rehellistä skorpparimiestä? Olen itse leijona ja kyllä on sanottava että skorpparit ovat itseänsä täynnä olevia pettäviä,valehtelijoita ja lisäksi luusereita. Nyt jos jostain löytyis 50-skorpparimies joka väittää toista niin olisi kiva tutustua. Saisi maistaa omaa lääkettään oikein kauhalla. Mutta ei kukaan uskalla vastata!!!
löytyyköhän mistään
4
1149
Vastaukset
- no onneksi
Olet nyt yhtä reipas ja yleistät samaan syssyyn että kaikki maailman idamarjaanat ovat 50 ikävuoteen mennessä saaneet rukkaset kaikilta maailman skorppareilta ja että kaikki maailman idamarjaanat kostavat skorppareille ihan vaikka ilman syytäkin, kun vain nyt sattuvat olemaan skorppareita?
Mikset samantien syytä koko miessukupuolta siitä että muutama heistä on joskus erehtynyt sekaantumaan sinuun? Yleistä nyt kunnolla kun kerran aloitit!
Jos ulosantisi ja mielipiteesi ovat olleet ennenkin tätä luokkaa mitä esität, en yhtään ihmettele että miehet ovat luotasi kaikonneet.
Toivon totisesti että sinun älynlahjoillasi ei lapsia ehditty tekemään.- Skopu N38
..ja tämän viestin kirjoitti varmaankin joku suuren egon omaava skorpparimies, joka ei voi vastustaa sotatorven toitotusta! Eikö elämä ole opettanut, että ei kaikkiin sapelinkalistuksiin tarvitse vastata?
- skorppion vaa
Skopu N38 kirjoitti:
..ja tämän viestin kirjoitti varmaankin joku suuren egon omaava skorpparimies, joka ei voi vastustaa sotatorven toitotusta! Eikö elämä ole opettanut, että ei kaikkiin sapelinkalistuksiin tarvitse vastata?
en muusta tiiä skorppiooni haistaa ku sitä petetää oli mies naine mikä tahansa se tietää enne sua ku meinaat pettää
- Piikkihäntä
Nyt taidat ihan puhua itsestäsi!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142