Myös piereskely parvekkeilla

kiellettävä

Uuden tupakkalain jälkiseuraamuksena on varmasti tulossa seuraavaksi myös parvekkeilla tupakoinnin kielto.
Samalla pitäisi kieltää sekä asunnossa, että parvekkeella piereskely.
Oma alakerran naapurini päästelee parvekkeella peräsuolihöyryjään ulos pitkinä pieruina ja naureskelee päälle kun kuulee vaimonsa toruvan sisältä. Haisee myös meillä kun kaasut nousevat ylös.
Myöskin syönti pitää kieltää, koska se on piereskelyn esivalmistelua.

15

2306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistui mieleen

      Kerran junassa mies alkoi täyttää piippunsa pesää tupakalla, jolloin vanhahko nutturapäinen vastapäätä istuva nainen kivahti:"Täällä ei polteta"!
      -Mies vastasi:"Enhän minä poltakkaan, minä vain valmistelen"! jolloin nainen kivahti:"Täällä ette edes valmistele"! Mies laittoi piipun ja tupakkamassin takaisin taskuihinsa.

      Jonkin aikaa kului junan rytkytystä kuunnellessa, kun nainen kaivoi kassistaan eväsvoileipiä ja alkoi syödä.
      -Mies sanoi: "Täällä ei sitten piereskellä"!
      -Nainen kivahti takaisin:"Enhän minä ole sellaista tehnytkään"!
      -Mies vastasi:"Joo, mutta täällä ei sitten sitä valmistellakaan"!

    • Rohkeesti mukaan!

      Pieremistä on pidetty tabuna asiana, josta ei saa puhua eikä varsinkaan tehdä.

      Olen sitä mieltä, että jonkun pitäisi tehdä siitä tämän kesän hitti jutun!

      Jokainen pizzoja ym. roskaruokaa mutusteleva saa kuitenkin niin kovia väänteitä suolenmutkaan, ettei niiden kanssa voi elää.

      Mikäli massu taasen menee kovaksi, voi hernekeitolla sekä kaalilla ruskean leivän kruunatessa vatsan ilmavaivat kuntoon!

      Joku julkkis vääntämään pieru-jumppaa. Hyvinä mannekiineina Bjurström ja Aira Samulin!!

      Jokainen voisi treenata massunsa kuntoon juuri vaikka parvekkeellaan. Tiedä, vaikka siitä tulisi pikku kisailua muiden naapureiden kera!!

      • energiaaa

        Joka pierua piettää siin on vilppii muutekii.


      • kieltää
        energiaaa kirjoitti:

        Joka pierua piettää siin on vilppii muutekii.

        haju, ääni vai kenties nauru...


      • Elisabeth Stenvall

        Tottakai pieru häiritsee ihmisiä jos se tulee perinteisesti peräsulkijalihaksen muodostaman kovaäänisen puhallinsoittimen läpi suurella paineella pistävällä kovalla äänellä PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

        Itse olen opetellut säätelemään peräsulkijalihastani pierun aikana siten että sieltä tulee ilmoille korkeintaan lempeä tupsahdus. Nyt pystyn piereskelemään häpeilemättä vaikka kerrosten väliin juuttuneessa taloyhtiömme hississäkin, kun hajua ei voi enää äänen perusteella yhdistää suoraan minuun.


      • Jörgen Hansson
        Elisabeth Stenvall kirjoitti:

        Tottakai pieru häiritsee ihmisiä jos se tulee perinteisesti peräsulkijalihaksen muodostaman kovaäänisen puhallinsoittimen läpi suurella paineella pistävällä kovalla äänellä PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

        Itse olen opetellut säätelemään peräsulkijalihastani pierun aikana siten että sieltä tulee ilmoille korkeintaan lempeä tupsahdus. Nyt pystyn piereskelemään häpeilemättä vaikka kerrosten väliin juuttuneessa taloyhtiömme hississäkin, kun hajua ei voi enää äänen perusteella yhdistää suoraan minuun.

        Itsellä on sulkijalihaksen kanssa ongelmia. Fisteli hoidettiin, tästä syystä sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan.

        Nyt minä käytän vaippoja. Pierun mukana tulee yleensä sattumia. Äänet on vaipan ansiosta vaimeita. Tuoksu jatkuu sattumien takia pidempään.

        Kukaan ei onneksi ole kysellyt. Stockalla hississä yksi daami mietti, mistä tuoksu on peräisin. ;o)


      • Luontoukko
        energiaaa kirjoitti:

        Joka pierua piettää siin on vilppii muutekii.

        Kesällä ylensyönnistä aiheutuneet pierut on syytä ottaa talteen ja talvella käyttää ne lämmitykseen. Kasvihuoneilmiö loppuu ja maailma pelastuu.

        Nimittäin fakta on, että pieru sisältää metaania, metaani taasen on kymmeniä kertoja pahempi kasvihuonekaasu kuin hiilidioksidi. Metaania poltettaessa saadaan siis energiaa sekä haitattomia kaasuja. Lisäksi pierun muutkin ainesosat tulee käytettyä hyväksi. MM. vety joka on hihhuleittenkin mielestä maailman ympäristöystävällisin kaasu.


      • Antti Penaali
        Jörgen Hansson kirjoitti:

        Itsellä on sulkijalihaksen kanssa ongelmia. Fisteli hoidettiin, tästä syystä sulkijalihas jouduttiin halkaisemaan.

        Nyt minä käytän vaippoja. Pierun mukana tulee yleensä sattumia. Äänet on vaipan ansiosta vaimeita. Tuoksu jatkuu sattumien takia pidempään.

        Kukaan ei onneksi ole kysellyt. Stockalla hississä yksi daami mietti, mistä tuoksu on peräisin. ;o)

        Mikäli sulkijalihaksen säätelyssä on ongelmia ja pieru aina vaan tulee voimakkaan pöräyksen sattelemana niin ongelmaan on olemassa helppo ja halpa ratkaisu.

        Työnnä wc-paperirullan hylsy peräaukkoon mahdollisimman syvälle. Sulkijalihakset eli "äänihuulet" ovat tötterön ulkopuolella eivätkä pääse pärpättämään kaasun kulkeutuessa niiden lomitse.

        Laitteesta on myös se etu että suolistoon ei pääse kerääntymään kaasua vaan vapaastihengittävä peräaukko poistaa kaasun sitämukaa kun sitä muodostuu.


    • On ne fiksuja!

      Anaali-tapin, jossa on hajufiltteri. Filtteri huuhdellaan säännöllisesti, ettei se mene tukkoon.

      Tämän tapin avulla jokainen voi piereskellä rauhassa. Hajut jää suodattimeen!

      Tappia on 4 eri kokoa; small, normal, large ja xtra large. Nyt siis voi hankkia vaikka koko sarjan, ja löytää sitä kautta mieleisen.

      Euroopan markkinoilla sitä ei vielä ole, tulossa kylläkin.

      Tuleekohan Ostos-TV mainoksena? ;o)

      • legebdaarinen piereskelijä

        Edesmennyt kansliapäällikkö Bror Wahlroos piereskeli pitkän lounaan jälkeen kabineteissakin kesken kokouksen äänekkäästi.Hajut olivat kuulemmaa kovat.
        -Bror oli vaan todennut välinpiyämättömästi että mitäs sitä kukaan ihminen elintoiminnoilleen mahtaa.


    • Ruuno

      pitäisi kieltää kun niistä ei ole muuta kuin riesaa.

      Ihmiset röökaavat niillä ja piereksivätkin ja jokuset uhmapäisemmät syyllistyvät jopa julkisjuopotteluun tönäämällä tölkin kaliaa kitusiinsa partsilla. Onpa kerrottu urbaanilegendaa naiskentelevista pareistakin.

      Itsestään saatanasta ovat parvekkeet.

      • Anonyymi

        Parvekkeissa mitään vikaa ,vaan saastuttajissa!


    • Anonyymi

      Siis hyi hitto miten ällöö!

    • Anonyymi

      Oletko hengissä vielä?

    • Anonyymi

      Loistava aloitus! Toivottavasti provo.

      Olisi todellakin hyvä jos paskalta haiseminen olisi kielletty parvekkeella! :DDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe