Noin 4 viikkoa sitten istuin terassilla myöhään ulkona ja oli kylmä. Seuraavana päivänä alkoivat alaselkäkivut ja kipu "laski alemmas" alavatsan - virtsarakon tietämille. Pari-kolme päivää piti käydä kusella jatkuvasti, sitten se rauhoittui. Samaan aikaan alkoi myös särky virstaputkessa ja sitä on jatkunut tähän päivään. Ei mitään jarkyttävää kipua, mutta muistuttelee itsestään miltei koko ajan. Välillä on kokonaan kivuttomia hetkiä, kun on muuta tekemistä kuin ajatella asiaa. Lisäksi persreikä on ollut alusta lähtien arka. Samoin välilihan(???) alueella tuntuu painetta, ihan kuin pientä turvotusta, mutta ei kuitenkaan. Maatessa kyljellään nämä lantion alueen ja peniksen kivut tuntuvat, mutta selällään ne heikentyvät.
Osaako kukaan sanoa, mihin tämä voisi viitata? Lääkärissä en ole vielä käynyt.
Täsmäävätkö oireet
5
1261
Vastaukset
- vielä,
että virtsaputken pää punottaa.
- voi olla tulehtunut
mene ihmeessä käymään lääkärissä
- Keskiikäinen mies
tosin mulla on niin että kyljellään makaaminen helpottaa oireita, mutta istuminen pahentaa, selällään makaamisesta en osaa sanoa.
Takamus mullakin arka ja siellä painetta, ja kun istuu, säteilee virtsaputkeen.
Mulla tämä on krooninen joten ei ehkä parane koskaan.
Käy tosiaan lääkärissä, saat ehkä tulehduskipulääkettä tai antibioottikuurin, mutta joskus voi olla ettei ne auta.
Minun kohdallani ainakin on ollut aina kova haku päällä mikä on se oikea lääkitys millä saisi vaivat pois, ja nyt on ilmeisesti niin että mitään täsmälääkettä ei ole enää olemassa vaan pitää vaivan kanssa tulla toimeen.
Lämpöhoito on kaikkein tehokkain näihin vaivoihin, eli kesälläkin pitää huolehtia siitä ettei saa mistään kylmää. Esimerkiksi saunasta ulos vilvottelemaan voi olla huono juttu tai hyppääminen saunasta kylmään veteen.
V-mäinen vaiva mutta ei ehkä sinun kohdallasi krooninen joten mene lääkäriin.- Oikeaan osuitte!
Kävin lekurilla 3 päivää sitten ja diagnoosi oli heti eturauhastulehdus. Sain antibioottikuuri (12vrk 12vrk, jos pitää jatkaa) ja nyt jo oireet helpottavat. Eivät ole kokonaan poistuneet, mutta alkoivat lieventymään jo heti seuraavana päivänä. Saapa nähdä lähtevätkö kokonaan vai jääkö vaivaamaan. Vieläkin tuntuu, että pienen squash-pallon päällä istuis sillointällöin ja peräaukko on vielä arka. Virtasuputken kipu ja alavatsakivut ovat miltei häipyneet. Suunta on hyvä.
- Mies Äetsästä
Oikeaan osuitte! kirjoitti:
Kävin lekurilla 3 päivää sitten ja diagnoosi oli heti eturauhastulehdus. Sain antibioottikuuri (12vrk 12vrk, jos pitää jatkaa) ja nyt jo oireet helpottavat. Eivät ole kokonaan poistuneet, mutta alkoivat lieventymään jo heti seuraavana päivänä. Saapa nähdä lähtevätkö kokonaan vai jääkö vaivaamaan. Vieläkin tuntuu, että pienen squash-pallon päällä istuis sillointällöin ja peräaukko on vielä arka. Virtasuputken kipu ja alavatsakivut ovat miltei häipyneet. Suunta on hyvä.
ohi, se voi olla sulla(kin) krooninen, jolloin sen vaivan kanssa pitää vaan oppia elämään.
Mulla on tuo krooninen, ja vaivat vaihtelee päivittäin, joku tulehduskipulääke tuohon voisi myös helpottaa vaivoja, näin ainakin mulla, ja pitkällistä istumista tulisi välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549