tekstiä kilometrikaupalla lehdissä,kirjoissa ym:sa niistä julkaistuista teksteistä,saa parhaan ja asiallisen tiedon, täällä suurinosa tiedosta on mutua.
Kompostoinnista
3
740
Vastaukset
- Combo
eihän täällä läheskään kaikki ole mutu -tietoa. Enintään petu -tietoa. Monethan täällä kertovat omista kokemuksistaan ja ongelmistaan. Näihin vastaavat myös ne henkilöt, jotka ovat törmänneet samoihin ongelmiin harrastuksensa alkuvaiheissa.
Mitä tulee kirjoihin ja lehtiin niin olen muutamissa nähnyt kuvia, joissa kompostin avatusta tyhjennysluukusta valuu ulos mustaakin mustempaa multaa. Minun kompostikamani ei ole ikinä saavuttanut tuollaista olotilaa. Ei edes jälkikompostoinnin jälkeen. - tiedoksi
oppia ikä kaikki,työ tekijänsä neuvoo ja tyhmyydestä sakotetaan näinhän se on minkä nuorena oppii jos oppii sen vanhana taitaa.
- Combo
vielä mieleen, että lopussa kiitos seisoo jos seisoo, mutta toivottavasti loppu hyvin, kaikki hyvin.
Kivoja onnistumiseen tai epäonnistumiseen liittyviä sanontoja, mutta väärällä foorumilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110