pirteät,myös äkäset huuhaalaiset,hyvin voitte??
Kankkonen näky olevan aamu-TV;ssä!
hyvää päivää
40
821
Vastaukset
- Joan the great Page
Mää oon täällä jo monta tuntia heilunu...ja heiluminen jatkuu :))
Kylymän oluen vaan nakkaan tässä välissä...ettei ihan kuivu ja näivety ;)))
Btw..minä oon pirtiä, mutta myös äkänen :DDD- mikhaildenisov
heräsin mutta en tänne heti rynnänny,täällä
tapaa olla hiljasta silloin..... - Joan the great Page
mikhaildenisov kirjoitti:
heräsin mutta en tänne heti rynnänny,täällä
tapaa olla hiljasta silloin.......ja kohta ei muutenkaa tuu täällä ennää oltua..
On vaan niin saakelin sitkeetä tuo siivous mulla....koitan keksiä vaikka mitä muuta tekemistä ;))
Ja täähän on sitä muuta..huuta... ;))) - mikhaildenisov
Joan the great Page kirjoitti:
..ja kohta ei muutenkaa tuu täällä ennää oltua..
On vaan niin saakelin sitkeetä tuo siivous mulla....koitan keksiä vaikka mitä muuta tekemistä ;))
Ja täähän on sitä muuta..huuta... ;)))eilen illalla hyvä ukon ilma,kymmenkunta
palloa pakotti hätälaskuun,mikä minnekki
ja tulos oli sen näköstä!
että pätkähti.....
äksy en oo ja mahaki täys uusia perunoita ja nam jauhelihapihvejä...=:0)))))))- mikhaildenisov
pian pitää silliä ja uusia perunoita
ostaa,Juhannushan on jo ovella!!
- evil-joker
hommailtiin ilotun kanssa eilen niin myöhään että
ei meinaa pysyä hereillä vaikka kuinka yrittää.- Joan the great Page
..kyllä sitä jaksaa olla herreillä vaikka ois enemmän ja vähemmän hommaillukki ;)))
Toista se on meillä vanahoilla :/ - mikhaildenisov
varten,vain lauantai-yönä kukutaan.....
- evil-joker
Joan the great Page kirjoitti:
..kyllä sitä jaksaa olla herreillä vaikka ois enemmän ja vähemmän hommaillukki ;)))
Toista se on meillä vanahoilla :/Mitä vanhemmaksi tulee sen vähemmän unta tarvitsee.
- mikhaildenisov
evil-joker kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulee sen vähemmän unta tarvitsee.
mun nuori vaimoni nukku kaks kertaa niin paljon ku mää ja nukahtaa aina heti ku menee punkkaan
- Katherina
äkäsiä, mut puol nukuksissa olevia aamupäiviä!
Onneks oli vaan Kankkonen, et ei ollu kankkunen?- mikhaildenisov
aamu-TV;ssä,mutta Kankkunen on saanu pitkän loman
ei täällä näyttäydy.. - Katherina
aamu-TV;ssä,mutta Kankkunen on saanu pitkän loman
ei täällä näyttäydy..oli kyl 1:tvssä, mut kankkusesta en määkään tiedä! Mä kyl antanu sille kankkuselle loparit, mut eihän sitä tiä et koska sille löytys uus pesti,jatkettas sen kaa vanhalta sopimukselta!!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
oli kyl 1:tvssä, mut kankkusesta en määkään tiedä! Mä kyl antanu sille kankkuselle loparit, mut eihän sitä tiä et koska sille löytys uus pesti,jatkettas sen kaa vanhalta sopimukselta!!
nykyään Kankkunen käymään,oon kait oppinu
juomaan ku ihmiset....! - Katherina
nykyään Kankkunen käymään,oon kait oppinu
juomaan ku ihmiset....!o kankkunen vieraillu koskaan, ja sitä mä ihmettelenki ku porukka tuskailee ja vaikertaa! Pahimmat haluu sit viel yrjönkin kaa vessassa pelehtiä,,))!,mä en tykkää yrjöstä!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
o kankkunen vieraillu koskaan, ja sitä mä ihmettelenki ku porukka tuskailee ja vaikertaa! Pahimmat haluu sit viel yrjönkin kaa vessassa pelehtiä,,))!,mä en tykkää yrjöstä!
on kuulemma nykynorjaa,en sitä osaa...........
- Katherina
on kuulemma nykynorjaa,en sitä osaa...........
kuin vaikee oppia? Varmaan on, en mä kait viitti edes opetella,,olkoon,DD!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
kuin vaikee oppia? Varmaan on, en mä kait viitti edes opetella,,olkoon,DD!
nähden on helppoa,ei tarvi vasta mikrosta otettua
perunaa suussa......haha! - Katherina
nähden on helppoa,ei tarvi vasta mikrosta otettua
perunaa suussa......haha!skoone?? Eiks siellä kaikil o valmiiks jo kuuma pottu suussa?? Karseeta molotusta, ihan ku tääl on porinmurre, ei mittään selvää saa ilman tulkkia!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
skoone?? Eiks siellä kaikil o valmiiks jo kuuma pottu suussa?? Karseeta molotusta, ihan ku tääl on porinmurre, ei mittään selvää saa ilman tulkkia!
että kaikki jotain sairsatavat viedään eri
paikkoihin,puhevikasilla aloittivatne on nyt
Skånessa.....pöllöt Tokholmassa!! - Katherina
että kaikki jotain sairsatavat viedään eri
paikkoihin,puhevikasilla aloittivatne on nyt
Skånessa.....pöllöt Tokholmassa!!samaan paikkaan,?,oppisivat toisiltaan edes jotain! Pöllöt molottamaan, ja molottajat tulis pöllömmiks ja lopettasiat sen molotuksen! Niin siis mitä sairastavatkaan??, olikos ny ihan puhekielestä kyse DD?, mä taidan itte olla yks pöllö!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
samaan paikkaan,?,oppisivat toisiltaan edes jotain! Pöllöt molottamaan, ja molottajat tulis pöllömmiks ja lopettasiat sen molotuksen! Niin siis mitä sairastavatkaan??, olikos ny ihan puhekielestä kyse DD?, mä taidan itte olla yks pöllö!
huoli 08;eja edes töihin ,kuinka ne sillon vois toisiltaan oppia...!?
- Katherina
huoli 08;eja edes töihin ,kuinka ne sillon vois toisiltaan oppia...!?
umpiluuhun on joku uponnu,DD?, ei edes haluja niin ei väkisin,,!
- mikhaildenisov
Katherina kirjoitti:
umpiluuhun on joku uponnu,DD?, ei edes haluja niin ei väkisin,,!
vaikeeta on............
*oisko ihananpaa aamua kuin on tää* venytellen hymyilen ja hiljaa huokailen..ihanaa maanantaita sinulle..
- mikhaildenisov
kiva herätä,mullaki se nauhalla jossain...
ja hieno aamu taas ukonilman jälkeen.. - evil-joker
Pääsit sitten ylös eilisen jälkeen
kiva herätä,mullaki se nauhalla jossain...
ja hieno aamu taas ukonilman jälkeen..kanssa jyrisi oikeen kunnolla yöllä ja satoi kuin saavista kaatamalla(jopas on sanonta) nyt on 21 todella ihana sää..ai niin se aamuhali *halii* ja hymy päälle...
evil-joker kirjoitti:
Pääsit sitten ylös eilisen jälkeen
takaisin ..pikkusen oli vaikiaa..*näyttää kieltä*
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
kanssa jyrisi oikeen kunnolla yöllä ja satoi kuin saavista kaatamalla(jopas on sanonta) nyt on 21 todella ihana sää..ai niin se aamuhali *halii* ja hymy päälle...
nähny,ensi kerran Sri Lankassa,viidessä minuutissa tuli pikkupurosta tulviva joki!!
- evil-joker
ilottu kirjoitti:
takaisin ..pikkusen oli vaikiaa..*näyttää kieltä*
jokos painitaan jäsenet vetreiksi..?
nähny,ensi kerran Sri Lankassa,viidessä minuutissa tuli pikkupurosta tulviva joki!!
siellä kyllä varmaan...oli ihanaa kävellä koiran kanssa metsässä hurmaava tuoksu...kyllä osaa olla kaunista..ei voi muuta sanoa enään....vähän tekemisen puute taidan pyöräyttää mansikka kakun kun on noita suomalaisii mansikoita jo..nam...
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
siellä kyllä varmaan...oli ihanaa kävellä koiran kanssa metsässä hurmaava tuoksu...kyllä osaa olla kaunista..ei voi muuta sanoa enään....vähän tekemisen puute taidan pyöräyttää mansikka kakun kun on noita suomalaisii mansikoita jo..nam...
aikasessa tänä vuonna vai oonko väärin kuullu??
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
parisen viikkoa...
Juhannukseks.Pitäshän mun tietää ku äiteni asui
"mansikkapitäjässä" ,Kauvatsalla 40 v.. mikhaildenisov kirjoitti:
Juhannukseks.Pitäshän mun tietää ku äiteni asui
"mansikkapitäjässä" ,Kauvatsalla 40 v..mansikat...mutta taas on aika sanoa näkyillään..mui mui
- mikhaildenisov
ilottu kirjoitti:
mansikat...mutta taas on aika sanoa näkyillään..mui mui
ja näkyillään........
- mikhaildenisov
Ruottin nettilehtiä,niissä on kuvia noista
hätälaskeutuneista palloista,riekaleita!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677