Mustat vai punaiset

Liilatar

Yöasu...tuo punainen vaikuttaa...huoran väriltä..Viestiikö väri kantajastaan jotain?

27

1620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustana olet

kolkatan olga.

• nukkuminen punaisella iholla? Ei seksikästä, vai?
      Tai mustaa punaisella tai punaista mustalla? Mahdollisuudethan ovat aivan rajattomat...
      t. Paloma

• kolkkapoikana

sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.

• kolkkapoikana kirjoitti:

sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.

kolkka?
        T.
        Paloma
        (kadunkohan uteliaisuuttani...)

• tuolta:

• näin..

vaimo kulki olohuoneessa pikkumustissaan ja ukko joka makasi sohvalla jotain lätkää kattoen, tuumasi,että onko meillä joku suru aika kun mustissaa kuljet,, johon vaimo vastasi,että on.
      Meidän perheessä on mulkku kuollut.

• "marilyn"

Chanel 5:sta yöasuksi näin kuumien kesäöiden aikaan. Mustat ja punaset on out, champpanjan ja kullan väriset in.

• kypsissä kymmenissä

ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.

• "marilyn"
        kypsissä kymmenissä kirjoitti:

ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.

että sulla on vielä paljon opittavaa näissä parfyymiasioissa.
        Ämpärillinen on haaskausta, yksi tippa tuoksuu aamuun asti. Liika on liikaa, että ei sun kannata sitä ämpäriä tyhjätä niihin poimuihis.

• Ei kukaan näin kuumalla mitään yöpukuja käytä.

• on-------------

virttynyt pumpulinen yöpuku, pehmeä ja hyväntuntoinen iholla.

• Parasta..

Mereen uimaan iltayöstä (elokuussa plussana kuutamokin).. Ei tarvita Chanelia.

• uida nakuna järvessä kuun siltaa ulapalle päin kello kaksi elokuun yössä...muistaa kääntyä ajoissa takaisin laituriin on vähintään yhtä tärkeää.
        T.
        Paloma

• on ....

bordelissa käynyt, niin siellä viestittää mutta kotona ei yhtään enempää kuin kysyjän nikkikään!

• Pirre*

mullon sellaset lököttävät ruudulliset, liilat.

• Pirre*

nyt vasta huomasin, tai tiedostin että niminerkkisi oli tuo liila/tar - öh..kylven tuhkassa :(

• kuljet?

sano se niin haen netiltä analyysin.

Punanen h....n väri!?
      Niin alentava nimitys naiselle, että en sitä ikinä käyttäisi.

• Akaton mies

Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!

• a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!

tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
        Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...

Joku toinen voi jatkaa..

• Akaton mies
        a.mazon kirjoitti:

tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
        Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...

Joku toinen voi jatkaa..

No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.

• a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.

Ei tuu laulu mieleen, mutta en oikein usko että pelkästään sisäinen kauneus riittää... kyllä se pakkauskin on vähän tärkeä. :)
        Mutta siihen minä uskon että kauneus on katsojan silmissä.

• Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

näyttää, tai ainakin on joskus näyttäneet, sillon likkana - nyt on jo vähä joitain pikkuvikoja :/

• Angel of The Morning

Mustat pikkarit nukkumaan mennessä.

• minulla

yöasu, nutussa pieniä ruskeita nallenkuvia. Mitähän se kertoisi kantajastaan.

• Pimeässä

kaikki kissat ovat harmaita.
      Kyllä ne on ihan muita ja muualta tulleita viestejä, joilla on väliä.

• mikhaildenisov

lilat,sopis niin ku nimelleki!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      150
      1799
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1661
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1252
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1171
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1131
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1021
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      849
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50