vaakamiehen

kauris ongelma

Tervehdys!
Onko teillä kenelläkään käsitystä miten tulee juttuun vaaka mies ja kauris nainen? Olen aivan haltioissani erääseen kauris naisen, mutten tunnu saavan vastakaikua. Kävin kattelemassa kirjastossa, josta löydin jotain tietoa. Ei tosin kovin hyvää luvattu. Joten olisko joku teistä sattunut onnistumaan keskenään näissä horoskooppimerkeissä? kiitos.

8

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakke81

      Noh, itsellä kuuden vuoden suhde takana kaurisnaiseen, oma kokemus on se, että alkuun mukavaa, mutta arki voi olla aika rankkaa...
      Nyt ollaan eroamassa.

      Tämä on minun kokemus, tosin en ole perehtynyt syvällisemmin horoskooppeihin...

      • arki

        tuppaa olemaan....rankkaa. Ja hitsi kun se on satavarmasti kaikkien kanssa joskus edessä.


      • eräs kaurisnainen

        arki on rankkaa?


    • Nimetön

      Olen vaakanainen, joka asui kaurismiehen kanssa 2 vuotta. Yritettiin suhdetta molemmat tosissaan rakentaa. Liian erilaiset, toki ollaan kavereita vieläkin.
      Tietysti teillä voi suhde onnistua. Kyllähän se ihmisistä paljon kiinni nämäkin asiat. Tiettyjen kanssa tulee helpommin toimeen, toisten kanssa joutuu tekemään hieman enempi töitä.

      • eräs kaurisnainen

        itse tutustuin vaakamieheen, johon olen nyt ihastunut, ihan kavereita ollaan, toistaiseksi (toivottavasti) ja tuntuu et ollaan niin samanlaisia, samat mielipiteet kaikesta, kiinnotuksen kohteet, samalla alalla ollaan, uskomatonta. Mies kyl vaikuttaa kiinnostuneelta, mut etenee niin hitaasti, en tiiä mitä tekisin, en halua kuitenkin painostaa, joten annan olla, kyl mä jaksan odottaa.


      • Kaurisnainen täälläkin
        eräs kaurisnainen kirjoitti:

        itse tutustuin vaakamieheen, johon olen nyt ihastunut, ihan kavereita ollaan, toistaiseksi (toivottavasti) ja tuntuu et ollaan niin samanlaisia, samat mielipiteet kaikesta, kiinnotuksen kohteet, samalla alalla ollaan, uskomatonta. Mies kyl vaikuttaa kiinnostuneelta, mut etenee niin hitaasti, en tiiä mitä tekisin, en halua kuitenkin painostaa, joten annan olla, kyl mä jaksan odottaa.

        Kauris on kärsivällinen odottaja, joskus jopa liiankin. Itsekin olen ihastumassa vaakamieheen, joka jopa 8 vuotta vanhempi. Kannattaakohan ikäeronkin takia? Mene ja tiedä. Mutta olen ollut ennen rapumiehen kumppani, ja se vasta ei ollut helppoa se!
        Nyt kuulostelen tarkalla korvalla teidän kommentteja, sillä 16v jaksoin sinnitellä sen ravun kanssa. Enää en ryhdy toista kertaa sellaiseen sinnittelyyn.


    • KaurisNainen

      olen kauris ja mieheni on vaaka, olemme seurustelleet 5 vuotta. Suhteemme on TODELLA onnellinen (voisi miltei sanoa täydellinen), mutta totta kai kun kauris ja vaaka olemme, eroamme toisistamme monissa asioissa. Olen itse perfektionisti ja suorittaja ja rakastan tehdä työtä ja siivota ja ahertaa. Vaaka -kumppanini on suoraan sanoen aika laiskanpuoleinen ja jolla kaikki tekemisen aloittaminen kestää. Kauriilla saattaa usein mennä hermo Vaa'an laiskan ja hitaan luonteen kanssa, ja Vaakakin saattaa tympääntyä Kauriin patistelu yrityksiin, mutta eikö ole hyvä että joku loppujen lopuksi on patistamassa Vaakaa ja lopulta hänkin saa asioita tehtyä?
      Ehkä pahin ongelma minkä olen itse huomannut on se, että Kauris yrittää päälle päin olla vakaa ja vahva, mutta sisimmässään on epävarma ja kaipaa paljon kehumista ja etenkin hänen töidensä puolesta. Vaaka on myös häilyvä merkki, joka yleensä tarvii vahvan puolison rinnalleen, ja suhteen alussa suhde saattaakin näyttää täydellisemmältä, sillä Kauriin vahva ulkokuori tukee Vaakaa. Mutta kun Kauris alkaa laskemaan suojamuurejaan ja alkaa näyttämään herkempiä puoliaan sekä kaipaamaan todellista tukea ja ohjausta, ei Vaaka siihen välttämättä pysty. Meidän suhteessamme yleensä onkin, että minä olen se joka lohduttaa ja tukee vaikka sisimmässäni olen itse vielä avuttomampi. (ja moni Kauris joka ei saa tukea ja olkapäätä jolle nojata, masentuu ja luo ympärilleen entistä kovemman kuoren herkkien tunteidensa suojaksi). Mutta Vaa'an rakkauden kaipuu ja kumppanuus kyllä vetoavat minunlaiseenkin ärripurriin. :) voin sanoa että se joka osaa Kaurista oikein kohdella, saa varmasti itselleen aikamoisen saaliin, sillä Kauriit varmasti pistävät kumppaninsa etusijalle ja ovat valmiita antamaan kaikkensa. Se ehkä vie aikaa, mutta hyvää kannattaa odottaa. ;>

      • kaviot

        moi,
        Ihan kuinminä olisin kirjoittanut tuon.Kaurisnainen on paras kaveri ja myös romantikko, kuten vaaka.Yleensä se et Kauris tykkää menestyksestä ja on käytännöllinen ja ahkera vetoaa vaakamieheen ja tosiaan näyttää itsevarmalta.Jos kaurisnaistaan kehuu ja silittää niin saa enenmmän kuin monesta muusta naisesta luulisin jos vertaan kavereiden panokseen.Suurin plussa on et kauris on suora eikä kiristä miestä ja rakenna hankalia 3 viikon mäöktystilanteita jonkin pikkuriikkisen asian takia kuten monet naistyypit. sellainen kieroilu ei totuuden torvelle sovi.Tosiaan Vaan laiskuus ei parhaita puolia ja hieman hidasliikkeisyys tempoo..Mutta romanttisuus ja hellyydenkaipuu ja yhteiset puheenaiheet ja kiinnostus ympäröivätä maailmasta ja ilmiöistä yhdistävät näitä merkkejä.Vaaka ehkä viihtyy paremmin yleisönpaljoudessa ja kissanristiäisissä ja kaipaa vaihtelua enemmän.Kauris arkisempi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe