Mustat vai punaiset

Liilatar

Yöasu...tuo punainen vaikuttaa...huoran väriltä..Viestiikö väri kantajastaan jotain?

27

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustana olet

      kolkatan olga.

    • nukkuminen punaisella iholla? Ei seksikästä, vai?
      Tai mustaa punaisella tai punaista mustalla? Mahdollisuudethan ovat aivan rajattomat...
      t. Paloma

      • kolkkapoikana

        sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.


      • kolkkapoikana kirjoitti:

        sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.

        kolkka?
        T.
        Paloma
        (kadunkohan uteliaisuuttani...)


      • tuolta:
        Paloma.se.co kirjoitti:

        kolkka?
        T.
        Paloma
        (kadunkohan uteliaisuuttani...)

        http://wiki.partio.net/Kolkkapoika



    • näin..

      vaimo kulki olohuoneessa pikkumustissaan ja ukko joka makasi sohvalla jotain lätkää kattoen, tuumasi,että onko meillä joku suru aika kun mustissaa kuljet,, johon vaimo vastasi,että on.
      Meidän perheessä on mulkku kuollut.

    • "marilyn"

      Chanel 5:sta yöasuksi näin kuumien kesäöiden aikaan. Mustat ja punaset on out, champpanjan ja kullan väriset in.

      • kypsissä kymmenissä

        ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.


      • "marilyn"
        kypsissä kymmenissä kirjoitti:

        ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.

        että sulla on vielä paljon opittavaa näissä parfyymiasioissa.
        Ämpärillinen on haaskausta, yksi tippa tuoksuu aamuun asti. Liika on liikaa, että ei sun kannata sitä ämpäriä tyhjätä niihin poimuihis.


    • Ei kukaan näin kuumalla mitään yöpukuja käytä.

    • on-------------

      virttynyt pumpulinen yöpuku, pehmeä ja hyväntuntoinen iholla.

    • Parasta..

      Mereen uimaan iltayöstä (elokuussa plussana kuutamokin).. Ei tarvita Chanelia.

      • Paloma.se.co

        uida nakuna järvessä kuun siltaa ulapalle päin kello kaksi elokuun yössä...muistaa kääntyä ajoissa takaisin laituriin on vähintään yhtä tärkeää.
        T.
        Paloma


    • on ....

      bordelissa käynyt, niin siellä viestittää mutta kotona ei yhtään enempää kuin kysyjän nikkikään!

    • Pirre*

      mullon sellaset lököttävät ruudulliset, liilat.

      • Pirre*

        nyt vasta huomasin, tai tiedostin että niminerkkisi oli tuo liila/tar - öh..kylven tuhkassa :(


    • kuljet?

      sano se niin haen netiltä analyysin.

      Punanen h....n väri!?
      Niin alentava nimitys naiselle, että en sitä ikinä käyttäisi.

      • Akaton mies

        Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!


      • a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

        Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!

        tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
        Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...

        Joku toinen voi jatkaa..


      • Akaton mies
        a.mazon kirjoitti:

        tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
        Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...

        Joku toinen voi jatkaa..

        No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.


      • a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

        No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.

        Ei tuu laulu mieleen, mutta en oikein usko että pelkästään sisäinen kauneus riittää... kyllä se pakkauskin on vähän tärkeä. :)
        Mutta siihen minä uskon että kauneus on katsojan silmissä.


      • Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

        Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!

        näyttää, tai ainakin on joskus näyttäneet, sillon likkana - nyt on jo vähä joitain pikkuvikoja :/


    • Angel of The Morning

      Mustat pikkarit nukkumaan mennessä.

    • minulla

      yöasu, nutussa pieniä ruskeita nallenkuvia. Mitähän se kertoisi kantajastaan.

    • Pimeässä

      kaikki kissat ovat harmaita.
      Kyllä ne on ihan muita ja muualta tulleita viestejä, joilla on väliä.

    • mikhaildenisov

      lilat,sopis niin ku nimelleki!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe