Leijona ja tunteet

confused

Miten leijona käyttäytyy, ku on ihastunut? Tiedän että leijonan täytyy olla ykkönen ja paras ja huomioida ym...puhuuko tunteistaan helpolla entä miten näyttää ne? et pitääkö sisällään tunteensa ja käyttäytyy päinvastoin mitä tuntee vai suoraan näyttää...

29

10191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat

      Reilun kahden vuoden kokemus on Leijonasta. Ei niinkään puhu tunteistaan mut pussaa ja pitää niiiin hyvänä!

      • kokenut

        vain ja ainoastaan itseään. Kunhan jaksat ihailla etkä puolella sanallakaan erehdy arvostelemaan, niin saat leijonan "rakkauden". Mieti kuitenkin, kannattaako narsistiin rakastua.


      • sulla nyt
        kokenut kirjoitti:

        vain ja ainoastaan itseään. Kunhan jaksat ihailla etkä puolella sanallakaan erehdy arvostelemaan, niin saat leijonan "rakkauden". Mieti kuitenkin, kannattaako narsistiin rakastua.

        ollut oikea leijona vai et vain ole ymmärtänyt? Ei leijona ole narsisti.


    • leijonatyttö

      leijonalla vahvat tunteet jotka myös näyttää. rakastuu helposti ja tulinen ja hellä rakastaja

      • Nimetön

        Itse aina kyllä kerron tunteistani...eikä voi olla huomaamatta...että olen ihastunut ja nostan kohteeni jalustalle...ja se saa kaiken mahdollisen!! niin henkisesti kun fyysisesti! :)


    • huomiota, huomiota

      Se on tullut selväksi tässä vuoden aikana, että leijona todellakin tarvitsee huomiota! Ja jos hän ei sitä saa, hän ei sitä annakaan! Itse huomioin häntä niin usein kuin pystyin, mutta eipä riittänyt tälle leijonalle. Menee ikä ja terveys..

    • nsr

      Täällä jotkut dissaa leijonia. Hei haloo, Vaikka leijona huomiota tarvitsee, niin mitä sitten? Ehkä me ollaan mielummin äänekkäitä ja hallitsevia, kun turpa kiinni olevia nössöjä, joten no life porukka, shut up kiitos:)
      Mutta, puhumme kyllä tunteistamme,mutta luulen että sekin on aika pitkälti 'ihmiskohtaista'.

    • leijona nainen

      Leijona nainen on tosi tunteellinen.Etsii kaltaisiaan.On lämmin, empaattinen,ja yleensä keskipiste. En tiedä, miksi.Tosi hyvä ihmiseksi.

    • faiza

      olen tuntenut hänet tosi kauan( yli 10v.) ja hän ei kyllä hirveesti puhu tunteistaan tai ihastuksistaan.

    • keltanen

      Leijona kertoo hyvin avoimesti ja selvästi tunteistaan. Hänen kanssa ei mikään jää arvailujen varaan. Seuraavat treffit ym.tehdään selväksi edellisellä kerralla. Hän on erittäin luotettava lupauksissaan, jos toinen kiinnostaa häntä. Leijona myös osaa edetä seurustelu asioissa oikeita reittejä, on jalat maassa, mutta kuitenkin niin ihanan romattinen. Kun hän ihastuu, hänen parhaat puolet tulevat esille ja hän loistaa, puhuu kauniisti, pitää lähellä, hyvänä, haluaa olla kahden, ostaa kukkia yms.. pussaa ja paijaa. Ehdottaa matkaa,juhlaa, tanssia,matkoja yms. jotta voisitte viettää yhteistä aikaa. Mutta kuten me kaikki, hän kaipaa sitä samaa myös kumppaniltaan.

      • höhö

        "Leijona kertoo hyvin avoimesti ja selvästi tunteistaan. Hänen kanssa ei mikään jää arvailujen varaan. "

        Oma kokemukseni on ihan päinvastainen. Ei koskaan minkäänlaista puhetta tunteista. Vaivaantui ihan tuskastumiseen asti koko aiheesta. Aina sai arvailla mitä mielessä liikkkui. Vasta kun kaikki jo ohi niin tuli kiertäin kaartain esille että olihan siellä tunteita.


      • LeonGirl
        höhö kirjoitti:

        "Leijona kertoo hyvin avoimesti ja selvästi tunteistaan. Hänen kanssa ei mikään jää arvailujen varaan. "

        Oma kokemukseni on ihan päinvastainen. Ei koskaan minkäänlaista puhetta tunteista. Vaivaantui ihan tuskastumiseen asti koko aiheesta. Aina sai arvailla mitä mielessä liikkkui. Vasta kun kaikki jo ohi niin tuli kiertäin kaartain esille että olihan siellä tunteita.

        että tuo sulkeutuneisuus ei liity mitenkään siihen että on leijona? elämänkokemukset voi vaikuttaa ihmiseen suuresti.. tai sitten juuri sulle ei ole haluttu tunteista avautua..


      • jojota
        LeonGirl kirjoitti:

        että tuo sulkeutuneisuus ei liity mitenkään siihen että on leijona? elämänkokemukset voi vaikuttaa ihmiseen suuresti.. tai sitten juuri sulle ei ole haluttu tunteista avautua..

        olen kyllä huomannut ettei minulle ole näytetty tunteita ja jos on niin pahat tunteen purkaukset, olen mielestäni näyttänyt omani vailla vasta kaikuu...


      • kaiken
        LeonGirl kirjoitti:

        että tuo sulkeutuneisuus ei liity mitenkään siihen että on leijona? elämänkokemukset voi vaikuttaa ihmiseen suuresti.. tai sitten juuri sulle ei ole haluttu tunteista avautua..

        Eli ei elämänkokemuksella, kasvatuksella ole mitään merkitystä, horoskooppi määrää luonteen.
        Siinä teille viisautta, hörhöt


    • vesimnainen

      jo ahdistavat. Alati puhetta rakkaudesta, hellyydestä, alati halaamista. Olisi todella ihanaa ja vapauttavaa istua erikseen telkkaria katsellessa, mutta ei kun kiinni on oltava.
      Ahdistaa. Ja nyt vaatii, että minunkin pitäisi sanoa että rakastan... ja voi, että on vaikeaa, kun ei millään sanat tule. Pääsisi edes hetkeksi irti ja saisi hengittää.

      • surullinen...

        Surullisen tutulta kuulosti, meillä vain merkit toisinpäin. Itse juuri haluaisin tuota läheisyyttä ja vesimiesmieheni tuntuu inhoavan sitä :(. Enpä tiedä kuinka kauan tätä enää jaksan...


      • vesimNainen
        surullinen... kirjoitti:

        Surullisen tutulta kuulosti, meillä vain merkit toisinpäin. Itse juuri haluaisin tuota läheisyyttä ja vesimiesmieheni tuntuu inhoavan sitä :(. Enpä tiedä kuinka kauan tätä enää jaksan...

        inhoa läheisyyttä, me vaan halutaan tilaa ympärillemme. Yhtä tärkeä olet riippumatta siitä oletko ihan kiinni vieressä tai kauempana.


    • nuori leijonatyttö

      nuorena leijonatyttömä menin lukkoon, kun ihastuin.

      Nykyäänkin saatan mokata tai puhua jotain ihan hölmöä, jota en normaalioloissa tekisi.
      Tunteet ovat pinnassa ja saatan edelleenkin suuttua pienistäkin asioista.

      Sen sijaan jos henkilö ei mitenkään kiinnosta tai vain vähän, olen ystävällinen, järkevän oloinen, tasapainossa, rento ja vapautunut.

    • itse leijona

      Olen itse 18 vuotias naispuolinen leijona. Ensinnäkin ihastun miehiin jotka on vaikea saada. Teen kaikkeni että mies ihastuisi minuun. Sitten kun tämä on tapahtunut, alan leikkiä vaikeasi syttyvää. Oletan miehen tekevän aloitteen. Hänen täytyy soittaa ensin,olla hellä, huomioida ja pitää hyvänä. Tätä jatkuu jonkin aikaa, ja kunnes olen kietonut miehen pikkurillin ympärilleni tarpeeksi tiukasti, näytän omat tunteeni hellänä ja rakastava kumppanina. Olen seurustellut nyt puolivuotta. Viime viikolla poikaystäväni sanoi että nyt hän vasta ymmärtää kuinka paljon oikeasti rakastan häntä. Hän oli jopa yllättyny "uusista" puolistani.
      Olen kuullut että tälläinen on tyypillistä leijonissa. ;) Että te leijoniin ihastuneet koittakaa kestää! Kun jaksatte rakastaa niin saatte jonkin ajan päästä rakkautta takaisin moninkertaisena!

      • ei jaksa

        Eihän tuollaista pelleilyä normaali-ihminen jaksa eikä kestä. Siinä vaiheessa kun leijona alkaakin yhtäkkiä leikkiä vaikeasti syttyvää ja saavutettavaa saattaapi nähdä enää kantapäät kumppanistaan. Minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen lopahtamiseksi. Sitäkös se "minunkin" leijonani pelleily oli, ehkäpä. No turha miettiä, ei tullut tarinasta mitään.


    • näyttää

      Mullakin ollut kaverina leijonatyttö/nainen jo monia vuosia. Kyllä se kertoo tunteistaan ja kaiketi miehelle niitä näyttääkin. On vaan usein niin perusteennäinen, että joskus tulee mieleen, että on vaan tekotunteita eikä aitoja. Joudun miettimään usein, että oliko tuo nyt aito tunne ja mielipide vai jostain muusta syystä ilmaistu tunteen kaltainen ilmaus...jos nyt joku ymmärtää mitä tarkoitan.

      Esim. Ihastui päättömästi toiseen mieheen, kun seurusteli ja pähkäili niitä himojaan naama punaisena (vaikutti aidolta tunteelta)

      Esim.2 Kehuu juhlissa vuolaasti yhtä miestä sille itselle ja mairitteli että sillä on hieno paita ym. (oli vaan kehno yritys saada huomiota ko. hyvintoimeentulevalta uroolta)

      Tää nyt oli yx mielipide.

    • kokemusta...;)

      ...saalistaa niin kauan kunnes saa kiinni ja sitten lopettaa.
      Eivälitä toisen tunteista....tai ei mielellään sano suoraan vaan antaa toisen uskoa, ettävielä jatketaan.

      • naispuoleinen

        Huomiota täytyy saada, sehän on selvä. (Everstiluutnanttiylikersantti, olisi paras titteli. saisi olla joukkueen pää, ja päättää mitä tehdään ja mihin mennään.)
        Ihmisten TÄYTYY pitää minusta. (Tulen toimeen kaikkien kanssa.)
        Temperamenttia löytyy.
        Olen vauhdikas.
        Sanon mitä ajattelen.
        Kun rakastan, rakastan hirmuisen paljon.(Haliminen on parasta, ja pusuja pitää olla.)
        Olen tosi huono puhumaan tunteista. (sen huomasi masennuksen aikana, mutta nyt maanisena aikana, meno on kovaa ja vauhtia riittää.)
        Hymyilen jatkuvasti, nauran kaikelle, biletän paljon. (ja saan baarissa aina jonkun iilimadon kintereilleni, mutta luulen sen johtuvan vain sosiaalisuudestani.)
        En puhu ystävistäni paskaa selän takana.
        Olen antelias. (Aina kun käyn kaupassa tjtn, mun on pakko kysyä tarviiko joku jotain, jos minulla on kaksi keksiä, annan toisen pois.)
        Osaan tyydyttää miehen Erittäin tyytyväiseksi, lähes toimintakyvyttömäksi :D
        Olen puhelias. (voin puhua kenen kanssa vaan, ihan mistä vaan, vaikka asia ei minua kiinnostaisikaan, enkä tietäisi siitä mitään.)
        Keskipisteenä olemiseen sanoisin, että jos ei ole keskipisteenä, niin silloin tulee helposti syrjäytynyt olo ja putoaa keskustelusta pois, ja ainakin omat bileeni lopahtavat varmasti jos tipun pois kyydistä. Esim jos toiset puhuvat henkilöistä joita en tiedä saati tunne, tulee mieleen että he tekevät sen tahallaan, jotta pitäisin välillä leipäläpeni kiinni. (joka taas voisi olla ihan hyväkin välillä tehdä)

        Vesimnainen: Se on meitä leijonia se. haliminen on parasta! hellyyttä täytyy olla. täytyy saada 10min välein tietää että toinen vielä rakastaa.

        Ei pysty. lähempänä on parempi. pitää silitellä ja rapsutella. kainalonyhjäys on parasta.

        Mutta kyllä me osataan olla rasittaviakin.
        Mutta niin osaatte tekin!!


      • dingo95
        naispuoleinen kirjoitti:

        Huomiota täytyy saada, sehän on selvä. (Everstiluutnanttiylikersantti, olisi paras titteli. saisi olla joukkueen pää, ja päättää mitä tehdään ja mihin mennään.)
        Ihmisten TÄYTYY pitää minusta. (Tulen toimeen kaikkien kanssa.)
        Temperamenttia löytyy.
        Olen vauhdikas.
        Sanon mitä ajattelen.
        Kun rakastan, rakastan hirmuisen paljon.(Haliminen on parasta, ja pusuja pitää olla.)
        Olen tosi huono puhumaan tunteista. (sen huomasi masennuksen aikana, mutta nyt maanisena aikana, meno on kovaa ja vauhtia riittää.)
        Hymyilen jatkuvasti, nauran kaikelle, biletän paljon. (ja saan baarissa aina jonkun iilimadon kintereilleni, mutta luulen sen johtuvan vain sosiaalisuudestani.)
        En puhu ystävistäni paskaa selän takana.
        Olen antelias. (Aina kun käyn kaupassa tjtn, mun on pakko kysyä tarviiko joku jotain, jos minulla on kaksi keksiä, annan toisen pois.)
        Osaan tyydyttää miehen Erittäin tyytyväiseksi, lähes toimintakyvyttömäksi :D
        Olen puhelias. (voin puhua kenen kanssa vaan, ihan mistä vaan, vaikka asia ei minua kiinnostaisikaan, enkä tietäisi siitä mitään.)
        Keskipisteenä olemiseen sanoisin, että jos ei ole keskipisteenä, niin silloin tulee helposti syrjäytynyt olo ja putoaa keskustelusta pois, ja ainakin omat bileeni lopahtavat varmasti jos tipun pois kyydistä. Esim jos toiset puhuvat henkilöistä joita en tiedä saati tunne, tulee mieleen että he tekevät sen tahallaan, jotta pitäisin välillä leipäläpeni kiinni. (joka taas voisi olla ihan hyväkin välillä tehdä)

        Vesimnainen: Se on meitä leijonia se. haliminen on parasta! hellyyttä täytyy olla. täytyy saada 10min välein tietää että toinen vielä rakastaa.

        Ei pysty. lähempänä on parempi. pitää silitellä ja rapsutella. kainalonyhjäys on parasta.

        Mutta kyllä me osataan olla rasittaviakin.
        Mutta niin osaatte tekin!!

        Moi! olen itekkin leijona... Hehe se on aika outoa että aika monet on leijonia... Niin mutta mist päin oot??? Mä oon Riihmäeltä....


    • EVE-LIINA96

      Mä oon ainaki leijona ja näytän tunteeni aika hyvin ja selvästi HEHHEE HEHEHEE

      • rakkautta ja paljon

        Joo, tämä kissaeläin tarvitsee kyllä myös valtavasti rakkautta, ja totta kainalossa on nyhjättävä. Sängyssäkin nukkua melkein päällekkäin tai ainakin käpertyä ihan kylkeen kiinni. Ja se on kuultava tasaisin väliajoin että "rakastan ja tykkään". Ihan pakko ja siks on parasta kysyä se vaikka päivittäin. Mutta kyllä sitä myös annetaan rakkautta tulisesti. Vaikka kyllä leijonakin joskus kaipaa omaa tilaa. Mutta ei paljon eikä pitkään.
        Ja huomion keskipisteenä oleminen vaan on niin ihanaa. Ei se silti tarkoita itsekkyyttä, huomion keskipisteenä oleva leijona on hellä, empaattinen, antelias, rakastava, ehdottoman hyvä ja lojaali ystävä. Joten häntä kannattaa huomioida, ei jää itsekään varmasti ilman.


      • neitijellona
        rakkautta ja paljon kirjoitti:

        Joo, tämä kissaeläin tarvitsee kyllä myös valtavasti rakkautta, ja totta kainalossa on nyhjättävä. Sängyssäkin nukkua melkein päällekkäin tai ainakin käpertyä ihan kylkeen kiinni. Ja se on kuultava tasaisin väliajoin että "rakastan ja tykkään". Ihan pakko ja siks on parasta kysyä se vaikka päivittäin. Mutta kyllä sitä myös annetaan rakkautta tulisesti. Vaikka kyllä leijonakin joskus kaipaa omaa tilaa. Mutta ei paljon eikä pitkään.
        Ja huomion keskipisteenä oleminen vaan on niin ihanaa. Ei se silti tarkoita itsekkyyttä, huomion keskipisteenä oleva leijona on hellä, empaattinen, antelias, rakastava, ehdottoman hyvä ja lojaali ystävä. Joten häntä kannattaa huomioida, ei jää itsekään varmasti ilman.

        Olen varoittava esimerkki siitä mihin liika leijonamaisuus johtaa kun toinen ei jaksa koko ajan ihailla ja nyhjätä vieressä. No nyt mä etsin lohdutusta myös muualta, mutta silti rakastan entistä avomiestäni. Hän haluaa tilaa, joka sattuu, mutta toisaalta olen nyt ilmoittanut hankkivani sitten tarvitsemani muualta. En vain kestä yksin oloa ja sitä että minusta tuntuu että olen jäänyt syrjään. Toisaalta kai leijonissa joku viehätys on koska kaikesta kamalastakin jota olen mustasukkaisuudessani tehnyt hän rakastaa minua eikä halua muita. Sitä hän ei vain ymmärrä, että menettää minut, jos en saa sitä kaikkea hellyyttä ja huomiota, jota kaipaan. Toimisiko sellainen suhde että leijona saisi mennä ja toinen saisi taas omaa tilaa?


    • MML

      KYLLÄ MÄ AINAKIN KÄYTTÄYTYISIN FIKSUSTI...

    • ihin pikku kisu

      Leijona(muija) käyttäytyy kuin enkeli alussa, mutta sen jälkeen se on pelkkää helvettiä joka päivä. Ne pitäs jokainen lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe