Edwards tuli sitten järkiinsä ja lopetti hihhuloinnin:
"Edwards syntyi papin perheeseen ja kasvoi pappilassa. Hän oli syvästi uskonnollinen ja jätti ajoittain sunnuntaikisoja väliin, kun halusi pyhittää lepopäivänsä."
Uransa jälkeen hän sanoi ryhtyneensä epäilemään näitä höpinöitä, kun aikaa ajatteluun oli, ja sitten lopetti höpsismit kokonaan.
"Hän sanoi joskus, että on tärkeämpää seurata uskollisesti Jumalaa kuin olla voittamaton urheilija.
Hän luopui kaksi kuukautta sitten BBC:llä pyörivän Songs of Praise-musiikkiohjelman vetämisestä, koska ei enää halua, että hänet yhdistetään julkisesti kristinuskoon."
Jonathan Edwardsistakin ATEISTI
5
393
Vastaukset
- Trubaduuri
Eipä tuo kyseinen urheilija ole koskaan ollutkaan kristitty, joten ei se mkään ihme ole, jottei hän halua kytkeä sekä kahlita itseään ihmisen Poikaan, Kristukseen ja hänen antamiin opetuksiin.
- liittämään kristinuskoon...
halusipa kolmiloikkaaja sitä tai ei. Hänellä on kuuluisa kaima...:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Edwards - ja palaa kerran
Niin, joku viisas onkin sanonut:
"Jumalalla on lapsia mutta ei lapsenlapsia."
Kun tuhlaajapoika aikanaan palaa, ethän ole katkera isoveli? - sören
uskomaan Jeesukseen, kun ei enää halua että hänet julkisesti liitetään kristinuskoon. Ehkä hän loikkii eläkkeellä mieluummin Pyhässä hengessä kuin kirkkokaavan mukaan.
Voi tietysti olla, että hän loikkii nauttimaan siitä maailmasta, mistä uskonto hänet erotti. Ja silloin loikka saattaa päättyä joko tuhoon tai anteeksipyynnön kautta elävään uskoon. ajankohtaisempaa linkkiä...?
http://www.soon.org.uk/page41.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471