Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tietämätön

kurr

saako kissat syödä salaattia? siis onko se ihan terveellistä?meijän kissa rakastaa sitä..se on heti syömäs sitä jos se näkee jossain sitä..maksaako kolli kissan leikkaus paljon??

9

5594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cougar

      Ei varmaan haittaa, kunhan et hirveesti syötä ja muista että kissa on lihansyöjä... Mun kissa tykkää mämmistä ja hernekeitosta... :)

    • jaah

      siis kissathan syö melkein mitä vaan, meillä toinen miuku syö melkein roskatkin lattialta. sille maistuu ihan kaikki, toinen taas ei syö oikein mitään, vaan on ihan mahdoton nirsoke.
      voit antaa pieniä määriä kaikkea ihmisellekin kelpaavaa ruokaa, mutta vältä mausteita ja suolaa.
      uroskissan leikkaus maksaa leikkauspaikasta riippuen 30-50 euroa. kannattaa kysellä eri eläinlääkäreiltä. mutta muista että kissiä ei saa leikata alle puolivuotiaana ja ei kannata alle vuoden vanhana. vehkeiden pitää antaa kasvaa ensin lopulliseen kokoonsa.

    • joku

      oma kolli kissani leikkaus maksoi 45€. tuskin muuallakaan paljon enempää.

      • kissaihminen

        Kyllä mun kissa on ainakin ihan himona maissiin!
        Ei sille oo mitään vatsavaivoja tullut.


    • Nelli

      Meidän kisu rakastaa viinirypäleitä!

      Ja kurkku ja salaatti maistuu myös ja vähän appelsiiniakin tekee mieli, vaikka silmät pitää laittaa ihan sirrilleen, ku se haisee nii vätkylle! =)

      • Anonyymi

        Viinirypäleitä ei saa antaa kissalle!


    • Joe

      Toinen kissoistani pitää salaatista ja toinen syö ruohoa. Salaatti on ihan normaalia kaupan ruukkusalaattia ja ainakin mulla se estää syömästä kukkien lehtiä eli jos ei ole salaattia, lehtiä narskutellaan.
      Toiselle kasvatan hyvin helposti vehnän jyvistä (joku mirri voi olla allerginen) ruokamullassa ruohoa. Ei siis kaupan kallista valmispurkkeja vaan vaikka käytettyyn ja hyvin pestyyn mikrovalmisruoka tai margariinipurkkiin ruokamultaa puoleen väliin, vehnän siemeniä ja hyvä kastelu. Parin päivän päästä saa säännöllisellä kastelulla hyvän sadon ja mirri tykkää. Ruohoa on hyvä kastella ruiskupullolla, koska ruoho näköjään pysyy parempana. Leikka välillä ruoho lyhyemmäksi.

      Toinen kissani tykkää yksittäisistä riisimuroista, toinen pullan päällä olevasta ruskeasta kuoresta.

      Nautinnollisia herkutteluhetkiä!

    • felix-cat

      mä luin kerran jostain lehestä,mut en muista mikä lehti se oli.siinä joku kysy "voiko kissani olla kasvis syöjä".......sit kerrottiin et kissa on lihan syöjä eikä kasvis syöjä........no muuta enpä tiiä.....

    • Anonyymi

      Ei saa jos salaattia ei ole maksettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe