kauneusjutut bratislavassa?

...

paljonkohan mahtaa maksaa rakennekynnet ja kampaamossa käynti tuolla? osaako kukaan kertoa miten kirjoitetaan rakennekynnet ja kampaamo?

5

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein kirjoitettu

      Eli "rakennekynnet" ja "kampaamo". Hyvä.

    • meiki

      oon itsekkin lähdössä elokuussa bratislavaan ja huomasin että rakennekynnet on halvimmillaan noin 10€. rakennekynnet on Gelove nechty ja jos olet hinnoista epävarma niin ota kalleimmat..ne on euroissa noin 25€.Cennik on hinnasto ja nechtove studio on kynsistudio..kampaamojuttuja en tiedä

    • maybeM

      itse kävin viime vuonna bratislavassa ja kynnet hankin studio M nimisestä paikasta obchhodna kadulla.se sijaitsee sisäpihalla heti kenvelo-kaupan jälkeen.kynnet maksoi 750 korunaa eli n.23€ ja henkilökunnasta kukaan ei kauheasti puhunut englantia mutta ymmärsimme toisiamme kyllä.parturipoika osasi muutaman sanan englantia.

    • mutta...

      kampaamo on kaiketikin kaderník, tai jos se ei sitä tarkoita, niin sitten se tarkoittaa kampaajaa.

      • tatramamma

        kampaamo on kadernictvo=)erittäin taitavia leikkaajia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe