpat ja vanha ovi kierrätetään päädyksi ja vaikka jalkopäähänkin Itikkaverkon pitimiksi. Koko verkkoa olen ajatellut sen vuoksi kun kämpässä aina öttiäisiä lentää ja se poistaa myös vedon vaikka on harsoa,eli lämpösempi on kölliä pahnoilla. Eikun vetoja ken sen taitaa.

• Hoitoavailla

"tuskin naapurit antaa lapsia hoitoon" kuka haluaa naapurin lapsia hoitoon?
        Sidontahihnat saa joka sängyn jalkoihin kiinni ja pois aamulla.

• Narua

Sängyn jalkojen väliin naru ja sitten käiraudoilla kiinni tuohon naruun. Jalat vielä erillisillä naruilla jalkopäähän niin että haarat pysyy levällään, niin saat vapaat kädet vibrata, nuolla hieroa jne... ilman että tyttöystäväsi pystyy tekemään mitään estelläkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe