Uuden tupakkalain jälkiseuraamuksena on varmasti tulossa seuraavaksi myös parvekkeilla tupakoinnin kielto.
Samalla pitäisi kieltää sekä asunnossa, että parvekkeella piereskely.
Oma alakerran naapurini päästelee parvekkeella peräsuolihöyryjään ulos pitkinä pieruina ja naureskelee päälle kun kuulee vaimonsa toruvan sisältä. Haisee myös meillä kun kaasut nousevat ylös.
Myöskin syönti pitää kieltää, koska se on piereskelyn esivalmistelua.
Myös piereskely parvekkeilla
17
2429
Vastaukset
- muistui mieleen
Kerran junassa mies alkoi täyttää piippunsa pesää tupakalla, jolloin vanhahko nutturapäinen vastapäätä istuva nainen kivahti:"Täällä ei polteta"!
-Mies vastasi:"Enhän minä poltakkaan, minä vain valmistelen"! jolloin nainen kivahti:"Täällä ette edes valmistele"! Mies laittoi piipun ja tupakkamassin takaisin taskuihinsa.
Jonkin aikaa kului junan rytkytystä kuunnellessa, kun nainen kaivoi kassistaan eväsvoileipiä ja alkoi syödä.
-Mies sanoi: "Täällä ei sitten piereskellä"!
-Nainen kivahti takaisin:"Enhän minä ole sellaista tehnytkään"!
-Mies vastasi:"Joo, mutta täällä ei sitten sitä valmistellakaan"! - Rohkeesti mukaan!
Pieremistä on pidetty tabuna asiana, josta ei saa puhua eikä varsinkaan tehdä.
Olen sitä mieltä, että jonkun pitäisi tehdä siitä tämän kesän hitti jutun!
Jokainen pizzoja ym. roskaruokaa mutusteleva saa kuitenkin niin kovia väänteitä suolenmutkaan, ettei niiden kanssa voi elää.
Mikäli massu taasen menee kovaksi, voi hernekeitolla sekä kaalilla ruskean leivän kruunatessa vatsan ilmavaivat kuntoon!
Joku julkkis vääntämään pieru-jumppaa. Hyvinä mannekiineina Bjurström ja Aira Samulin!!
Jokainen voisi treenata massunsa kuntoon juuri vaikka parvekkeellaan. Tiedä, vaikka siitä tulisi pikku kisailua muiden naapureiden kera!!- energiaaa
Joka pierua piettää siin on vilppii muutekii.
- kieltää
energiaaa kirjoitti:
haju, ääni vai kenties nauru...
- Elisabeth Stenvall
Tottakai pieru häiritsee ihmisiä jos se tulee perinteisesti peräsulkijalihaksen muodostaman kovaäänisen puhallinsoittimen läpi suurella paineella pistävällä kovalla äänellä PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!
Itse olen opetellut säätelemään peräsulkijalihastani pierun aikana siten että sieltä tulee ilmoille korkeintaan lempeä tupsahdus. Nyt pystyn piereskelemään häpeilemättä vaikka kerrosten väliin juuttuneessa taloyhtiömme hississäkin, kun hajua ei voi enää äänen perusteella yhdistää suoraan minuun. - Jörgen Hansson
Elisabeth Stenvall kirjoitti:
Tottakai pieru häiritsee ihmisiä jos se tulee perinteisesti peräsulkijalihaksen muodostaman kovaäänisen puhallinsoittimen läpi suurella paineella pistävällä kovalla äänellä PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!
Itse olen opetellut säätelemään peräsulkijalihastani pierun aikana siten että sieltä tulee ilmoille korkeintaan lempeä tupsahdus. Nyt pystyn piereskelemään häpeilemättä vaikka kerrosten väliin juuttuneessa taloyhtiömme hississäkin, kun hajua ei voi enää äänen perusteella yhdistää suoraan minuun.Itsellä on sulkijalihaksen kanssa ongelmia. Fisteli hoidettiin, tästä syystä sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan.
Nyt minä käytän vaippoja. Pierun mukana tulee yleensä sattumia. Äänet on vaipan ansiosta vaimeita. Tuoksu jatkuu sattumien takia pidempään.
Kukaan ei onneksi ole kysellyt. Stockalla hississä yksi daami mietti, mistä tuoksu on peräisin. ;o) - Luontoukko
energiaaa kirjoitti:
Kesällä ylensyönnistä aiheutuneet pierut on syytä ottaa talteen ja talvella käyttää ne lämmitykseen. Kasvihuoneilmiö loppuu ja maailma pelastuu.
Nimittäin fakta on, että pieru sisältää metaania, metaani taasen on kymmeniä kertoja pahempi kasvihuonekaasu kuin hiilidioksidi. Metaania poltettaessa saadaan siis energiaa sekä haitattomia kaasuja. Lisäksi pierun muutkin ainesosat tulee käytettyä hyväksi. MM. vety joka on hihhuleittenkin mielestä maailman ympäristöystävällisin kaasu. - Antti Penaali
Jörgen Hansson kirjoitti:
Itsellä on sulkijalihaksen kanssa ongelmia. Fisteli hoidettiin, tästä syystä sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan.
Nyt minä käytän vaippoja. Pierun mukana tulee yleensä sattumia. Äänet on vaipan ansiosta vaimeita. Tuoksu jatkuu sattumien takia pidempään.
Kukaan ei onneksi ole kysellyt. Stockalla hississä yksi daami mietti, mistä tuoksu on peräisin. ;o)Mikäli sulkijalihaksen säätelyssä on ongelmia ja pieru aina vaan tulee voimakkaan pöräyksen sattelemana niin ongelmaan on olemassa helppo ja halpa ratkaisu.
Työnnä wc-paperirullan hylsy peräaukkoon mahdollisimman syvälle. Sulkijalihakset eli "äänihuulet" ovat tötterön ulkopuolella eivätkä pääse pärpättämään kaasun kulkeutuessa niiden lomitse.
Laitteesta on myös se etu että suolistoon ei pääse kerääntymään kaasua vaan vapaastihengittävä peräaukko poistaa kaasun sitämukaa kun sitä muodostuu.
- On ne fiksuja!
Anaali-tapin, jossa on hajufiltteri. Filtteri huuhdellaan säännöllisesti, ettei se mene tukkoon.
Tämän tapin avulla jokainen voi piereskellä rauhassa. Hajut jää suodattimeen!
Tappia on 4 eri kokoa; small, normal, large ja xtra large. Nyt siis voi hankkia vaikka koko sarjan, ja löytää sitä kautta mieleisen.
Euroopan markkinoilla sitä ei vielä ole, tulossa kylläkin.
Tuleekohan Ostos-TV mainoksena? ;o)- legebdaarinen piereskelijä
Edesmennyt kansliapäällikkö Bror Wahlroos piereskeli pitkän lounaan jälkeen kabineteissakin kesken kokouksen äänekkäästi.Hajut olivat kuulemmaa kovat.
-Bror oli vaan todennut välinpiyämättömästi että mitäs sitä kukaan ihminen elintoiminnoilleen mahtaa. - Anonyymi
legebdaarinen piereskelijä kirjoitti:
Edesmennyt kansliapäällikkö Bror Wahlroos piereskeli pitkän lounaan jälkeen kabineteissakin kesken kokouksen äänekkäästi.Hajut olivat kuulemmaa kovat.
-Bror oli vaan todennut välinpiyämättömästi että mitäs sitä kukaan ihminen elintoiminnoilleen mahtaa.Onkos brorilla noita elintoimintoja enää?
Sen pojalla, björnillä on viimeset pierasut menossa nordeassa.
- Ruuno
pitäisi kieltää kun niistä ei ole muuta kuin riesaa.
Ihmiset röökaavat niillä ja piereksivätkin ja jokuset uhmapäisemmät syyllistyvät jopa julkisjuopotteluun tönäämällä tölkin kaliaa kitusiinsa partsilla. Onpa kerrottu urbaanilegendaa naiskentelevista pareistakin.
Itsestään saatanasta ovat parvekkeet.- Anonyymi
Parvekkeissa mitään vikaa ,vaan saastuttajissa!
- Anonyymi
Siis hyi hitto miten ällöö!
- Anonyymi
Oletko hengissä vielä?
- Anonyymi
Loistava aloitus! Toivottavasti provo.
Olisi todellakin hyvä jos paskalta haiseminen olisi kielletty parvekkeella! :DDD- Anonyymi
Meidän parvekkeella on julkinen paskahuusi, käynti on tikkaita myöten tokaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552676Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52188Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811133Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783