Testataanpa

Kampela2

Pistäkää mahdollisimman moni ihminen seuraavat numerot kenoon, tasolle 5 tämän ja seuraavien päivien aikana: 8, 15, 43, 45 ja 47.
Katsotaanpa kuinka jää tulematta nämä tuulesta temmatut numerot jos ne tulevat nyt suosituiksi!
Gambler1 saa tulla taas selittämään syitä jos ei osumia tule. Sattumaa se vain on.

PS. Älkää KUKAAN pelatko lähipäivinä numeroita 60-69. Katsotaan josko niitä tulisi kun ei kukaan tämän lukenut niitä pelaa ja muutenkin synttärit ym. onnennumbat ei noihin 60-alkuisiin yllä.

12

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60, 68

      Kiinnostava testi, mutta todistusarvoltaan toivoton. Suosittelen vähintäinkin täydentävää ilmoitusta Hesarissa ja kaupunkilehdissä, nehän voisit helposti maksaa surkeista onnenpeleistä säästämilläsi rahoilla.

      Tätä palstaa lukee max parisataa kenonpelaajaa, ja kuten kaikissa kyselyissä/testeissä, ilman palkkiota vain kymmenesosa reagoi.

      Se siitä.

      • ---------

        että 7-taso vähintään olla pitää!


    • Jos osumia, ei tule mikä on noin 86%;tin todenäköistä, että viitostasolla ei saa voittoa yhdellä kieroksella.


      5 Oikein tn 0,12810 % Voittokerroin vain 200
      4 Oikein tn n. 2% voittokerroin vain 9
      3 oikein tn n: 11.5% voittokerroin vain 1 ( ei voi sanoa voitoksi)


      Se miksi kenossa EI VOITA johtuu siitä,että

      a) Todenäköisyydet ovat huonoja
      b) Voittokertoimet ovat liian pieniä

      Arvonta tosin on satunnainen rehellinen

      Todenäköisyydet lähde:www.rahapeliopas.info

      • Lipstick Lolita

        A. Todennäköisyydet on huonoja (totta)
        B. Voittokertoimet liian pieniä (totta sekin)

        MUTTA SITTEN, MIKÄ TÄRKEINTÄ:

        C. Mahdollisuuksia heikentää pahiten se, että
        arvonta suoritetaan tietokoneohjelmalla, joka
        huomioi kaikki pelatut rivit. Sinunkin rivisi
        tulee varsin helposti jos et muistanut
        viedä sitä kioskille tai jos muuten vaan
        testasit sitä tekemällä sen pötälaatikkoon.


      • Lipstick Lolita kirjoitti:

        A. Todennäköisyydet on huonoja (totta)
        B. Voittokertoimet liian pieniä (totta sekin)

        MUTTA SITTEN, MIKÄ TÄRKEINTÄ:

        C. Mahdollisuuksia heikentää pahiten se, että
        arvonta suoritetaan tietokoneohjelmalla, joka
        huomioi kaikki pelatut rivit. Sinunkin rivisi
        tulee varsin helposti jos et muistanut
        viedä sitä kioskille tai jos muuten vaan
        testasit sitä tekemällä sen pötälaatikkoon.

        Tuo kohta c pysytytään toteutaa?

        Kone mustaa miljoonista riveistä juuri sinun rivisi kun et ole maksanut sitä?

        Ei kukaan pysty ohjelmoimaan tulollaista softaa


      • softan pystyy
        Gambler1 kirjoitti:

        Tuo kohta c pysytytään toteutaa?

        Kone mustaa miljoonista riveistä juuri sinun rivisi kun et ole maksanut sitä?

        Ei kukaan pysty ohjelmoimaan tulollaista softaa

        tekemään helpostikin, mikä laskee pelatuista riveistä 20 sellaista numeroa , mistä joutuu maksamaan vähiten voittoja.


      • Kampela2
        softan pystyy kirjoitti:

        tekemään helpostikin, mikä laskee pelatuista riveistä 20 sellaista numeroa , mistä joutuu maksamaan vähiten voittoja.

        Juuri noin yksinkertaista se on. Gambler1 ei vaan halua uskoa sitä millään.


      • liikeminä
        Kampela2 kirjoitti:

        Juuri noin yksinkertaista se on. Gambler1 ei vaan halua uskoa sitä millään.

        Maksamalla surkeita voittoja suhteessa todennäköisyyteen pelinjärjestäjä tekee tuhottomat määrät rahaa ilman pienintäkään ylimääräistä rekvisiittaa.

        Juuri näin yksinkertaista se on. Kampela2 ja salaliittolaiset eivät vain usko sitä millään.


      • kenon vaihto?
        liikeminä kirjoitti:

        Maksamalla surkeita voittoja suhteessa todennäköisyyteen pelinjärjestäjä tekee tuhottomat määrät rahaa ilman pienintäkään ylimääräistä rekvisiittaa.

        Juuri näin yksinkertaista se on. Kampela2 ja salaliittolaiset eivät vain usko sitä millään.

        miksi veikkaus olisi ainoa rehellinen ja rehti yritys suomessa, kun muutkaan eivät ole?


      • ---------------
        kenon vaihto? kirjoitti:

        miksi veikkaus olisi ainoa rehellinen ja rehti yritys suomessa, kun muutkaan eivät ole?

        Huijaus lähtee ihmisistä. Noudatetaan virallisia sääntöjä ja järjestetään valvojat, mutta kustaan silmään siellä missä on suurin kiusaus pettää, voittovarojen käytössä ja pamppujen palkoissa.


      • Kampela
        liikeminä kirjoitti:

        Maksamalla surkeita voittoja suhteessa todennäköisyyteen pelinjärjestäjä tekee tuhottomat määrät rahaa ilman pienintäkään ylimääräistä rekvisiittaa.

        Juuri näin yksinkertaista se on. Kampela2 ja salaliittolaiset eivät vain usko sitä millään.

        Emme uskokaan, koska järjestetyllä arvonnalla saadaan suht. hyvä tuotto parannetuksi aivan loistavaksi. Tiedoksi myös: minä en kuulu mihinkään salaliittoon.

        On se vaikeaa tajuta pänkääjien sitäkään.


      • Kampela2
        liikeminä kirjoitti:

        Maksamalla surkeita voittoja suhteessa todennäköisyyteen pelinjärjestäjä tekee tuhottomat määrät rahaa ilman pienintäkään ylimääräistä rekvisiittaa.

        Juuri näin yksinkertaista se on. Kampela2 ja salaliittolaiset eivät vain usko sitä millään.

        Emme uskokaan, koska järjestetyllä arvonnalla saadaan suht. hyvä tuotto parannetuksi aivan loistavaksi. Tiedoksi myös: minä en kuulu mihinkään salaliittoon.

        On se vaikeaa tajuta pänkääjien sitäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe