-Presakraalivälissä on lievähkö diskuksen rappeuma, annuluksessa repeämä ja siihen liittyen lievä protruusio. Fasettinivelet ovat tavalliset.
-L4/5-välissä on lievä diskusrappeuma ja pieni laakeakantainen sentraalinen prolapsi, joka tulee
kummankin L5 hermojuuren tuntumaan. Lisäksi L5 nikamassa on vasemmalla spondylolyysi, jossa ei kuitenkaan diastaasia.
-L3/4-välissä on vähäinen diskusrappeuma ja lievä protruusio
-Ylempänä välit ovat säännölliset.
-Yli kuukauden ollut pois töistä johon kuuluu nostamista ym.huonossa asennossa olemista....
Perskule sentään alkaa kyrpimään!!edellispäivä laitoin uima-altaan kokoon ja vein varastoon takapihaltani ja seuraavana aamuna selkä paukahti on taas kipeä ja panacodia huuleen vaa taas..kohtalo tovereita??? :) ei kyllä kestä mitään työntekoa, tyksiinkin on lähete pulssista menny mut ei kuulemma ole ehditty edes lukea sanos
vaa et menee pitkälle syksyyn ja veistä ei kannata näyttää..kävele ja koita varovasti vahvistaa selkä ja vatsa lihaksia tuli neuvot..nyt odotellaan kelalta päivärahoja. mit helvet täs rupee tekemää jolleij pysty työtäkään tekemään tai pystyy varmasti jotain kevyttä...prkle...välillä tuntuu ettei selkä vaivaa yhtään mut auta armia kun jotain yrität tehrä ni POKS! Jaksamisia kohtalotovereille!!!!!!!!!!!!!!!! ottakaa kantaa mun asiaan :D peekele olen 30v.
lannerangan magneettikuvaus
7
8932
Vastaukset
- J.Vuorela
Olin vakituisessa työsuhteessa Järjestyksenvalvojana, Viking Linella. Jouduin nostamaan työkseni sammuneita ja loukkaantuneita asiakkaita. Välillä jouduin käymään, hieman sylipainia kahjojen kanssa. Palokierrosten pituus oli 12km joka yö/ järjestysmies. Jos kolleegani oli vetänyt lärvit, niin jouduit kävelemään hänenkin kierroksensa.
Hain kuntoutukseen KELA ja Merimies-eläkekassa epäsivät hakemukseni. Minut pakotettiin hakemaan työttömyyskorvausta, vaikka oli vakituinen, voimassa oleva työsuhde.
Sanottiin että, olen väliinputoaja ja kelpaan vielä johonkin työhön ja siksi ei kuntoutusta myönnetä.
Eivät sanoneet mihin työhön. Öisin ei pystynyt nukkumaan ja Panacod lievitti 2 tuntia kerrallaan.
Pää meni kyllä sekaisin vaikka kivut eivät pahemmin lievittyneet. Vaihda sinäkin Tramadoliin pysyy pää kirkkaampana.
Henkilökunta pahoinpiteli diskossa, matkustajia humalassa tulivat, sitten vaatimaan että, olisin puolustanut heitä ja laittanut syyttömiä matkustajia putkaan.
Kun kieltäydyin kyseisestä tehtävästä ja tulin työpaikka kiusatuksi. Ohi mennessään kiusaajat huutelivat:”Rontti ja kyllä me tiedetään mikä sinä olet ym.”
Kerroin asiasta työterveyslääkäri, Laivan terveydenhoitajalle Johnny Häggblomille, Ilkka Saarelaiselle, laivan Kapteeni, Mats Stormbladille ja henkilöstö Päällikkö Ove Karlssonille asiasta. Laitoin nimet siksi koska, kuka tahansa voi tarkistaa nämä asiat, muutenkin ja että ei vääriä henkilöitä syyllistettäisi.
Oli tullut poissaoloja 2 viimeisen vuoden aikana, yli vuoden jakso. Työnantaja pystyi purkamaan, laillisesti työsopimukseni ilman irtisanomisajan palkkaa. Ammattiliitto ja lakimiehet sanoivat että, näin on homma nykyään suomessa.
Jaloissani todettiin ENMG tutkimuksessa ääreishermostossa olevia Juurivaurioita jotka olivat, syynä sietämättömiin alaraaja kipuihin. Minulla oli ollut useita vuosia kantaluun sidekalvon tulehdukset molemmissa kantapäissä eli niin sanotut luupiikit ja ovat edelleen, muuttuneet krooniseksi. Niistä ei sairaslomaa irronnut vaikka ortopedi oli ehdottomasti kieltänyt, kävelemisen.
Hermojuurivauriot johtuivat pitkään jatkuneesta hoitamattomasta tulehduksesta eli kantaluupiikeistä.
Magneetti röntgen kuvassa todettiin samoja vaivoja kuin sinulla eli sakroiliitti joka oli molemmin puolinen risti-suoliluunivelen tulehdus, eli selkäranka-reuma ja luuödeema.
Minulla oli myös prolapsit eli nivelkupin rappeuma, ei kuulemma paha mutta, se sattuu.
Terveyskeskus lääkäri Paula Peräkorpi-Tuure ei antanut minulle aikaa terveyskeskukseen vaan, ilmoitti että, et sinä, ole kipeä enkä minä voi sinua auttaa. Aina olet omin jaloin tänne tullut ja jos sinut tänne joskus tuodaan, niin täytyy harkita asiaa uudestaan.
Onneksi sain vaihdettua lääkäriä.
KELA:sta sanottiin että: ”Olipa hyvä kun, työsopimuksesi purettiin, nythän sinä saat työttömyyskorvausta, ihan laillisesti ja täytyyhän sinunkin jollakin tavalla elää.” Kannustava toteamus.
Oli mennyt puoli vuotta että en saanut mistään mitään korvauksia ja olin joutunut myymään kymmenien tuhansien arvoisia työkaluja pilkkahinnalla, jotka olin työkuntoisena hankkinut.
Nyt kun olen saanut työttömyyskorvausta, niin KELA:n lakimieslääkäri oli todennut että, olen sairas ja sairaus on alkanut uutena, niin se voidaan suhteuttaa ammattiliiton päivärahaan josta KELA korvaus on 86% törkeää vai mitä?
Näin ne luteet yrittää tappaa ihmisen nälkään jos sairaus ei tapa. Se olisi tietysti kansantaloudellisesti säästöä.
Viking Line ja matkustajia kännissä pieksävä henkilökunta oli päässyt eroon hankalasta työntekijästä, joka ei juo työaikana.
Ainoa joka häviää joka tilanteessa on se joka sairastuu eikä jaksa pitää puoliaan.
Ole varovainen sairastaessasi ettet menetä ihmisarvoasikin.
Tee vain sellaisia töitä joista ei keho rasitu, tee niitäkin pimeästi ettei byrokraatit saa rahojasi, laita hieman säästöön jos suinkin mahdollista. Teetä kaikki ruumiillinen työ, perheenjäsenilläsi ja vaimosikin siivoaa mielellään autotallisi.
Koeta tehdä niitä asioita joista nautit vaikka niitä kovien kipujen keskellä on joskus vaikea löytää. Hyvä että, sinulla oli varaa käydä magneetti röntgenissä, koska siellä selvisi vammojen laajuus vaikka ne eivät koskaan parannukkaan ja sait diagnoosin.
Suomessa on kuitenkin niitä jotka eivät kykene työhön mutta eivät saa sairauspäivärahaakaan, kun ei ole mitään diagnoosia tehtynä. Heitä on kymmeniä tuhansia.
Tsemppiä!- sjp
no sulle on kyl käyny paskamaisesti...en kyl ymmärrä
..mitä me joudutaan sietämään kun sairastetaan perkele...joo tosi kannustavaa "saat työttömyys korvausta oikein laillisesti" niillä euroilla ei kyllä pitkälle potkita..kyllä kovin yritän miettiä mitä tässä rupeis tekemään..työt.korvauksillako lyhentelet lainoja ja maksat laskuja?? mullakin on 7ja puolivuotta työtä takana. kyllä pistää hermot kireäksi.. mun vaivat alkoi 2004 kesällä futis pelien jälkeen alkoi ala-selkä särkemään ja menin sitten pulssin työterveys puolelle syksyllä ja passitti röntgeniin ja siellä todettiin lievä madaltuma. no siitä lähtien aika ajoin rupes vaivaamaan ja meni pahemmaksi nyt magn.kuvissa todettiin kyseiset vammat. ei ole kyllä mitään järkeä jatkaa työtäni tällä selällä ei tule kestämään kun on sen verran raskas duuni ja huonot työ asennot.. lintubongari olis varmana hyvä duuni ja selkä kestäis kiikareiden noston perkele :D kiitos kertomuksestasi. ps.sahataanko päät irti et saadaan edes jotain inhimillistä korvausta kelasta? jaksamisia.. - j.vuorela
sjp kirjoitti:
no sulle on kyl käyny paskamaisesti...en kyl ymmärrä
..mitä me joudutaan sietämään kun sairastetaan perkele...joo tosi kannustavaa "saat työttömyys korvausta oikein laillisesti" niillä euroilla ei kyllä pitkälle potkita..kyllä kovin yritän miettiä mitä tässä rupeis tekemään..työt.korvauksillako lyhentelet lainoja ja maksat laskuja?? mullakin on 7ja puolivuotta työtä takana. kyllä pistää hermot kireäksi.. mun vaivat alkoi 2004 kesällä futis pelien jälkeen alkoi ala-selkä särkemään ja menin sitten pulssin työterveys puolelle syksyllä ja passitti röntgeniin ja siellä todettiin lievä madaltuma. no siitä lähtien aika ajoin rupes vaivaamaan ja meni pahemmaksi nyt magn.kuvissa todettiin kyseiset vammat. ei ole kyllä mitään järkeä jatkaa työtäni tällä selällä ei tule kestämään kun on sen verran raskas duuni ja huonot työ asennot.. lintubongari olis varmana hyvä duuni ja selkä kestäis kiikareiden noston perkele :D kiitos kertomuksestasi. ps.sahataanko päät irti et saadaan edes jotain inhimillistä korvausta kelasta? jaksamisia..Ei kaikki hauskuus siinä ollut.
Olin ollut taas viikkoja nukkumatta, selkäkipujeni takia ja kävelemään en pystynyt hermosärkyjen ja luupiikkien takia ja olisi pitänyt palata töihin.
Soitin terveyskeskukseen ajan varaukseen, kun sieltä vastattiin että, lääkäri on kieltänyt antamasta aikaa.
Sanoin että, pitäisikö minun roiskauttaa aivoni sen Peräkorpi-Tuuren pöydälle niin se voisi sanoa, että taisi se sittenkin olla vähän kipeä.
Hoitaja sanoi että, voithan sinä tulla iltavastaanotolle silloin omalääkärisi ei ole täällä ja varmasti saat varmasti sairaslomaa jos kerrot tuon mitä minulle sanoit, juuri puhelimessa.
Ruotsista Suomeen palannut kaverini oli kylässä meillä ja sanoi kuinka sinä uskallat mennä suomessa lääkäriin. Ihmettelin hieman hänen lausuntoaan.
Menin iltavastaanotolle jossa nuori nainen lääketieteen kandidaatti, otti minut vastaan.
Hän kysyi miksi sinä tulit tänne, varmaan koulussa opetettu. Sanoin että, en jaksa selvittää koko hässäkkää, viitsisitkö katsoa sieltä tietokoneelta, hoitaja ajanvarauksesta lupasi laittaa sinne viestiä.
Lääkäri valahti aivan kalpeaksi ja sanoi:” Vieläkö sinulla on niitä tuntemuksia?”
Vastasin: ”Mihinkäs ne tuntemukset olisivat hetkessä kadonneet.
Näytti että, lääkäri oksentaa.
Hän meni puhelimeen ja sanoi voisitteko tulla tänne heti. Sieltä vastattiin jotain kielteistä ja hän yritti selittää että, meidän on käsketty soittaa teille tällaisissa tapauksissa.
Sitten lääkäri palasi takaisin ja sanoi voisitko sinä lähteä sairaalassa käymään sillä tämäntyyppiset asiat vaativat sairaala lääkärin lausunnon.
Vastasin että, en tarvitse sairaalaa enkä, lääkärin lausuntoa. Minulle riittää, kun saan sairaslomaa, sillä työhön en juuri nyt kykene.
Sitten lääkäri sanoi voisitko ystävällisesti, mennä odottamaan tähän sivuhuoneeseen niin kirjoitan sinulle sairaslomaa.
Odottelin 5 minuuttia ja kaksi poliisimiestä ryntäsi huoneeseen, he laittoivat minut käsirautoihin ja kysyivät tiesinkö miksi he olivat tulleet?
Sanoin rauhallisesti että, en ymmärrä mutta voin kyllä arvata. Sitten minut vietiin käsiraudoissa muiden potilaiden ohi poliisiautoon. Kaksi poliisia oli ollut ovella varmistamassa että, jos nämä kaksi eivät minusta selviä.
Lopelta tuli hälytys poliiseille että, siellä on puukotustapaus nuorempi konstaapeli vastasi: Emme voi lähteä kun olemme tämän ”pökiön” kanssa kiinni täällä terveyskeskuksessa.
Sitten he tulivat kysymään sopisiko minulle että, lähtisin putkaan odottamaan ambulanssia joka vie minut sairaalaan. Sanoin että, ei tässä konkurssissa enää paljon paina, pieni putkassa odottelukaan että, samapa tuo.
Ambulanssi tuli hakemaan minua tunnin päästä ja sain taas käsiraudat. Minut vietiin Ps.1 Hämeenlinnan mielisairaalaan. Tullessaan vastaan hoitajat ihmettelivät käsirautoja, kysyivät mitä tapahtuu jos ne otetaan pois. Sanoin ettei sen kummempaa kuin tähänkään asti.
Kysyivät no mitä sitten on tapahtunut sanoin että, ei mitään.
Hoitajia nauratti ja puistelivat päätään.
Olin 4 vrk tarkkailtavana ja jouduin juomaan toisten ostamaa kahvia kun minun rahapussini ja kännykkäni olivat menneet suorittamaan pidätystä Lopelle poliisien mukana.
Pääsin huonekaveriksi, nuorenmiehen kanssa jolle olin edellisenä iltana soittanut poliisit kauppakeskuksessa. Nuori mies söi kärpässieniä kauppakeskuksen ovella ja moikkaili ohimeneviä asiakkaita.
Kun oli tutustuttu, kysyin häneltä minkä takia hän on joutunut osastolle. Hän kertoi että, hänelle oli määrätty sellaisia lääkkeitä jotka, eivät sopineet hänelle ja terveyskeskuslääkärit eivät osaa kirjoittaa sopivia niin hänen oli ollut päästävä osastolle.
Ikävintä oli että, mielisairaalassa ei saanut särkylääkkeitä ja ne olisi pitänyt tilata Helsingistä ja siihen menee viikko ennen kuin ne ovat perillä.
Kärsin kovista kivuista ja kukaan ei tiennyt missä minä olin, koska Hämeenlinnan mielisairaalasta ei saanut soittaa ulospäin muuta kuin omalla kännykällä silloin kun siihen oli lupa.
Vaimoni oli soitellut 3 vuorokautta terveyskeskukseen ja poliisille ja kukaan ei tiennyt missä minä olin. Tuttava sairaanhoitaja oli kuullut että, terveyskeskuksesta oli viety joku poliisien hakemana ja hän oli selvittänyt asiaa. Hän soitti minulle juuri kun olin pääsemässä pois.
Sainpahan siltä reissulta virallisesti Psyykkisesti terveen paperit, eli niitä varmaan aika harvalla on eikä niitä varmaan missään tarvitakaan.
Kivun sietokyky on mailman koulussa kasvanut, mutta kyllä selkäkivut tulehduksista ja luurikoista johtuen nujertavat kyllä sisukkaimmankin.
Tietysti sitä pääsisi helpolla kun poliisit ampuisivat, mutta en vielä kuitenkaan niin pitkällä ole pohdinnoissani ja muutakin toivoa on.
On olemassa lääkkeitä joiden avulla voi elää lähes normaalia elämää, mutta lääkäreiden aikojen saaminen kestää. Minäkin toivon saavani biologista lääkitystä joka kuulemma auttaa selkäreumaan.
Kipuklinikalle kannattaisi sinunkin hakeutua, sillä muut lääkärit pyörittelevät vuosia ennen kuin
oikeita hoitoja edes suunnitellaan.
Fysiatrien, ortopedien ja Neurologienkin täytyy elää. Sinä olet se joka elätät apteekkareita, byrokraatteja, lääkäreitä, poliiseja ja kaikkia muita jotka hallitsevat sinua hyvin.
Ne jotka on luotu yhteiskunnan tukipilareiksi auttamaan niitä joilla on sairautta tai muuta niin nyt ne ovat heittäytyneet sinun isännäksesi ja sairaana sinä olet vain ongelma heidän tietokoneellaan tai puhelimessa johon soitat. - uskomatonta huh huh
j.vuorela kirjoitti:
Ei kaikki hauskuus siinä ollut.
Olin ollut taas viikkoja nukkumatta, selkäkipujeni takia ja kävelemään en pystynyt hermosärkyjen ja luupiikkien takia ja olisi pitänyt palata töihin.
Soitin terveyskeskukseen ajan varaukseen, kun sieltä vastattiin että, lääkäri on kieltänyt antamasta aikaa.
Sanoin että, pitäisikö minun roiskauttaa aivoni sen Peräkorpi-Tuuren pöydälle niin se voisi sanoa, että taisi se sittenkin olla vähän kipeä.
Hoitaja sanoi että, voithan sinä tulla iltavastaanotolle silloin omalääkärisi ei ole täällä ja varmasti saat varmasti sairaslomaa jos kerrot tuon mitä minulle sanoit, juuri puhelimessa.
Ruotsista Suomeen palannut kaverini oli kylässä meillä ja sanoi kuinka sinä uskallat mennä suomessa lääkäriin. Ihmettelin hieman hänen lausuntoaan.
Menin iltavastaanotolle jossa nuori nainen lääketieteen kandidaatti, otti minut vastaan.
Hän kysyi miksi sinä tulit tänne, varmaan koulussa opetettu. Sanoin että, en jaksa selvittää koko hässäkkää, viitsisitkö katsoa sieltä tietokoneelta, hoitaja ajanvarauksesta lupasi laittaa sinne viestiä.
Lääkäri valahti aivan kalpeaksi ja sanoi:” Vieläkö sinulla on niitä tuntemuksia?”
Hän meni puhelimeen ja sanoi voisitteko tulla tänne heti. Sieltä vastattiin jotain kielteistä ja hän yritti selittää että, meidän on käsketty soittaa teille tällaisissa tapauksissa.
Sitten lääkäri palasi takaisin ja sanoi voisitko sinä lähteä sairaalassa käymään sillä tämäntyyppiset asiat vaativat sairaala lääkärin lausunnon.
Vastasin että, en tarvitse sairaalaa enkä, lääkärin lausuntoa. Minulle riittää, kun saan sairaslomaa, sillä työhön en juuri nyt kykene.
Sitten lääkäri sanoi voisitko ystävällisesti, mennä odottamaan tähän sivuhuoneeseen niin kirjoitan sinulle sairaslomaa.
Odottelin 5 minuuttia ja kaksi poliisimiestä ryntäsi huoneeseen, he laittoivat minut käsirautoihin ja kysyivät tiesinkö miksi he olivat tulleet?
Sanoin rauhallisesti että, en ymmärrä mutta voin kyllä arvata. Sitten minut vietiin käsiraudoissa muiden potilaiden ohi poliisiautoon. Kaksi poliisia oli ollut ovella varmistamassa että, jos nämä kaksi eivät minusta selviä.
Lopelta tuli hälytys poliiseille että, siellä on puukotustapaus nuorempi konstaapeli vastasi: Emme voi lähteä kun olemme tämän ”pökiön” kanssa kiinni täällä terveyskeskuksessa.
Sitten he tulivat kysymään sopisiko minulle että, lähtisin putkaan odottamaan ambulanssia joka vie minut sairaalaan. Sanoin että, ei tässä konkurssissa enää paljon paina, pieni putkassa odottelukaan että, samapa tuo.
Ambulanssi tuli hakemaan minua tunnin päästä ja sain taas käsiraudat. Minut vietiin Ps.1 Hämeenlinnan mielisairaalaan. Tullessaan vastaan hoitajat ihmettelivät käsirautoja, kysyivät mitä tapahtuu jos ne otetaan pois. Sanoin ettei sen kummempaa kuin tähänkään asti.
Olin 4 vrk tarkkailtavana ja jouduin juomaan toisten ostamaa kahvia kun minun rahapussini ja kännykkäni olivat menneet suorittamaan pidätystä Lopelle poliisien mukana.
Pääsin huonekaveriksi, nuorenmiehen kanssa jolle olin edellisenä iltana soittanut poliisit kauppakeskuksessa. Nuori mies söi kärpässieniä kauppakeskuksen ovella ja moikkaili ohimeneviä asiakkaita.
Kun oli tutustuttu, kysyin häneltä minkä takia hän on joutunut osastolle. Hän kertoi että, hänelle oli määrätty sellaisia lääkkeitä jotka, eivät sopineet hänelle ja terveyskeskuslääkärit eivät osaa kirjoittaa sopivia niin hänen oli ollut päästävä osastolle.
Ikävintä oli että, mielisairaalassa ei saanut särkylääkkeitä ja ne olisi pitänyt tilata Helsingistä ja siihen menee viikko ennen kuin ne ovat perillä.
Kärsin kovista kivuista ja kukaan ei tiennyt missä minä olin, koska Hämeenlinnan mielisairaalasta ei saanut soittaa ulospäin muuta kuin omalla kännykällä silloin kun siihen oli lupa.
Vaimoni oli soitellut 3 vuorokautta terveyskeskukseen ja poliisille ja kukaan ei tiennyt missä minä olin. Tuttava sairaanhoitaja oli kuullut että, terveyskeskuksesta oli viety joku poliisien hakemana ja hän oli selvittänyt asiaa. Hän soitti minulle juuri kun olin pääsemässä pois.
Sainpahan siltä reissulta virallisesti Psyykkisesti terveen paperit, eli niitä varmaan aika harvalla on eikä niitä varmaan missään tarvitakaan.
Kivun sietokyky on mailman koulussa kasvanut, mutta kyllä selkäkivut tulehduksista ja luurikoista johtuen nujertavat kyllä sisukkaimmankin.
Tietysti sitä pääsisi helpolla kun poliisit ampuisivat, mutta en vielä kuitenkaan niin pitkällä ole pohdinnoissani ja muutakin toivoa on.
On olemassa lääkkeitä joiden avulla voi elää lähes normaalia elämää, mutta lääkäreiden aikojen saaminen kestää. Minäkin toivon saavani biologista lääkitystä joka kuulemma auttaa selkäreumaan.
Kipuklinikalle kannattaisi sinunkin hakeutua, sillä muut lääkärit pyörittelevät vuosia ennen kuin
Fysiatrien, ortopedien ja Neurologienkin täytyy elää. Sinä olet se joka elätät apteekkareita, byrokraatteja, lääkäreitä, poliiseja ja kaikkia muita jotka hallitsevat sinua hyvin.
Ne jotka on luotu yhteiskunnan tukipilareiksi auttamaan niitä joilla on sairautta tai muuta niin nyt ne ovat heittäytyneet sinun isännäksesi ja sairaana sinä olet vain ongelma heidän tietokoneellaan tai puhelimessa johon soitat.mä oon ainoa väärinymmärretty potilas, ei voi kun ihmetellä ja pyöritellä silmiä, moista tapahtumaa lääkärin vastaanotolla, huh huh..!!
Mihin tämä yhteiskunta on mennyt kun mieluummin keksitään psyykkinen sairaus... kuin otetaan potilaan fyysisestä voinnista selvää, ja perehdyttäisiin sen oireilun hoitoon..
Kyllä kai krooninen kiputila pistää potilaan sanomaan mitä tahansa, että saisi apua koviin kipuihin ja että lääkäritkin kuuntelisivat loppuun asti..!!
Olen aidosti pahoillani sun kokemuksesta, mut se mikä ei tapa vain vahvistaa.. =) - Seimo
j.vuorela kirjoitti:
Ei kaikki hauskuus siinä ollut.
Ne jotka on luotu yhteiskunnan tukipilareiksi auttamaan niitä joilla on sairautta tai muuta niin nyt ne ovat heittäytyneet sinun isännäksesi ja sairaana sinä olet vain ongelma heidän tietokoneellaan tai puhelimessa johon soitat.Tää J.Vuorela tunnetaan kyllä Riihimäellä melkoisenä kylähulluna, joka vaalikoneessa vaatii Suomeen kristillistä pakkokasvatusta ja ydinasepelotetta Venäjää vastaan.
Eli ei kannata suhtautua vakavasti, kyllä terveyskeskuksessa ja Kelassa saa asiallista palautetta, kunhan ei ole kylähullu!
- Iskias vaivainen
Kannattaa ottaa rauhassa. Levätä, kun on kipeä. Jos, pystyy niin kävelyä, uintia ja sauvakävelyä. Kuntoutuminrn voi kestää kuukausia. Sittenkään ei kannata alkaa riuhtomaan. Joutuu varmaan miettimään mitä työtä voit tehdä jatkossa. Varaudu siihen, että kuntoutat ainakin 3 kk.
- Teetyötäjollaontarkoitus
Hurjaa on. Kävin myös tällä Peräkorpi-Tuurella, joka oli todennut päivystyksessä, ettei hänellä ole aikaa perehtyä tapaukseeni, koska jonossa on muitakin potilaita ja asia ei ole akuutti päivystysasia. Paska nakki että olin ehtinyt sanomaan, että olisi samoja vanhoja kipuja ja lisäksi uusia pahempia. Ei sen enempää ja päätös oli tehty että asiani ei ole akuutti. Mukava kuulla asia, kun ei ole saanut syötyä useampaan päivään pahoinvoinnin takia, eikä nukuttua särkyjen takia ja alaselässä ja vatsassa oli todella kovia kipuja. Seuraavalla kerralla raahasin itsen aivan muualle tutkittavaksi. Voin sanoa, että heidän neurologinsa kanssa ei ollut yhtään helpompi asioida.. Tuman jälkeen suosin paikkoja, joissa tutkitaan eikä kirjoiteta pelkkejä nappeja ja yritetä saada kipuja psyykkisien sairauksien syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831