tietokone

kasaan..

8

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      dvd-rw ja dvd-rom - miksi?

      • ohoooho

        yritin hakea iha lukevaa asemaa mutta tais tulla toinen.. vai lukeeko tuo rw:kin ku en saanu selville sitä :/


      • se lue
        ohoooho kirjoitti:

        yritin hakea iha lukevaa asemaa mutta tais tulla toinen.. vai lukeeko tuo rw:kin ku en saanu selville sitä :/

        jos kerran kirjoittaakin...


      • se ole
        se lue kirjoitti:

        jos kerran kirjoittaakin...

        poliisimallia...


      • kaikki on
        se ole kirjoitti:

        poliisimallia...

        kunnossa tos paketissa.? ja ottaisko ton asus p5k vai p5kc ei kai nissää hirveesti eroo oo.. taidan ottaa tuon p5kc


      • kaikki on kirjoitti:

        kunnossa tos paketissa.? ja ottaisko ton asus p5k vai p5kc ei kai nissää hirveesti eroo oo.. taidan ottaa tuon p5kc

        tarviitko dd3 tukevaa emoa?......mielestäni näyttis on vaan ddr2. höh......en oo nyt ihan varma mistä puhun mut tarkista ton näyttiksen muistijuttu. tai sit oon ihan pihalla :)ja toi on ihan hyvän hintanen kone noihin vermeisiin........sillä pärjää kyl seuraavat kol vuotta. itse oon suunnitellu samanlaista mut inansa järeempää ja ajattelin et en ota emoo mis on ddr3 tuki. kun tulee aika vaihtaa kone, niin yleensä menee kaikki uusiksi. XP on viisas valinta. syksyllä kun ostan niin edelleen ostan XP:n siihen
        mutta näinhän se aina menee......kulkee vähän jäljessä niin ei tarvii maksaa kermankuorinta hintoja. ja käyttikses kantsii odottaa vistaan vähintään servicepack2:sta


      • ei se
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

        tarviitko dd3 tukevaa emoa?......mielestäni näyttis on vaan ddr2. höh......en oo nyt ihan varma mistä puhun mut tarkista ton näyttiksen muistijuttu. tai sit oon ihan pihalla :)ja toi on ihan hyvän hintanen kone noihin vermeisiin........sillä pärjää kyl seuraavat kol vuotta. itse oon suunnitellu samanlaista mut inansa järeempää ja ajattelin et en ota emoo mis on ddr3 tuki. kun tulee aika vaihtaa kone, niin yleensä menee kaikki uusiksi. XP on viisas valinta. syksyllä kun ostan niin edelleen ostan XP:n siihen
        mutta näinhän se aina menee......kulkee vähän jäljessä niin ei tarvii maksaa kermankuorinta hintoja. ja käyttikses kantsii odottaa vistaan vähintään servicepack2:sta

        välttämättä sitä tarvii mut onpahan sit.. ja näyttiksen ehkä vaihan tollaseen
        http://www.jimmspc-store.fi/hae/ 320-P2-E811-AR
        oisko jees? pyöriskö tolla melkein uusimmat helposti? ja xp:hen päädyin ku vista on munmielestä vähän kesken :/ mut juu


      • eihän tuo
        ei se kirjoitti:

        välttämättä sitä tarvii mut onpahan sit.. ja näyttiksen ehkä vaihan tollaseen
        http://www.jimmspc-store.fi/hae/ 320-P2-E811-AR
        oisko jees? pyöriskö tolla melkein uusimmat helposti? ja xp:hen päädyin ku vista on munmielestä vähän kesken :/ mut juu

        eroa paljo mitään tosta asus:in näyttiksestä mutta oli saanu vaan parempia tuloksia testeissä =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe