Onneksi olkoon teille molemmille ja kaikkea hyvää toivotan teille.
Onnea Ilotulle ja evil-jokerille
76
2842
Vastaukset
- mikhaildenisov
panneet hynttyyt yhteen???
- mintsu.AGENTS
sitä voit kysyä ilolta ja jokerilta.
Kuulin vain että kihloissa ovat. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
sitä voit kysyä ilolta ja jokerilta.
Kuulin vain että kihloissa ovat.saatto epäillä heidän kielenkäytöstä
ei käytetty aamulla paljon muuta ku *pusi,pusi*
ja sitt sänkyyn kutsu.......... - mintsu.AGENTS
mikhaildenisov kirjoitti:
saatto epäillä heidän kielenkäytöstä
ei käytetty aamulla paljon muuta ku *pusi,pusi*
ja sitt sänkyyn kutsu..........Sitä se rakkaus tekee,ovat onnellinen pari.
Varmaankin toivotamme koko Huuhaa porukan kans niille onnea tulevaisuudelle vai mitä=). - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Sitä se rakkaus tekee,ovat onnellinen pari.
Varmaankin toivotamme koko Huuhaa porukan kans niille onnea tulevaisuudelle vai mitä=).jos joku vaikka täältä löytää toisen-sa niin
ONNEA vaan!!! - Hintriikka
jos joku vaikka täältä löytää toisen-sa niin
ONNEA vaan!!!löytää toisen kans Mikahail :)))
Voitaski me löytää molemmat toisen, ja saisimme toisemme? :))))
Ja äläkä ala nyt tupiseen mitään sellasta et sulla on niin hyvä vaimo jne. Hyvä se minäkin oisin :))) - Mona-Liiza
Hintriikka kirjoitti:
löytää toisen kans Mikahail :)))
Voitaski me löytää molemmat toisen, ja saisimme toisemme? :))))
Ja äläkä ala nyt tupiseen mitään sellasta et sulla on niin hyvä vaimo jne. Hyvä se minäkin oisin :)))Hintriikka..kato kun se Mikhaili on varattu, mää oon siihen iskeny silmäni..;)
- Hintriikka
Mona-Liiza kirjoitti:
Hintriikka..kato kun se Mikhaili on varattu, mää oon siihen iskeny silmäni..;)
aletaankos tappeleen Mikhailista? :))
Tai... voishan se ottaa molemmat. Sais kunnon täysveriset suomen tamm... eikun naiset :))) - mintsu.AGENTS
Hintriikka kirjoitti:
aletaankos tappeleen Mikhailista? :))
Tai... voishan se ottaa molemmat. Sais kunnon täysveriset suomen tamm... eikun naiset :)))vai on täällä nyt kaksin taistelu vai ohhoh=).
- Mona-Liiza
mintsu.AGENTS kirjoitti:
vai on täällä nyt kaksin taistelu vai ohhoh=).
ton Hintriikan kans taisteleen Mikhailista..ollaan katos kumpikin isketty silmämme siihen..;)
- mintsu.AGENTS
Mona-Liiza kirjoitti:
ton Hintriikan kans taisteleen Mikhailista..ollaan katos kumpikin isketty silmämme siihen..;)
Varmaan mikhail mielissään kaksin taistelustanne,voittehan te molemmat sen ottaa niin ei tuu sit taistelua;)
- Mona-Liiza
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Varmaan mikhail mielissään kaksin taistelustanne,voittehan te molemmat sen ottaa niin ei tuu sit taistelua;)
aiotaan ottaakkin..me ollaan kumpikin kovia nauramaan niin siinä oiski Mikhail ihmeissään..:)!
- mintsu.AGENTS
Mona-Liiza kirjoitti:
aiotaan ottaakkin..me ollaan kumpikin kovia nauramaan niin siinä oiski Mikhail ihmeissään..:)!
varmaan ootte melkoisia veijareita Mikhailille.;)
- Mona-Liiza
mintsu.AGENTS kirjoitti:
siinä ei sais Mikhail rukka nukkua koko yönä kun me nauraa rätkätettäs ja juteltas hassuja..välillä aina laulaa luikautettas vaikkei mulla lauluääntä oo mutta tuo Hintriikka on hyvä laulamaan..:))
- Hintriikka
mintsu.AGENTS kirjoitti:
nyt niin et Mikhail aikoi lähtä päikkäreille, kun mä yritin sille flirtata, mut auta armias, kun toi Mona-Liisa kävi sen kuulun hymynsä näyttämässä, niin jopas Mikhail unohti päikkärinsä :(((
Taitaa olla mun peli pelattu :(( - Hintriikka
Mona-Liiza kirjoitti:
siinä ei sais Mikhail rukka nukkua koko yönä kun me nauraa rätkätettäs ja juteltas hassuja..välillä aina laulaa luikautettas vaikkei mulla lauluääntä oo mutta tuo Hintriikka on hyvä laulamaan..:))
pettäjän tietä, ja kattella kun te Mikhailin kans pitäsitte hauskaa :)))
- Mona-Liiza
Hintriikka kirjoitti:
nyt niin et Mikhail aikoi lähtä päikkäreille, kun mä yritin sille flirtata, mut auta armias, kun toi Mona-Liisa kävi sen kuulun hymynsä näyttämässä, niin jopas Mikhail unohti päikkärinsä :(((
Taitaa olla mun peli pelattu :((on niin salaperäinen että siinä unohtuu keltä tahansa päikkärit sun muut..hihi..:))
- Hintriikka
Mona-Liiza kirjoitti:
on niin salaperäinen että siinä unohtuu keltä tahansa päikkärit sun muut..hihi..:))
nyt ollaan niin reteitä että :)))
Mullakin tuo hiirikäsi vähän kipeenä. Kukahan tulis hieromaan? :)))
- Hintriikka
vaan molemmille :))
Nythän täällä huuhaalla aletaan kohta tehdä historiaa, kun kihlautuvat päntiönään.
Mua ei vaan kukkaan huoli :((Laulaa luikautan...
Piiri pieni pyörii,
hintrikka ja silipa siellä hyörii..
kukkaan ei heit huolii..
vanhuksille tuokkaa tuolii..
kaksin voivat miestä ihtellensä juonii...
Hyvää kesää hintriikkaa, HK:n sininnen on hyvää... ilman sinappiakin!- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Laulaa luikautan...
Piiri pieni pyörii,
hintrikka ja silipa siellä hyörii..
kukkaan ei heit huolii..
vanhuksille tuokkaa tuolii..
kaksin voivat miestä ihtellensä juonii...
Hyvää kesää hintriikkaa, HK:n sininnen on hyvää... ilman sinappiakin!silipa.
Katos kun meille on vielä miehet tulossa.
Me ootetaankin niitä valioyksilöitä, ja sitten napataan ne :))))
Ja MITÄ? vanhuksiako? Nyt taijat olla aika masentunut. Hei.. piristys vähän :))) Hintriikka kirjoitti:
silipa.
Katos kun meille on vielä miehet tulossa.
Me ootetaankin niitä valioyksilöitä, ja sitten napataan ne :))))
Ja MITÄ? vanhuksiako? Nyt taijat olla aika masentunut. Hei.. piristys vähän :)))masentuu kun menee yleiselle uimarannoille ja ja ja... viitti ees kertoo, kauhia kokemus, no hah sanonpa vain että...
Yleisille uimarannoille pitäis olla ikäraja, kielletty kaikilta kolmekymmpisiltä NAISILTA! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
masentuu kun menee yleiselle uimarannoille ja ja ja... viitti ees kertoo, kauhia kokemus, no hah sanonpa vain että...
Yleisille uimarannoille pitäis olla ikäraja, kielletty kaikilta kolmekymmpisiltä NAISILTA! :)Siis yksikään ALLE kolmekymppinen nainen ei saa käydä yleisillä uimarannoilla, tulihan tämä asia nyt riittävän selvästi kirjoitettua! :)
- ihmeessä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Siis yksikään ALLE kolmekymppinen nainen ei saa käydä yleisillä uimarannoilla, tulihan tämä asia nyt riittävän selvästi kirjoitettua! :)
ihmettelen
- Mona-Liiza
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Siis yksikään ALLE kolmekymppinen nainen ei saa käydä yleisillä uimarannoilla, tulihan tämä asia nyt riittävän selvästi kirjoitettua! :)
Vaikka en mää vielä kovin paljoo päälle kolmenkympin ole mutta siltikin..!
ihmeessä kirjoitti:
ihmettelen
kun mä haluun makoilla rauhassa ja nautti hiljaisuudesta, kuunnella aaltojen liplatusta jne, mutta...
kuule mitään... kun nuo nuoret naiset kikattelevat niin paljon, ihan vaan siksi, ei sen kummemmasta kyse! :)Mona-Liiza kirjoitti:
Vaikka en mää vielä kovin paljoo päälle kolmenkympin ole mutta siltikin..!
mutta johonkihan mun se raja oli vedettä, minäkin nippanappa tuon rajapyykin ylittänyt, muistais vaan... milloin sekin tapahtui! :)
- no.....
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kun mä haluun makoilla rauhassa ja nautti hiljaisuudesta, kuunnella aaltojen liplatusta jne, mutta...
kuule mitään... kun nuo nuoret naiset kikattelevat niin paljon, ihan vaan siksi, ei sen kummemmasta kyse! :)hyvä tietää
- Katherina
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta johonkihan mun se raja oli vedettä, minäkin nippanappa tuon rajapyykin ylittänyt, muistais vaan... milloin sekin tapahtui! :)
muuta, demis kait iskeny ku se vuosluku kadonnu,,mut ei siit kauaa voi olla, ku ensin katoo lähimuisti, et varmaan ihan äskettäin se täytyny olla,,DD!
- Mona-Liiza
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kauaa kun minäkin sen vuosikymmenen ylitin..jokunen vuosi sitten tais olla..:))
Katherina kirjoitti:
muuta, demis kait iskeny ku se vuosluku kadonnu,,mut ei siit kauaa voi olla, ku ensin katoo lähimuisti, et varmaan ihan äskettäin se täytyny olla,,DD!
minäkin nykyään lauleskelen lastenlauluja, jotenkin...
muistaa laulun sanatkin kuin vettä vaan! :)Mona-Liiza kirjoitti:
kauaa kun minäkin sen vuosikymmenen ylitin..jokunen vuosi sitten tais olla..:))
muistan minä vuonna synnyin, mutta...
matemaattisesti lahjattomana en kyllä menee takuuseen minkä ikäinen olen nyt. Sormia käytän apuna laskiessani, niitäkin vain kymmenen, joten...
en mä kovin vanha voi olla! :)- Mona-Liiza
Silipa-Tuuli kirjoitti:
muistan minä vuonna synnyin, mutta...
matemaattisesti lahjattomana en kyllä menee takuuseen minkä ikäinen olen nyt. Sormia käytän apuna laskiessani, niitäkin vain kymmenen, joten...
en mä kovin vanha voi olla! :)varpaatkin avuksi eikä riittäny, laskin vielä varuilta kissankin varpaat muttei riittäny siltikään...tai ei kissalla vissiin oo kun neljä varvasta..vai onko sillä ollenkaan varpaita..
- Katherina
Mä olin viimekesänä häissä, ja pari on löytäny toisensa netin kautta, ei tosin huuhikselta, ovat maailman onnellisin pari, ja nyt on sit 2kk:n ikäinen poikavauva, ja olempas Mikon kummitustäti! Tässä ihan rintaani röyhistän,,DDD!
- täällä
juorukerho pystyssä ja onko tämä varmaa tietoa?????
- Katherina
huuhaakerho ainaki,DDD!, et ota siitä selvää..!
- mintsu.AGENTS
huomasimme sen jo niiden aamusesta keskustelusta,että taitaa olla totta.
- sitten omat
mintsu.AGENTS kirjoitti:
johtopäätökset että tämä pari olisi kihlautunut. onko sekin varmaa tietoa ja missä tämä onnellinen pari on. ei heitä ketjussa näy?
- mintsu.AGENTS
sitten omat kirjoitti:
johtopäätökset että tämä pari olisi kihlautunut. onko sekin varmaa tietoa ja missä tämä onnellinen pari on. ei heitä ketjussa näy?
Katsoppas vaikkapa jokerin galleria sivulta.
Eiköhän onnellinen pari tule näkyviin tänään:) mintsu.AGENTS kirjoitti:
Eiköhän onnellinen pari tule näkyviin tänään:)mää en oo moisia kuullu ainakaan kihlautumissydemeeistä mitää vaikka päivittäin iltsun kans juttelen puh.elimessä....*nyyhkis...*
vaan toki oon kuullu et tää jokeri on muksa tyyppi iltsun mielestä...=;0)))- tämän jokerin
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Eiköhän onnellinen pari tule näkyviin tänään:)gallerian.ei sielä ollut mitään erikoista.mutta en suosittele omia johtopäätöksiä tekemään ja ilmoittelemaan kenenkään puolesta kihlautumista. itse jos olisin kyseinen(jompi kumpi) suuttuisin asiasta!
- mintsu.AGENTS
BBrunetti kirjoitti:
mää en oo moisia kuullu ainakaan kihlautumissydemeeistä mitää vaikka päivittäin iltsun kans juttelen puh.elimessä....*nyyhkis...*
vaan toki oon kuullu et tää jokeri on muksa tyyppi iltsun mielestä...=;0)))Kuulin eilen ja huomasin aamulla jokerin galleriasta.
Enpä minäkään ollut kuullut sitä ennen. - mintsu.AGENTS
tämän jokerin kirjoitti:
gallerian.ei sielä ollut mitään erikoista.mutta en suosittele omia johtopäätöksiä tekemään ja ilmoittelemaan kenenkään puolesta kihlautumista. itse jos olisin kyseinen(jompi kumpi) suuttuisin asiasta!
Huomasin muuttanut sivua.
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Kuulin eilen ja huomasin aamulla jokerin galleriasta.
Enpä minäkään ollut kuullut sitä ennen.iltsu aamulla puhellut kihloihin menosta...=://
- Hintriikka
tämän jokerin kirjoitti:
gallerian.ei sielä ollut mitään erikoista.mutta en suosittele omia johtopäätöksiä tekemään ja ilmoittelemaan kenenkään puolesta kihlautumista. itse jos olisin kyseinen(jompi kumpi) suuttuisin asiasta!
kihloissa, niin tämähän on huuhaapalsta :)))
Miks ei kukaan koskaan ilmoita, et mä oisin mennyt kihloihin :((
En suuttus yhtään. Mehän olemme täällä anonyymejä :)) - mintsu.AGENTS
BBrunetti kirjoitti:
iltsu aamulla puhellut kihloihin menosta...=://
Itse huomasin paremmin sen aamulla varmistuneena.
Iloinen asiahan se on molemmille=) . - mie täs
Hintriikka kirjoitti:
kihloissa, niin tämähän on huuhaapalsta :)))
Miks ei kukaan koskaan ilmoita, et mä oisin mennyt kihloihin :((
En suuttus yhtään. Mehän olemme täällä anonyymejä :))koko huuhaa kansan ees paan polvillein *nuin*.
Tuletko Hintriikka vaimokseni ja lupaatko rakastaa minua niin ylä- kuin alamäessä?
*Ojentaa Hintriikalle pienen rasian* Otatko vastaan?:=))) - Hintriikka
mie täs kirjoitti:
koko huuhaa kansan ees paan polvillein *nuin*.
Tuletko Hintriikka vaimokseni ja lupaatko rakastaa minua niin ylä- kuin alamäessä?
*Ojentaa Hintriikalle pienen rasian* Otatko vastaan?:=)))Ja lupaan rakastaa sua ainakin ylämäessä...
No jos vähän alamäessäkin :))))
Nyt laitat sitten sivullesi et ollaan kihloissa.
Muuten en ota sitä sormusta :))) - mitäs nyt
Hintriikka kirjoitti:
Ja lupaan rakastaa sua ainakin ylämäessä...
No jos vähän alamäessäkin :))))
Nyt laitat sitten sivullesi et ollaan kihloissa.
Muuten en ota sitä sormusta :)))Kenenkähä sivulle mie sen laittasin ku omaa ei ooo:=(((
Jos sie Hintriikka vaik omalleis, soppiiks semmoin?
Tai voiha mie laittaa tän huuhaalle sen oikee niinkus eriksee:=)))
Mikäs vika muutoi siin alamäes on ku epäröit? - Hintriikka
mitäs nyt kirjoitti:
Kenenkähä sivulle mie sen laittasin ku omaa ei ooo:=(((
Jos sie Hintriikka vaik omalleis, soppiiks semmoin?
Tai voiha mie laittaa tän huuhaalle sen oikee niinkus eriksee:=)))
Mikäs vika muutoi siin alamäes on ku epäröit?laittasin sen sivulleni, mutta kun enhän mä voi sinne laittaa et erään nimettömän huuhailijan kans mennyt kihloihin. Johan mulle naurettais :((
Laita vaikka erikseen sit. Kaikki käy. Pääasia, että muut tietää, niin saadaan ne katellisiks :)))
Se laulu vaan tuli mieleen.
"Alamäki, ylämäki, alamäki,
ylämäki yhdessä kulkien... jne.
Sä kuiteskin lupaat aina, ettet pilsneriä ota enää ikinä. Enkä oikein usko sitä :))) - etkö muka
Hintriikka kirjoitti:
laittasin sen sivulleni, mutta kun enhän mä voi sinne laittaa et erään nimettömän huuhailijan kans mennyt kihloihin. Johan mulle naurettais :((
Laita vaikka erikseen sit. Kaikki käy. Pääasia, että muut tietää, niin saadaan ne katellisiks :)))
Se laulu vaan tuli mieleen.
"Alamäki, ylämäki, alamäki,
ylämäki yhdessä kulkien... jne.
Sä kuiteskin lupaat aina, ettet pilsneriä ota enää ikinä. Enkä oikein usko sitä :)))tunne kosijaasi, nyt petyin, taidan miettiä sittenkin:=(((
- Hintriikka
etkö muka kirjoitti:
tunne kosijaasi, nyt petyin, taidan miettiä sittenkin:=(((
mä vähän aikaa funtsin.... Voinpas tietääkin :)))
Sä oot se huuhaanaisten yhteinen lurjus :))) - oota
Hintriikka kirjoitti:
mä vähän aikaa funtsin.... Voinpas tietääkin :)))
Sä oot se huuhaanaisten yhteinen lurjus :)))Mä mikään lurjus ole:=(
- Hintriikka
oota kirjoitti:
Mä mikään lurjus ole:=(
Et sitten.
Käännä nyt vähän ylähuulta ylöspäin, niin voin sitä suostumista harkitakin :)) - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
huomannu,pusi,pusi ,kultu,ryömi tänne !!!!
- mintsu.AGENTS
huomannu,pusi,pusi ,kultu,ryömi tänne !!!!
Niinpäh selvästi oli nähtävillä,no ihan hyvä että ovat löytäneet rakkauden ja ovat onnellisia=).
- sola
..no, kaitpa mun pitää tähän todeta, että aavistelin aamulla kans jotai.. ;)
Onnee muru ja jokeri..perässä tullaa. Mäki haluun hhkihloihin :D- sola
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Siinä on sulle avaimenperänrengas, ollaaks...
me nyt sit virallisesti kihloissa, täh? :)..ei kai kukaa muu oo nii kahjo, että mut huolis, eli tosson sulle sitte toi kaljatölkin rengas...tunge se jonnee, mihin saat mahtuun.. ;)
(onks pakko pussata???..tyttöbasilleja..yääh..) sola kirjoitti:
..ei kai kukaa muu oo nii kahjo, että mut huolis, eli tosson sulle sitte toi kaljatölkin rengas...tunge se jonnee, mihin saat mahtuun.. ;)
(onks pakko pussata???..tyttöbasilleja..yääh..)tungin sen tonne jonneen *piipsiin*, sattui niin sopivasti tuo jonne hollille! :)
Pst. Minäkän niin välittäis pussata, mutta tän kerran, PusPus.. , yöks! :)
- evil-joker
päivänokoset otettu, kävin suihkussa ja avasin koneen.. meinasin lentää perseelleni kun oli onnitteluja sadellut.. ihan alkoi lämmittämään.
*************************************************- Hintriikka
Voi kun joku kaunis päivä olis nokosten aikaan saanut samanlaiset onnittelut *huokaa* :))))
- mintsu.AGENTS
Hintriikka kirjoitti:
Voi kun joku kaunis päivä olis nokosten aikaan saanut samanlaiset onnittelut *huokaa* :))))
kuului tänne asti huokauksesi=).
- Hintriikka
mintsu.AGENTS kirjoitti:
kuului tänne asti huokauksesi=).
kuulu. Se oli sellanen katkeroituneen ja kateellisen huokaus :(((
Hintriikka kirjoitti:
kuulu. Se oli sellanen katkeroituneen ja kateellisen huokaus :(((
lukasin tuossa ylempää et sua joku kosi, mutta...
että sää menit aukomaan tuon suures suus, hah...
En kyllä yhtään ihmettele miksi sinä, no höh.. minäkin jäädään ilman kihlajaisia!
Pst. Piä seuraavan kerran "soukempaa ääntä", kyllä se siitä! :)- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
lukasin tuossa ylempää et sua joku kosi, mutta...
että sää menit aukomaan tuon suures suus, hah...
En kyllä yhtään ihmettele miksi sinä, no höh.. minäkin jäädään ilman kihlajaisia!
Pst. Piä seuraavan kerran "soukempaa ääntä", kyllä se siitä! :)et nimi tai nikki pitää miehellä olla, jos aikoo kosia. Muista asioista en miehen suhteen piittaa :)))
Eikö ne oo samanlaisia melkein kaikki. Ensin tuodaan ruusuja ja parin vuoden päästä horsmia, jos niitäkään :))) Hintriikka kirjoitti:
et nimi tai nikki pitää miehellä olla, jos aikoo kosia. Muista asioista en miehen suhteen piittaa :)))
Eikö ne oo samanlaisia melkein kaikki. Ensin tuodaan ruusuja ja parin vuoden päästä horsmia, jos niitäkään :)))mun kohdallani se on ollut aina niin että...
ens tuodaan horsmia ja sitten vasta ruusuja, luuserit... nääs pääsivät kiinni rahoini! :(- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mun kohdallani se on ollut aina niin että...
ens tuodaan horsmia ja sitten vasta ruusuja, luuserit... nääs pääsivät kiinni rahoini! :(olla sitten nykyään aikas köyhä tyttö :((
Mutta onneks on kesä, ja voi asua teltassa.
Sitä pitäs osata varoa niitä auervaaroja :))) Hintriikka kirjoitti:
olla sitten nykyään aikas köyhä tyttö :((
Mutta onneks on kesä, ja voi asua teltassa.
Sitä pitäs osata varoa niitä auervaaroja :)))mutta ko mulla fetissi virkapukuihin, millo ne sanoo olevansa lentokapteenia/merkapteenia/lääkäriä jne jne, huoh... tätä elämää :(
- Pulis.
myös onnittelut.Teen teille kunnia kaarrokset tänään kahdeksalta.Mulla on nääs rehvit sen stadionin huuhkajan kanssa tänään illalla.
- sola
..mikä se juttu oli...sä saat nyt kyllä luvan selittää..niih!
- Pulis.
sola kirjoitti:
..mikä se juttu oli...sä saat nyt kyllä luvan selittää..niih!
mikä juttu?.Ai se asejuttu.
- sola
Pulis. kirjoitti:
mikä juttu?.Ai se asejuttu.
..eiku se toinen se kosketinsoittaja..miks se oli niin hyvän näköne.. ;)
- Pulis.
sola kirjoitti:
..eiku se toinen se kosketinsoittaja..miks se oli niin hyvän näköne.. ;)
oli vai,kihikihikihi.En mä vaan tiiä.Oisko hänessä mun näköö,mene ja tiedä.
- sola
Pulis. kirjoitti:
oli vai,kihikihikihi.En mä vaan tiiä.Oisko hänessä mun näköö,mene ja tiedä.
..kävin kattoos niitten sivutki..laittasko fanipostii.. ;)
- Pulis.
sola kirjoitti:
..kävin kattoos niitten sivutki..laittasko fanipostii.. ;)
laita ihmeessä,mukavia poikia ovat.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684