Kertokaa tapauksia, jotka ovat mielestänne tunteilla leikkimistä.
Mitä on tunteilla lekkiminen?
23
2016
Vastaukset
- leikitä
Sulla ei taida olla kauheesti elämän kokemusta tai tunneälyä kun pitää tuollaisia kysellä.
- ja ...
veit sanat suustani.Kannatetaan!
- Ihmettelevä-
1. Mistä sinä tiedät minun elämänkokemukseni? Minulla voi olla sitä hyvinkin paljon enemmän kuin sinulla.
2. Eikö tällä palstalla saa kysyä asioita järkeen ja tunteisiin liittyviin kysymyksiin?
3. Tunneäly on tapa kohdata ihmisten tunteita älykkäästi. Tunteilla leikkiminen on hieman eri asia.
4. Jos sinä kysyt esimerkiksi minulta, mikä on hyvä auto. Sinulla on oikeus siihen, oli kysymys sitten kuinka selvä sinulle, minulle tai kelle tahansa.
5. Elämänkokemus kirjoitetaan suomenkielessä useimmiten yhteen ja konjugtioiden, kuten "kun-sanan" edessä käytetään pilkkua. Se erottaa pää- ja sivulauseen toisistaan.
6. Elä ja anna toisten elää. Joskus jopa yksinkertainen kysymys voi olla ihan mielenkiintoinen. Pohdi sitä joskus, kun et saa illalla unta. Ihmiset on katsos erilaisia. - pilkkua
Ihmettelevä- kirjoitti:
1. Mistä sinä tiedät minun elämänkokemukseni? Minulla voi olla sitä hyvinkin paljon enemmän kuin sinulla.
2. Eikö tällä palstalla saa kysyä asioita järkeen ja tunteisiin liittyviin kysymyksiin?
3. Tunneäly on tapa kohdata ihmisten tunteita älykkäästi. Tunteilla leikkiminen on hieman eri asia.
4. Jos sinä kysyt esimerkiksi minulta, mikä on hyvä auto. Sinulla on oikeus siihen, oli kysymys sitten kuinka selvä sinulle, minulle tai kelle tahansa.
5. Elämänkokemus kirjoitetaan suomenkielessä useimmiten yhteen ja konjugtioiden, kuten "kun-sanan" edessä käytetään pilkkua. Se erottaa pää- ja sivulauseen toisistaan.
6. Elä ja anna toisten elää. Joskus jopa yksinkertainen kysymys voi olla ihan mielenkiintoinen. Pohdi sitä joskus, kun et saa illalla unta. Ihmiset on katsos erilaisia.viilaisimme, mitä siis emme tee, niin konjugtioita ei ole suomen kielessä olemassakaan. toisekseen: kun-sanaa ei välttämäti edellä pilkku.
muutenkin kysymyksiin voi tulla monenlaisia responsseja, riippuen ajasta, paikasta ja esitystavasta - näin mm.
kerronpa tässä samaan hengenvetoon, mitä ymmärrän tunteilla leikkimisestä: tunteilla leikkiminen on rakkausasioissa toisen johdattelua ja oman edun maksimointia piilotetusti.
- leikkivät tunteilla
Netissä leikkivät ja pelaavat, mutta oikeissa tapaamisissa ne ei suostu puhumaan jos tuntemaankaan. Moni leikkii täälläkin saavuttamattomuutta, epävarmat hapanaamat pelailevat vihjailuilla antaen vihjeitä jollaisista tutut pystyy tunnistamaan. Höyrykorvien jubailuja aikain kuluksi.
- pelikentä tämä tosiaan
Jompikumpi työpaikkasi "tantoista" voi olla jopa liiankin kova peto pelaamaan.
- aina,
vai kuka luulee hallitsevansa tunteensa, lue noita juttuja, mitä pettymyksiä ihmisillä on.
Terve huumori ja leikkisyys kunniaan.- tunteilla
leikkimistä,vaan jotakin ihan muuta.Se on juuri
leikkisyyttä ja pientä silmäpeliä,jos väität
toista,puhut jostakin muusta.
- Equador
Tunteilla leikkimiseen tarvitaan kaksi osapuolta. Lähtökohta on se, että henkilö A:lla
on vahvat tunteet ja henkilö B ei tunne samoin. B voi helposti leikkiä A:n tunteilla
esim. siten, että antaa ymmärtää, että tunne on molemminpuolinen.
Tunteilla leikkiminen on törkeää ja se iskee varmasti omaan nilkkaan jossain vaiheessa.
En suosittele...- Equador
Kohtasin useita vuosia sitten henkilön, johon ihastuin. Hänkin sai tietää siitä.
Alkuun juttu meni hyvin, mutta loppupelissä hän paljasti, ettei tunne mitään ja
että hänellä on useampiakin minunkaltaisia "ehdokkaita".. Tyrmistyin täysin..
Hän jostain syystä häpeää juttua vieläkin. Painaa välittömästi katseen maahan,
jos satumme törmäämään kadulla.. Itseäni juttu ei vaivaa enää vähääkään :)
Opin ainakin sen, että ei kannata ottaa liian vakavasti ihastumissuhteita. - (n)
juuri tuolta tällä hetkellä, mies sai mut ihastumaan, mut perääntyi sitten. Rankkaa ja raskasta...
- Ihmettelevä-
erittäin hyvästä vastauksesta.
- Eräs Mies Etelästä
(n) kirjoitti:
juuri tuolta tällä hetkellä, mies sai mut ihastumaan, mut perääntyi sitten. Rankkaa ja raskasta...
Niin pyydän anteeksi. Flirtti piristää päivää, mutta en valitettavasti voinut jatkaa sitä sinun kanssasi, koska tajusin että vaikka saisin sinut, en pystyisi tarjoamaan sinulle parempaa elämää mitä sinulla tällä hetkellä on. Anteeksi siis jos sinulle jäi hyväksikäytetty tunne tuosta flirtistä. Se ei koskaan ollut tarkoitukseni. Ja koska oikeasti välitän sinusta, olen onnellinen jos sinä olet onnellinen. Ja tällä hetkellä minusta tuntuu, että paljon todennäköisemmin saavutat onnen tämän hetkisessä tilanteessa, kuin minun kanssani...
- eräs e e-suomi
Eräs Mies Etelästä kirjoitti:
Niin pyydän anteeksi. Flirtti piristää päivää, mutta en valitettavasti voinut jatkaa sitä sinun kanssasi, koska tajusin että vaikka saisin sinut, en pystyisi tarjoamaan sinulle parempaa elämää mitä sinulla tällä hetkellä on. Anteeksi siis jos sinulle jäi hyväksikäytetty tunne tuosta flirtistä. Se ei koskaan ollut tarkoitukseni. Ja koska oikeasti välitän sinusta, olen onnellinen jos sinä olet onnellinen. Ja tällä hetkellä minusta tuntuu, että paljon todennäköisemmin saavutat onnen tämän hetkisessä tilanteessa, kuin minun kanssani...
kuin minä itse voi tietää minun onnesta??? Kukaanhan ei tälläkään hetkellä kuin minä tiedä sitä, että miten onneton juuri sinun takiasi olen!
Itse huomasin flirtin, harrastin sitä erään miehen kanssa ainakin omasta mielestäni, mutta jotenkin itsellä kehittyi myös suuret tunteet, joita en ole tähän päivään mennessä hänelle muutoin kun täällä kertonut....Joo, pelimiehen-touhultahan tää alkoi näyttää. Minä hölmö saatoin luulla jopa, että sinä olisit kiinnostunut vaikka kaikin puolin mahdotontahan se olisi ollut.Oletko itse kertonut hänelle mitään suoraan tosielämässä tai sanonut kasvotusten, kirjoittanut tekstiviestiä, soittanut, laittanut s-postia???? - nainen vain
Minäkin olen leikkinyt erään kanssa, ja tietysti tyhmänä menin ja ihastuin liikaa, ja hän vaikka tiesi ajatuksistani jatkoi vaan leikkiään saaden mut entistä syvemmälle tunteiden valtaan.
Olen hänelle ajatukseni ja tunteeni selväksi tehnyt ja kerroin etten halua häneltä mitään, en ees ystävyyttä, koska siinä ei ole mitään järkeä. Silti hän vaan edelleen ottaa yhteyttä. Ei se toisaalta hänen syynsä ole, itse olin mukana ja nautinkin, mutta mun olisi pitänyt tietää että näin rikkinäinen ihminen kuin minä, ei tällaista leikkiä voi leikkiä satuttamatta itseään.
Elämä ei ole mulle koskaan suonut kunnon ihmissuhdetta, kun menneisyyden haamut vaivaa liiaksi :( - (n)
ihan etelästä et ole.
Flirtti..niin en ollut tottunut siihen, nyt olen...saan sitä päivittäin ja joka paikassa.
Mutta tämä mies, olin onneton omassa suhteessa ja se näkyi varmaan päälle päin..mies luuli mun olevan helppo tapaus. Ja minähän ihastuin,rakastuin, mutta tajusin sitten, mihin olin joutumassa. Sydän särkyi...niin varmaan miehenkin, mut hän ei näytä siitä aikakaan kovin kärsivän. Vielä tänään itken..olen tosi ahdistunut, kun en voi luottaa.
Pelaaminen ja oikea välittäminen, mistä sen erottaa, kun rakastuu toiseen...en uskaltanut ja se vaikuttaa vielä negatiivisesti minuun..
Ei toisen onnea voi tietää, onnettomuuden näkee paremmin, kaipauksen jostakin, jota ei ole.
Jos tunteet muuttuu vihaksi, olen todella joutunut todellisen manipuloinnin kohteeksi, naivi minä.. - (n)
nainen vain kirjoitti:
Minäkin olen leikkinyt erään kanssa, ja tietysti tyhmänä menin ja ihastuin liikaa, ja hän vaikka tiesi ajatuksistani jatkoi vaan leikkiään saaden mut entistä syvemmälle tunteiden valtaan.
Olen hänelle ajatukseni ja tunteeni selväksi tehnyt ja kerroin etten halua häneltä mitään, en ees ystävyyttä, koska siinä ei ole mitään järkeä. Silti hän vaan edelleen ottaa yhteyttä. Ei se toisaalta hänen syynsä ole, itse olin mukana ja nautinkin, mutta mun olisi pitänyt tietää että näin rikkinäinen ihminen kuin minä, ei tällaista leikkiä voi leikkiä satuttamatta itseään.
Elämä ei ole mulle koskaan suonut kunnon ihmissuhdetta, kun menneisyyden haamut vaivaa liiaksi :(hyvin tutulle. Oman minän tunteminen on a ja o.
Mut mietin, täytyy elämässä voida pitää hauskaa, nauttia ja olla onnellinen...ilman, että tarvii pelätä muita ihmisiä.
Toivon sinulle silti hyvää elämää ja suhteita, jotka tuo onnen tullessaan. Kun sen kohtaa, siitä on pidettävä kiinni. - tunnetusti,
(n) kirjoitti:
ihan etelästä et ole.
Flirtti..niin en ollut tottunut siihen, nyt olen...saan sitä päivittäin ja joka paikassa.
Mutta tämä mies, olin onneton omassa suhteessa ja se näkyi varmaan päälle päin..mies luuli mun olevan helppo tapaus. Ja minähän ihastuin,rakastuin, mutta tajusin sitten, mihin olin joutumassa. Sydän särkyi...niin varmaan miehenkin, mut hän ei näytä siitä aikakaan kovin kärsivän. Vielä tänään itken..olen tosi ahdistunut, kun en voi luottaa.
Pelaaminen ja oikea välittäminen, mistä sen erottaa, kun rakastuu toiseen...en uskaltanut ja se vaikuttaa vielä negatiivisesti minuun..
Ei toisen onnea voi tietää, onnettomuuden näkee paremmin, kaipauksen jostakin, jota ei ole.
Jos tunteet muuttuu vihaksi, olen todella joutunut todellisen manipuloinnin kohteeksi, naivi minä..vaan naisen onkin oltava tässä suhteessa ovelampi...:)(taas saan vihaisia vastaviestejä...;)
Kyllä välittäminen on sitä, että aidosti on huolissaan ja haluaa toiselle parasta, mutta joskus voi olla huolissaan ilman että mitenkään näyttää sitä ulospäin. Sitten on se, että jos toinen on käyttäytynyt huonosti, niin ei viitsi oikein sen jälkeen olla kamalan empaattinenkaan. Mitä turhia?
Mutta jos nyt toinen selkeästi ilmaisee, että ei ole kiinnostunut, niin kyllä sitten täytyy lopettaa ihastuminen. On peräännyttävä ja huolehdittava omasta terveydestään. Kylmä vesi ei kauan pidä lämpöisenä.
Ja mistä sitä voi kenenkään onnea tietää...Ihmiset ovat onnellisia niin eri asioista ja voivat puhua toista ja tehdä toisin vielä sen lisäksi. - (n)
tunnetusti, kirjoitti:
vaan naisen onkin oltava tässä suhteessa ovelampi...:)(taas saan vihaisia vastaviestejä...;)
Kyllä välittäminen on sitä, että aidosti on huolissaan ja haluaa toiselle parasta, mutta joskus voi olla huolissaan ilman että mitenkään näyttää sitä ulospäin. Sitten on se, että jos toinen on käyttäytynyt huonosti, niin ei viitsi oikein sen jälkeen olla kamalan empaattinenkaan. Mitä turhia?
Mutta jos nyt toinen selkeästi ilmaisee, että ei ole kiinnostunut, niin kyllä sitten täytyy lopettaa ihastuminen. On peräännyttävä ja huolehdittava omasta terveydestään. Kylmä vesi ei kauan pidä lämpöisenä.
Ja mistä sitä voi kenenkään onnea tietää...Ihmiset ovat onnellisia niin eri asioista ja voivat puhua toista ja tehdä toisin vielä sen lisäksi.ei näe, mitä he ajattelevat.
En osaa itse järkeillä, vaan lapsenomaisesti kuvittelin meistä paria..ihan päätöntä.
Joskus jos joku käyttäytyy huonosti, siihenkin voi olla monta syytä...epävarmuus esim. Tietää, että nyt meni vikaa, mut se meni jo. Tilanne ohi.
Haluaa olla toiselle kiva, fiksu, antaa hyvän kuvan, mut kostain syystä tekee juuri päin vastoin.
Selkeys vaan puuttuu useinmiten..huomaa, että toinen on kiinnostunut, mutta karttaa silti.
Itku ei auta markkinoilla...niinhän se on...eikä rakkaudessa.
Onneton ihminen voi olla päällepäin hyvin iloinen ja tasapainoinen, sisällä on silti suuri onnettomuus, jos osaa peittää sen hyvin..kuten minä. Ja silloin ollaan haavoittuva. - Vastata (m)
(n) kirjoitti:
ihan etelästä et ole.
Jos tunteet muuttuu vihaksi, olen todella joutunut todellisen manipuloinnin kohteeksi, naivi minä..Kun kuulosti vain niin tutulle ja ihan etelästä en ole! Jos vaikka olisin minä? Ihastuin rakastuin ja sydämmeni särkyi, en ole ikinä harrastanut mitään tunteilla leikkimistä (pelailua) Jos olen kiinnostunut jostain ja huomaan vastakaikua, niin olen tähän asti ilmoittanut tunteistani naiselle. En tosin montaa olekkaan tavannut. Olenko kertonut sinulle tunteistani? Ja mistä päättelet että hän luuli sinun olevan helppo tapaus?
- (n)
Vastata (m) kirjoitti:
Kun kuulosti vain niin tutulle ja ihan etelästä en ole! Jos vaikka olisin minä? Ihastuin rakastuin ja sydämmeni särkyi, en ole ikinä harrastanut mitään tunteilla leikkimistä (pelailua) Jos olen kiinnostunut jostain ja huomaan vastakaikua, niin olen tähän asti ilmoittanut tunteistani naiselle. En tosin montaa olekkaan tavannut. Olenko kertonut sinulle tunteistani? Ja mistä päättelet että hän luuli sinun olevan helppo tapaus?
et ole kertonut..minähän tässä aivoittelen ihan yksin.
Päättelin niistä elkeistä..oli varma, että saa mut ihastumaan.
- AnonyymiUUSI
Kun hän tykkää olla huomioni keskipiste, mutta ei tykkää minusta.
N>M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061