Millainen asuinalue kelho on? Syrjässä kait hieman on, mutta noin muuten? Onko kellään kokemusta? Onko mitään ruokakauppaa tms. lähistöllä?
Kelho
3
1093
Vastaukset
- anni
Kelhossa en ole asunut, mutta olen asunut Lempäälässä yli 20 vuotta, joten ehkä jotain tiedän :) Kelho on hiukan syrjässä, mutta moottoritien ramppi on lähellä. Mitään omaa kauppaa Kelhossa ei tietääkseni ole, että kauppaan pitää tulla keskustaan. Pirkanhovi kyllä on lähellä., Lippohan on aivan siinä Kelhon vieressä. Työkaverini asuu Kelhossa ja on siellä viihtynyt, on kuulemma mukavan rauhallinen paikka
- pearly hill
Mukava paikka Kelho on, sinne vaan. Itse muuttaisin mieluummin Lippoon, koska Kelho on niin metsikköä ja talot taajemmassa kuin Lipossa ja Kelhon tie on huonokuntoisempi. Tosin Kelhossa on ala-aste (mahd. lapsia ajatellen siis parempi). Pirkanhovi on Kelhontien varressa ja mielestäni se on ennemminkin Kelhossa kuin Lipossa. Kunnon ruokakauppa on sitten keskustassa (S-maret, Lidl, K-market). Kyllähän Pirkanhovi hädässä ja pikkuostoksissa hyvä mutta turhan kallis (huoltoasema kun on) on. Kelhosta pääsee nopeasti Pirkanhovin kautta Ideaparkiin jossa sitten kaikista suurimmat ostokset voi tehdä. Niin ja kaahareita on Lipossa ja Kelhossa aikalailla, mutta kyllä Liposta sitten pillupoliisejakin löytyy siihen hätään. Ja viimenentikki jonka takia kaikki haluaa muuttaa Kelhoon on se, että myös "iki-ihana" M.A. Numminen asuu siellä! Eli ihan mukava paikka Kelho on, eikun muuttamaan!... En vaan tiedä kuinka helposti myynnissä olevaa asuntoo sieltä löydät... Tontteja kai hirveillä kiskurihinnoilla Kelhosta ja Liposta myydään, jos ihan itse ajattelit talon rakentaa.
- lipossa
Jumalattomia kartanoita vieri vieressä nykyään siellä lipon seudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144