Solalle kiitos!

Kylli.Kyllä

Olen melkein vuoden myöhässä kiitokseni kanssa joten selitys lienee paikallaan.

Istuskelin aikani kuluksi lukemassa huuhaan historiaa ja löysin päivämäärällä 26.6.2006 kirjoittamani - selvennöksenä sanottakoon että ympäripäissäni kirjoittamani viestin - jossa yritin laulaa Anttilan keväthuumausta ja kyselin tietoa mistä ko. laulun sanat saisi.

No niin, ihan pikkaisen myöhemmin eli tänään 13.6.2007 huomasin, että Sola oli viestiini vastannut koko laulun sanoilla.

Aijaijai....silloin liikuttuneena omista ja viinin tuomista ajatuksistani sekä Solan ystävällisyydestä liikutuin taas.

Voi nyyyh, liikutun omista liikuttuneisuuksistani sekä liikutuksen liikutuksesta :))))

Mutta Kiitos on voimassa. Ja pysyy.

11

510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

..mulla on joku hämärä mielikuva tuósta tappauksesta... ;)

Mä sanon tota systerin labbista, jota ain hoidan, Aktilaksi..ja toi biisi passaa sille kö häntä peppuun... siis Aktila nyt ampaisee..jne..:DD

• Kylli.Kyllä

Olen tässä naureskellut itselleni lueskellessani "arkiston aarteita".

Täytyy myöntää että monet omasta mielestä Kamalat Jutut - siis itsensä kirjoittamat - eivät ihan niin kamalia olleetkaan kuin muisti. Ja pahimmat joku kai poisti. Joissain jutuissa harmitti se, että joku rekattu oli poistanut omansa ja siinä samassa monen muun kommentit.

Se on elämää. Nyt olen kahlannut noin 1000 omaa juttuani ja toiset 1000 on jäljellä.

Ei siis montakaan. Läheskään kaikkia en lue, vilkaisen vaan otsikon ja jos siitä tulee jotain miellehtymiä niin saatan lukaista koko ketjun.

Herättäkää siinä vaiheessa kun huomaatte että hämähäkin seittejä alkaa kasvaa päälläni.

• sola
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Olen tässä naureskellut itselleni lueskellessani "arkiston aarteita".

Täytyy myöntää että monet omasta mielestä Kamalat Jutut - siis itsensä kirjoittamat - eivät ihan niin kamalia olleetkaan kuin muisti. Ja pahimmat joku kai poisti. Joissain jutuissa harmitti se, että joku rekattu oli poistanut omansa ja siinä samassa monen muun kommentit.

Se on elämää. Nyt olen kahlannut noin 1000 omaa juttuani ja toiset 1000 on jäljellä.

Ei siis montakaan. Läheskään kaikkia en lue, vilkaisen vaan otsikon ja jos siitä tulee jotain miellehtymiä niin saatan lukaista koko ketjun.

Herättäkää siinä vaiheessa kun huomaatte että hämähäkin seittejä alkaa kasvaa päälläni.

..tökätä sua..no eikai, mut mä en itte nuita vanhoja viitti lukee...tiiän tasantarkkaan, mitä pöllöyksiä aina latelen, niin nolottais vaan.. ;))

• Kylli.Kyllä
        sola kirjoitti:

..tökätä sua..no eikai, mut mä en itte nuita vanhoja viitti lukee...tiiän tasantarkkaan, mitä pöllöyksiä aina latelen, niin nolottais vaan.. ;))

Shit happens.

Mutta mummot etenee lumessa ja kesäisin ilman luntakin.

• siel arkistois on kiva käyvä lueskelemassa juttuja.....=:0))))

oisit linkin laittannu johkii muksaan viestiketjuun....=:0)))

• Kylli.Kyllä

koko arkisto.

Jonkun ajan kuluttua nämäkin jutut ovat vain historiaa.

• Kylli.Kyllä

• Kylli.Kyllä kirjoitti:

koko arkisto.

Jonkun ajan kuluttua nämäkin jutut ovat vain historiaa.

ne historiaan jää...... mut joskus niitä vaan kiva lueskella...immeisten höpinöitä..=:0))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      225
      3520
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2154
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      40
      1718
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1613
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1357
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1255
    7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      8
      1139
    8. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1074
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      199
      1010
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      957
    Aihe