Ei suutelua seksin aikana

Nimetön

Tyttöystäväni ei halua suudella minua seksin aikana. Olen miettinyt tätä jonki verran että onko tämä ihan normaalia hän sanoo ettei saa henkeä kunnolla tai jotain semmoista..? kertokaa naiset kertokaa

8

5802

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Niin muuten kyllä suutelemme paljon ja pussailemme yms yms. mutta sitten seksin aikana eiii ollenkaan.

      • henki salpautuu

        Mulle käy kans joskus niin, et tuntuu et tukehtuu kun suutelee seksin aikana. Johtuu siitä et seksi on niin ihanaa, että aivan hengästyy!:) Oot varmaan huomannu miten naisesi alkaa hengittää suun kautta kun kiihottuu ja rakastelee vauhdilla. Silloin tuntuu että nenän kautta ei sa tarpeeksi ilmaa, vaan tarvii suun hengittämiseen. Ei mitenkään paha asia, naisesi vaan nauttii niin että hengästyy!:)


      • BiiSt
        henki salpautuu kirjoitti:

        Mulle käy kans joskus niin, et tuntuu et tukehtuu kun suutelee seksin aikana. Johtuu siitä et seksi on niin ihanaa, että aivan hengästyy!:) Oot varmaan huomannu miten naisesi alkaa hengittää suun kautta kun kiihottuu ja rakastelee vauhdilla. Silloin tuntuu että nenän kautta ei sa tarpeeksi ilmaa, vaan tarvii suun hengittämiseen. Ei mitenkään paha asia, naisesi vaan nauttii niin että hengästyy!:)

        Tosta hengästymisestä se varmaan johtuu kun ei halua aktin aikana :)


    • Nimetön

      En halua minäkään kovin paljoa pussailla seksin aikana. Ei johdu hengästymisestä vaan ihan siitä, että haluan keskittyä nautintoon, suutelu seksin aikana ei välttämättä lisää nautintoa vaan muuttaa sitä. En tiedä, joskus on mukavaa suudella seksin aikana, mutta yleensä ei. Poikaystäväni on ihmetellyt kyllä samaa, eri asia ehkä miehelle.

    • hottis75

      Voiskohan johtua osittain huonosta suutelusta?
      Mä oon ainakin huomannut että suuri osa kundeista suutelee suu ammolaan ja työntää kielen kitarisoihin asti, tai toinen paha huulen ja hampaiden väliin! Ällöä!
      Pureminen tonen juttu mitä en suutelussa ymmärrä, pieni näykkiminen on joskus kivaa...
      Joten tsekkaappa tyylisi ehkä tukehtumisen tunne johtuu siitä, että sinäkin suutelet suu ammollaan koko naamaa etkä ainoastaan suuta:)

      • Pehmohuuli

        >>tai toinen paha huulen ja hampaiden väliin!

        Hmmm...ja minä olen saanut monen miehen polvet notkahtamaan tekemällä tämän ;) Voihan se olla että tyylistä sekin on kiinni.


    • hennez

      Jos miettii itsensä tilanteeseen jossa on vauhti päällä ei halua todellakaan kiinnittää huomiota pusuun vaan haluaa nautiskella tunteesta. Yleensä jos pussaillaan pussaillaan toistemme niskoja ja kaulaa..

    • se on ihanaaaa

      Suudellaan seksin aikana ja nautinto on valtava!!!!
      En haluaisi muuttaa sitä asiaa!!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe