Kaikki muu alkaa olla tuosta uudesta sedan- Civicistä kokeiltu, mutta ajovaloja ei pääse kesäaikaan testamaan ainakaan koeajon puitteissa.
Kysynkin onko noita ajovaloja testattu jonkin autolehden testissä tai voisiko joku jolla ko. auto on ollut pidempään käytössä kertoa niistä.
Umpiot ovat ainakin reilun kokoiset, että luulisi niistä valoa irtoavan, mutta miten on todelisuudessa?
Tarkoitus olisi vaihtaa auto uudempaan ja tuo sedan-Civic on pirun nätti auto ja vieläpä erittäin hyvä ajaa. Ajan paljon yöaikaan, joten hyvät ajovalot ovat minulle tärkeä kriteeri autoa valittaessa.
Uuden Civic-sedanin ajovalot
5
1156
Vastaukset
- keulalle
Asun itse Lapissa ja mulla ja hyvin monella muulla täälläpäin lisävalot laitettu keulalle kun ne vakiolamput aika kehnot ja poroja tiellä. Hommaa civicciisi lisävalot keulaan, mutta kanssa omasssa accordissa.
- nipponisti
oli ne jossain testissä, olisiko ollut TM:n hybridivertailu??? Koska olen itsekkin kriittinen valojen suhteen, jäi mieleeni että olivat kohtuulliset, ainakin paremmat kun edellisen polven viisiovisessa.
- Kiitoksia
13/06 numeron hybridivertailussa oli valokaavio ja ihan kelvolliset ajovalot näyttivät olevan. Kaukovalojahan voi aina parantaa lisävaloilla, mutta jos lähivalot ovat huonot, niin niitä ei voi parantaa kuin auton vaihdolla. Civicin kaukovalokeila näytti aika leveältä, mikä on hyvä juttu hirvivaaran aikaan ja lähivalotkin olivat ihan kelvolliset.
Civic sedan v. 2006 - 08 ajovalojen korkeusäätö kuskinp. paisuntas. nostettava sivuun näkyy säätimessä vaalea 8mm kanta, josta pikku räikkäav. , oikealla jotain letkuja tiellä muuten sama. Säädin vasenta puolta kun näytti liian alas.
- puurastaja
Hyvät on valot uudessa Civicissä. Ledit. Luovutus tammikuussa 2018.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433683- 362364
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321935- 191689
- 171659
- 231578
- 241437
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai861413- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891272