Olen jousimies

levoton prinssi

Olen yksi suomen levottomimminsta jousimihistä ja harmittelen suomessa,kun nämä naiset pyörivät vaan pitkien miesten perässä ja eivät arvosta miehen opintoja ollenkaan.Haukutaan vaan lyhkäsiä miehiä suomessa.Lyhkäsillä jousimiehilä ei ole muuta mahdollisuutta tasitella naisista,kun yrittää opiskjella ja pärjätä täällä,joka ei yksin aina ole helppoa, monesti kyyneleet vierivät väkisin silmäkulmiin.Ei lyhkäset miehet pärjää,kuin rahalla näille pitkille ja yrittämällä olla tyylikkäämpiä,joka on vaikeaa sekin monesti.Harmittelen naisten asennoitumista lyhkäsiä mihiä kohtaa maailmassa.Olen todella pettynyt naisiin.

4

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kadoksissa

      Pituudella ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos on muuten sosiaalinen tyyppi. Olin eilen terassilla ja pöytään tuli 36 vuotias jouskari mies. Se kysy voiks tähän tulla juttelee ja sanoin, että tuu vaan. No ei mennyt kauvaa kun se alko arvostelee omaa naistaan joka oli sitä 18 vuotta vanhempi, että kun se on niin vanha. Sitte selvis munkin ikä jossain vaiheessa (45) miin sitte mäkin olin vanha. No sitte se alko arvostelee kaikkia siinä pöydässä istuvia ihmisiä ja varsinkin naisten ulkonäköä. Siis todella ärsyttävä tyyppi ja pian olikin kaikki vaihtaneet toiseen pöytään tai lähtenyt koko terassilta pois. Kuka jaksaa tollasta noin nekatiivistä tyyppiä. Ps. tämäkin jouskari oli lyhyt.

      • napakelkka

        täällä ei monet tajua,että suomessa naiset painaa alaspäin lyhkäsiä miehiä käyttämällä niitä hyväkseen.Hyvähän siellä sitten teidän pitkien on sängyssä nauraa lyhkäsille ihmisille.Mun mielipiden on että aina opislelua pitää osata arvostaa.Mie olne jo paljon kouluja käynyt ja en tykkää ihmisistä,jotka ei ole opiskelleet.Multa on josku vienyt naisen vähemmän koulutettu pitkä mies ja en pitänyt siitä elämässäni.Siksi en pidä oikein pitkiestä mihistä ja uskalla koskaan mennä juttelemaan sellasten kanssa.Olen viellä suomessa muutamaan otteeseen hakattu.


    • katri2511

      olen itse jousimies ja mulle ei ole väliä onko mies pitkä vai pätkä, eikä myöskää se että onko käynyt kouluja vai onko rikas. Minulle riittää se että kemiat toimivat toisen kanssa. en minä rahasta rakasta enkä ammatista.

    • naisista

      ajattelee miestä vaan miehenä. itse olen jouskarinainen, ja parhaat kaverini ovat enimmäkseen miehiä. Oikea jouskari näkee ihmisen, eikä miestä ja naista, koosta puhumattakaan ::))) tsemppiä ja rakasta ensin itse itseäsi !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe