Mitkä ovat otsaontelotulehduksen oireet? Miten sen voi todeta?
Epäilen, että mulla on otsaontelotulehdus, kun flunssainen olo vain jatkuu ja jatkuu, vaikka poskionteloiden ja muiden paikkojen pitäisi olla kunnossa. Sain noin 3 viikkoa sitten antibiootit ja ne poistivat pahoinvointia, särkyä ja huonoa oloa joksikin aikaa, mutta nyt olen taas tosi huonossa kunnossa, enkä uskalla liikkua.
Oireitani ovat pahoinvointi, väsymys sekä säryn tunne poskionteloiden yläpuolella, otsassa ja päässä.
Otsaontelotulehduksen oireet
5
13346
Vastaukset
- jörgen
Ihan normaali röngtenkuvaus paljastaa jos tavaraa otsaan kertyy. Mars lääkäriin...
- toinen epäilijä
Onko otettu veriarvoja? Eli näyttääkö tulehdusta vai ei midis, eli että virus olisi kyseessä...? Jos määrättiin antibiootteja, niin kaipa sitten leukkarit oli koholla vai?
Otsaontelotulehdus kai näkyisi myös tulehdusarvojen kohoamisena veressä. Jos veressä kaikki ok, tuskin röntgeniinkään sitten...? Röntgen rasittaa elimistöä aina, etenkin kilpirauhasta. - otsis
pakosti veren tulehdusarvoissa.Ei ainakaan mulla näkynyt vaikka oli pan-sinuiitti.Kuvissa sitten näkyi.Ei mulla ainakaan ollu mitään tavallista poskiontelotulehdusta kummempia oireita.Vähän vaan sellanen pökkyrä olo.Söin antibioottikuurin ja sillä se lähti.Vaadi vaan röntgenkuvaus.
- pyydä lääkäriltä lähete kuv...
Koskapa flunssan alkamisesta ja antibioottikuurin aloituksesta on jo noinkin pitkä aika ja vointi ei ole korjaantunut niin kannattaa ruveta epäilemään pansinuiittia ja mennä lääkäriin.
- jkaJKL
pyydä lääkäriltä lähete kuv... kirjoitti:
Koskapa flunssan alkamisesta ja antibioottikuurin aloituksesta on jo noinkin pitkä aika ja vointi ei ole korjaantunut niin kannattaa ruveta epäilemään pansinuiittia ja mennä lääkäriin.
Kannattaa tosiaan mennä lääkäriin. Mulla todettiin otsaontelotulehdus ja olen nyt syönyt antsuja pari päivää. Jos ne eivät tehoa, joudun tähystykseen.
Otsaontelotulehdus voi olla todella paha tauti. Se aiheuttaa mm. pahaa huimausta ja pahoinvointia. Lisäksi päätä saattaa särkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799