Uuden Civic-sedanin ajovalot

Onko hyvät?

Kaikki muu alkaa olla tuosta uudesta sedan- Civicistä kokeiltu, mutta ajovaloja ei pääse kesäaikaan testamaan ainakaan koeajon puitteissa.
Kysynkin onko noita ajovaloja testattu jonkin autolehden testissä tai voisiko joku jolla ko. auto on ollut pidempään käytössä kertoa niistä.
Umpiot ovat ainakin reilun kokoiset, että luulisi niistä valoa irtoavan, mutta miten on todelisuudessa?

Tarkoitus olisi vaihtaa auto uudempaan ja tuo sedan-Civic on pirun nätti auto ja vieläpä erittäin hyvä ajaa. Ajan paljon yöaikaan, joten hyvät ajovalot ovat minulle tärkeä kriteeri autoa valittaessa.

5

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keulalle

Asun itse Lapissa ja mulla ja hyvin monella muulla täälläpäin lisävalot laitettu keulalle kun ne vakiolamput aika kehnot ja poroja tiellä. Hommaa civicciisi lisävalot keulaan, mutta kanssa omasssa accordissa.

• nipponisti

oli ne jossain testissä, olisiko ollut TM:n hybridivertailu??? Koska olen itsekkin kriittinen valojen suhteen, jäi mieleeni että olivat kohtuulliset, ainakin paremmat kun edellisen polven viisiovisessa.

• Kiitoksia

13/06 numeron hybridivertailussa oli valokaavio ja ihan kelvolliset ajovalot näyttivät olevan. Kaukovalojahan voi aina parantaa lisävaloilla, mutta jos lähivalot ovat huonot, niin niitä ei voi parantaa kuin auton vaihdolla. Civicin kaukovalokeila näytti aika leveältä, mikä on hyvä juttu hirvivaaran aikaan ja lähivalotkin olivat ihan kelvolliset.

• Civic sedan v. 2006 - 08 ajovalojen korkeusäätö kuskinp. paisuntas. nostettava sivuun näkyy säätimessä vaalea 8mm kanta, josta pikku räikkäav. , oikealla jotain letkuja tiellä muuten sama. Säädin vasenta puolta kun näytti liian alas.

• puurastaja

Hyvät on valot uudessa Civicissä. Ledit. Luovutus tammikuussa 2018.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe