löytyyköhän mistään

idamarjaana

rehellistä skorpparimiestä? Olen itse leijona ja kyllä on sanottava että skorpparit ovat itseänsä täynnä olevia pettäviä,valehtelijoita ja lisäksi luusereita. Nyt jos jostain löytyis 50-skorpparimies joka väittää toista niin olisi kiva tutustua. Saisi maistaa omaa lääkettään oikein kauhalla. Mutta ei kukaan uskalla vastata!!!

4

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no onneksi

Olet nyt yhtä reipas ja yleistät samaan syssyyn että kaikki maailman idamarjaanat ovat 50 ikävuoteen mennessä saaneet rukkaset kaikilta maailman skorppareilta ja että kaikki maailman idamarjaanat kostavat skorppareille ihan vaikka ilman syytäkin, kun vain nyt sattuvat olemaan skorppareita?

Mikset samantien syytä koko miessukupuolta siitä että muutama heistä on joskus erehtynyt sekaantumaan sinuun? Yleistä nyt kunnolla kun kerran aloitit!

Jos ulosantisi ja mielipiteesi ovat olleet ennenkin tätä luokkaa mitä esität, en yhtään ihmettele että miehet ovat luotasi kaikonneet.

Toivon totisesti että sinun älynlahjoillasi ei lapsia ehditty tekemään.

• Skopu N38

..ja tämän viestin kirjoitti varmaankin joku suuren egon omaava skorpparimies, joka ei voi vastustaa sotatorven toitotusta! Eikö elämä ole opettanut, että ei kaikkiin sapelinkalistuksiin tarvitse vastata?

• skorppion vaa
        Skopu N38 kirjoitti:

..ja tämän viestin kirjoitti varmaankin joku suuren egon omaava skorpparimies, joka ei voi vastustaa sotatorven toitotusta! Eikö elämä ole opettanut, että ei kaikkiin sapelinkalistuksiin tarvitse vastata?

en muusta tiiä skorppiooni haistaa ku sitä petetää oli mies naine mikä tahansa se tietää enne sua ku meinaat pettää

• Piikkihäntä

Nyt taidat ihan puhua itsestäsi!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      2000
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      98
      1351
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1131
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      987
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      986
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      879
    Aihe