jouskari&neitsyt + luottamus

lecrolyn

itse olen siis jouskari nainen ja vierelläni on nyt ollut jo jonkin aikaa neitsyt mies ja suhde tuntuu hieman vaikealta jo nyt.
mies on todella mustasukkainen menoistani ja suuttuu pienistä asioista ja varsinkin kun paha tapani on sanoa asiat suoraan.
mies myös tietää että olen edellisissä suhteissani pettänyt ja se varmaan vaikuttaa vahvasti.

pointtina oli se että pitäisiköhän neitsyen luottamus kerätä hiljalleen vai tuleeko sitä koskaan olemaankaan?

15

2505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskari mies

      Et taida saada koskaan luottamusta neitsyt mieheltä. Miksi menit kertoo pettämisestä? Itse oon neitsyt nainen ja seurustelen jousimies miehen kanssa ja en todellakaan pysty luottamaan häneen täysin. Olaan oltu yhdessä 1,5 vuotta ja oon ihan varma, että jouskari on pettänyt muutaman kerran. En kyllä ole kysellyt, sillä ei kiinnosta tietää. Mä seurustelen hänen kanssaan vähän niin kuin, koska teen bänät fiiliksellä. Katotaan nyt miten käy, mutta mitään vakavaa tästä ei tule. Mukavaa meillä on aina kun nähdään, sillä molemmilla on paljon menoja. Seksi muuten on ihan mahtavaa tänän jouskarin kanssa.

      • lecrolyn

        samoin meillä seksi on loistavaa :)
        juttumme alkoi ns. "kaveri pohjalta" ja noina aikoina kerroin edellisistä suhteistani ja pettämisestä, mutta sitten juttu syveni.

        tuntuu vaan pahalta kun toinen ei voi luottaa :(


      • ..........
        lecrolyn kirjoitti:

        samoin meillä seksi on loistavaa :)
        juttumme alkoi ns. "kaveri pohjalta" ja noina aikoina kerroin edellisistä suhteistani ja pettämisestä, mutta sitten juttu syveni.

        tuntuu vaan pahalta kun toinen ei voi luottaa :(

        No, anna ajan kulua...jospa se vaikka alkaa luotamaan. Mä oon tosiaan muutaman kerran aikonut erota jouskarista, mutta meillä on joku ihme juttu tässä, että mä en pääse siitä eroon vaan ajattelen sitä joka päivä. Nyt mennään päivä kerrallaan ja jospa sekin sitten joskus lopettaa metsästyksen. Mustasukkanen olin alussa, mutta en ole enää, koska se kuluttaa niin paljon energiaa. Tosin katselen minäkin muita miehiä, mutta en ole VIELÄ pettänyt.


      • .........
        lecrolyn kirjoitti:

        samoin meillä seksi on loistavaa :)
        juttumme alkoi ns. "kaveri pohjalta" ja noina aikoina kerroin edellisistä suhteistani ja pettämisestä, mutta sitten juttu syveni.

        tuntuu vaan pahalta kun toinen ei voi luottaa :(

        Jousimiehille on osuva horoskooppi tälle päivälle:

        Joku epäilee uskollisuuttasi. Jotta tilanne ei mutkistuisi, kerro hänelle ensi tilassa, mitkä tunteesi ovat häntä kohtaan.


      • n.nainen

        Neitsyttä ja jousimiestähän ei yleensä suositella toisilleen, kun menevät intressit ristiin, ja molemmilla on oma vapaudenkaipuunsa. Olen myös lukenut jostain, että ainoa, missä ovat samalla aaltopituudella on seksi, koska kummallekaan se ei ole ykkösasia elämässä.

        Hassu juttu, nimittäin, mullakin kahden vuoden suhde j-mieheen takana, ja seksi sujui kyllä meilläkin hyvin... :)


    • titte

      ei ei eiiii... itse seurustelin jousimiehen. ei tullu kerrassaan mitään

      • ......

        Seurustelen nyt jousimiehen kanssa. Kiinnostaisi tietää mikä teillä meni pieleen?


      • fusi0n
        ...... kirjoitti:

        Seurustelen nyt jousimiehen kanssa. Kiinnostaisi tietää mikä teillä meni pieleen?

        itse olen kanssa jousimies n ja seurustelin vuosi sitten neitsyt miehen kanssa ja suhde kaatui siihen että mies ei kestänyt sitä että perässäni oli aina muita miehiä vonkaamassa, jopa tämän miehen kaverit.
        Luottamusta ei minullekaan koskaan herunut ja siihen se päättyi.


      • .......
        fusi0n kirjoitti:

        itse olen kanssa jousimies n ja seurustelin vuosi sitten neitsyt miehen kanssa ja suhde kaatui siihen että mies ei kestänyt sitä että perässäni oli aina muita miehiä vonkaamassa, jopa tämän miehen kaverit.
        Luottamusta ei minullekaan koskaan herunut ja siihen se päättyi.

        Olin alussa mustasukkainen, mutta en enää. Meillä on molemmilla paljon omia menoja sillä minäkin tarvitsen oman vapauden niinkuin tarvitsee jouskari mieskin. Luottamus hymmm...miten sen nyt sanois - taitaa tämäkin jouskari kyllä kaydä vieraissa. Itse en ole pettänyt - vielä.


      • n.nainen
        ....... kirjoitti:

        Olin alussa mustasukkainen, mutta en enää. Meillä on molemmilla paljon omia menoja sillä minäkin tarvitsen oman vapauden niinkuin tarvitsee jouskari mieskin. Luottamus hymmm...miten sen nyt sanois - taitaa tämäkin jouskari kyllä kaydä vieraissa. Itse en ole pettänyt - vielä.

        Jousimieheni oli jatkuvasti menossa, ja tämä ei minua haitannut ollenkaan, kun minäkin tarvitsin oman aikani ja vapauteni. No, jousimieheni ei sitten kyllä hyväksynyt sitä, että minäkin menen ja jätän hänet välillä "yksin" (kun yksinoloa hän ei kestänyt ollenkaan). Tein ehkä sen virheen, että annoin liikaakin vapautta, koska mies käytti sitä sitten väärin (ei ehkä pettänyt, mutta katoili ryyppyreissuilleen).


      • Haluaisin kommentoida
        n.nainen kirjoitti:

        Jousimieheni oli jatkuvasti menossa, ja tämä ei minua haitannut ollenkaan, kun minäkin tarvitsin oman aikani ja vapauteni. No, jousimieheni ei sitten kyllä hyväksynyt sitä, että minäkin menen ja jätän hänet välillä "yksin" (kun yksinoloa hän ei kestänyt ollenkaan). Tein ehkä sen virheen, että annoin liikaakin vapautta, koska mies käytti sitä sitten väärin (ei ehkä pettänyt, mutta katoili ryyppyreissuilleen).

        Eli minä olen urospuolinen jouskari,myönnän kyllä et tietynlaista vapautta aina välillä kaipaan,mutta pettänyt en esimerkiksi ole koskaan jos olen seurustellut.Väitänpä ettei tuo pettäminen liity mitenkään jousimiehen vapauden kaipuuseen,uskon että se on ihmisen ihan muusta persoonasta kiinni kuin horoskoopista.

        Enkä ole koskaan tarvinnut kaljalle lähteä niin että karkaan sinne,kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluu se että molemmat voivat välillä mennä omia menojaan,tietysti pitää olla yhteisiäkin menoja.Samoin terve mustasukkaisuus kuluu suhteeseen myös,minusta on ainakin mukava huomata että toinen on minusta mustasukkainen,sillä sehän kertoo että hän on minusta edelleen kiinnostunut ;)

        En tiedä olenko jotenkin poikkeava jouskari,minä kuitenkin välitän toisen tunteista,enkä ainakaan tieten tahtoen luokkaa toista ja minulle tärkeimpiä asioita niin parisuhteessa kuin ystävyydessä ovat rehellisyys ja luottamus.

        Minusta näillä horoskooppi palstoilla yleistetään liikaa ihmisiä pelkän merkin perusteella,vaikka toki tietyt asiat pitävät paikkaansa,sillä kyllä minäkin tietyt jousimiehen piirteet selvästi itsestäni tunnistan.Kuitenkin uskon että toimiva parisuhde perustuu muuhun kuin horoskooppiin,ihmiset pettävät,ovat mustasukkaisia,epärehellisiä,pikkumaisia ym ym,huolimatta siitä mikä heidän Horoskooppinsa on.

        Jouskari mies ja ylpeä sellainen :)


      • deetoul

        Neitsytmies ei puhu ja jouskari nainen ei tiedä missä mennään ja hyppii seinille... Neitsyt mies lilluu synkissä virroissaan joka toinen päivä ja ei taaskaan puhu tai sitten levy jauhaa samaa vanhaa virttä ja jouskari nainen tuntee halkeevansa kiukusta ja nalkuttaa... Sitä samaa se on eikä mikskään muutu...


      • kokemusta 0N-
        deetoul kirjoitti:

        Neitsytmies ei puhu ja jouskari nainen ei tiedä missä mennään ja hyppii seinille... Neitsyt mies lilluu synkissä virroissaan joka toinen päivä ja ei taaskaan puhu tai sitten levy jauhaa samaa vanhaa virttä ja jouskari nainen tuntee halkeevansa kiukusta ja nalkuttaa... Sitä samaa se on eikä mikskään muutu...

        " Neitsytmies ei puhu ja jouskari nainen ei tiedä missä mennään ja hyppii seinille... Neitsyt mies lilluu synkissä virroissaan joka toinen päivä ja ei taaskaan puhu tai sitten levy jauhaa samaa vanhaa virttä "

        siis toi on niin totta kun olla ja voi!!


      • mutta asiaa
        Haluaisin kommentoida kirjoitti:

        Eli minä olen urospuolinen jouskari,myönnän kyllä et tietynlaista vapautta aina välillä kaipaan,mutta pettänyt en esimerkiksi ole koskaan jos olen seurustellut.Väitänpä ettei tuo pettäminen liity mitenkään jousimiehen vapauden kaipuuseen,uskon että se on ihmisen ihan muusta persoonasta kiinni kuin horoskoopista.

        Enkä ole koskaan tarvinnut kaljalle lähteä niin että karkaan sinne,kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluu se että molemmat voivat välillä mennä omia menojaan,tietysti pitää olla yhteisiäkin menoja.Samoin terve mustasukkaisuus kuluu suhteeseen myös,minusta on ainakin mukava huomata että toinen on minusta mustasukkainen,sillä sehän kertoo että hän on minusta edelleen kiinnostunut ;)

        En tiedä olenko jotenkin poikkeava jouskari,minä kuitenkin välitän toisen tunteista,enkä ainakaan tieten tahtoen luokkaa toista ja minulle tärkeimpiä asioita niin parisuhteessa kuin ystävyydessä ovat rehellisyys ja luottamus.

        Minusta näillä horoskooppi palstoilla yleistetään liikaa ihmisiä pelkän merkin perusteella,vaikka toki tietyt asiat pitävät paikkaansa,sillä kyllä minäkin tietyt jousimiehen piirteet selvästi itsestäni tunnistan.Kuitenkin uskon että toimiva parisuhde perustuu muuhun kuin horoskooppiin,ihmiset pettävät,ovat mustasukkaisia,epärehellisiä,pikkumaisia ym ym,huolimatta siitä mikä heidän Horoskooppinsa on.

        Jouskari mies ja ylpeä sellainen :)

        Hitto, taidat olla mun aviomieheni. :) Kuvauksesi sopisi häneen täydellisesti...


      • jousimies nainen
        kokemusta 0N- kirjoitti:

        " Neitsytmies ei puhu ja jouskari nainen ei tiedä missä mennään ja hyppii seinille... Neitsyt mies lilluu synkissä virroissaan joka toinen päivä ja ei taaskaan puhu tai sitten levy jauhaa samaa vanhaa virttä "

        siis toi on niin totta kun olla ja voi!!

        eipä ole osuvammin sanottu kuin tuo. on kuin olisi meidän liitosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe