Kaikki ketkä on tulossa sinne keikalle niin osallistukaa tähän. Buuataan HIM lavalta!!!!!!!!Kaikki mukaan!!!!!!!!!!!!
Buuataan HIM ulos!!!!
15
2251
Vastaukset
- sinä
Oletpa hölmö. Himillä on se soittoaika minkä Metallican organisaatio sille suo. Aivan sama mitä teikäläinen siellä buuailee ja viheltelee.
- huudan lujaa
pistetään sana kiertämään, jotta saisimme HIMin pois metallikeikalta ja limudiskoon minne se kuuluu.
Metallica aloittaa silti yhtään aikaisemmin soittamaan. Jos ei HIM kiinnosta niin mikä v**un pakko on mennä sisälle ennen kuin Metallica aloittaa?
- Huhhahhei
jos HIM kuuluu limudiskoon, voisi Metallican vanhojen, kaljuuntuvien miljonääärien kuvitella kuuluvan ökyrikkaiden vanhainkotiin psykiatreineen ja hius-stylisteineen. Metallia juu. Metallimieshän sitä meikkaajaa ja stylistiä tarvitsee.
- onpa
ihmeellinen logiikka...
Kyllä se keikan järjestäjä ja esiintyjät saa ihan saman rahan vaikka buuaisittekin HIMin ulos. Jos haluatte ihan oikeasti vaikuttaa asioihin niin älkää kukaan menkö koko keikalle jolloin järjestäjien on pakko hommata jatkossa parempi lämppäri. Vaikka liput ois jo maksettu niin kyllä se jotain kelloja kilisyttää jos stadion on tyhjänä...
Toisaalta, kuvitellaanpa että olet HIMissä ja teidät on buukattu Metallican lämppäriksi. Pitäisikö sinun ilmoittaa että ei me voida tulla koska me ei olla joidenkin mielestä oikeaa metallia? Eli en ymmärrä miksi HIMiläisille pitäisi kostaa se että heidät on sinne buukattu? - skebelijou
mahtavaa mielenosoitusta. hohhoijaa..
- Voi Voi
Onko noin lapsellisia ihmisiä tulossa sinne??? Pysykää kakarat kotona. Itse en kuuntele himiä mut ei tulis mieleenkään buuata bändille joka tekee Suomea tunnetuksi maailmalla.
- se on
Suomalainen bändi, joka menestyy maailmalla on mun mielestä erittäin tervetullut esiintymään maailman PARHAAN yhtyeen kanssa.
- Märisiät saunan taakse
Kakara,painu takasin sinne äites kohtuu ja pysy siellä.Jollei HIM kiinnosta,niin pysy poissa.
- TSH
No huh huh,mitä kakaroita!Pitääkö alkaa kitistä siitä,mikä on"oikeaa metallia"..Taitaa olla kirjoittajan ikä aika alhaalla.
Minä ainakin omistan molempien bändien kaikki levyt-ja kaikki tutut,jotka on tulossa,ovat hehkuttaneet,että kaksi hyvää samalla,osa jopa kolmesta(Diablo),joten älkää kakarat pilatko meidän muiden keikkaa lapsellisella touhulla! - herra 47777
TSH kirjoitti:
No huh huh,mitä kakaroita!Pitääkö alkaa kitistä siitä,mikä on"oikeaa metallia"..Taitaa olla kirjoittajan ikä aika alhaalla.
Minä ainakin omistan molempien bändien kaikki levyt-ja kaikki tutut,jotka on tulossa,ovat hehkuttaneet,että kaksi hyvää samalla,osa jopa kolmesta(Diablo),joten älkää kakarat pilatko meidän muiden keikkaa lapsellisella touhulla!jaa buu
ja buu
napsteri rulaaa
amerikan rockki haisee
noniin ampukaa itsenne ja menkää töihin leikkaa hiukset samalla
luuserit
- teitä
lapsia.. ..antaa valon laulaa..
koittakaahan ite päästä metallican lämppäriks..
ja mikä pakko sinne on mennä valoo jo kuunteleen, menkää vasta ku metallica alottaa- ..........valo................
......on itte soitellu metallican organisaatioon ja tarjonnu bändiänsä lämppäriks. (näin kertoi Iltasanomat 13.7)
...joten, jos Metallican jätkät on mielellään ottanu Himin lämppäriks niin ottakaa tekin --- näin on asian laita mun näkökulmassa...
Ja muistakaa toki että Metallicaa sinne ollaan menossa kattoon! - tallella?
..........valo................ kirjoitti:
......on itte soitellu metallican organisaatioon ja tarjonnu bändiänsä lämppäriks. (näin kertoi Iltasanomat 13.7)
...joten, jos Metallican jätkät on mielellään ottanu Himin lämppäriks niin ottakaa tekin --- näin on asian laita mun näkökulmassa...
Ja muistakaa toki että Metallicaa sinne ollaan menossa kattoon!Jos on, niin ei sun tartte tulla KATTOO, kun Metallicaa, joka aloittaa ...
http://www.welldone.fi/news.asp?id=1535
eli pysy poissa lämppäreistä, niin et traumatisoidu.
- ml3
kasva isoks, muuta englantiin tai mee futismatsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882