Olen jousimies

levoton prinssi

Olen yksi suomen levottomimminsta jousimihistä ja harmittelen suomessa,kun nämä naiset pyörivät vaan pitkien miesten perässä ja eivät arvosta miehen opintoja ollenkaan.Haukutaan vaan lyhkäsiä miehiä suomessa.Lyhkäsillä jousimiehilä ei ole muuta mahdollisuutta tasitella naisista,kun yrittää opiskjella ja pärjätä täällä,joka ei yksin aina ole helppoa, monesti kyyneleet vierivät väkisin silmäkulmiin.Ei lyhkäset miehet pärjää,kuin rahalla näille pitkille ja yrittämällä olla tyylikkäämpiä,joka on vaikeaa sekin monesti.Harmittelen naisten asennoitumista lyhkäsiä mihiä kohtaa maailmassa.Olen todella pettynyt naisiin.

4

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kadoksissa

Pituudella ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos on muuten sosiaalinen tyyppi. Olin eilen terassilla ja pöytään tuli 36 vuotias jouskari mies. Se kysy voiks tähän tulla juttelee ja sanoin, että tuu vaan. No ei mennyt kauvaa kun se alko arvostelee omaa naistaan joka oli sitä 18 vuotta vanhempi, että kun se on niin vanha. Sitte selvis munkin ikä jossain vaiheessa (45) miin sitte mäkin olin vanha. No sitte se alko arvostelee kaikkia siinä pöydässä istuvia ihmisiä ja varsinkin naisten ulkonäköä. Siis todella ärsyttävä tyyppi ja pian olikin kaikki vaihtaneet toiseen pöytään tai lähtenyt koko terassilta pois. Kuka jaksaa tollasta noin nekatiivistä tyyppiä. Ps. tämäkin jouskari oli lyhyt.

• napakelkka

täällä ei monet tajua,että suomessa naiset painaa alaspäin lyhkäsiä miehiä käyttämällä niitä hyväkseen.Hyvähän siellä sitten teidän pitkien on sängyssä nauraa lyhkäsille ihmisille.Mun mielipiden on että aina opislelua pitää osata arvostaa.Mie olne jo paljon kouluja käynyt ja en tykkää ihmisistä,jotka ei ole opiskelleet.Multa on josku vienyt naisen vähemmän koulutettu pitkä mies ja en pitänyt siitä elämässäni.Siksi en pidä oikein pitkiestä mihistä ja uskalla koskaan mennä juttelemaan sellasten kanssa.Olen viellä suomessa muutamaan otteeseen hakattu.

• katri2511

olen itse jousimies ja mulle ei ole väliä onko mies pitkä vai pätkä, eikä myöskää se että onko käynyt kouluja vai onko rikas. Minulle riittää se että kemiat toimivat toisen kanssa. en minä rahasta rakasta enkä ammatista.

• naisista

ajattelee miestä vaan miehenä. itse olen jouskarinainen, ja parhaat kaverini ovat enimmäkseen miehiä. Oikea jouskari näkee ihmisen, eikä miestä ja naista, koosta puhumattakaan ::))) tsemppiä ja rakasta ensin itse itseäsi !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4393
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1506
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe