Otsaontelotulehduksen oireet

kipua, särkyä ja pahoinvoin...

Mitkä ovat otsaontelotulehduksen oireet? Miten sen voi todeta?

Epäilen, että mulla on otsaontelotulehdus, kun flunssainen olo vain jatkuu ja jatkuu, vaikka poskionteloiden ja muiden paikkojen pitäisi olla kunnossa. Sain noin 3 viikkoa sitten antibiootit ja ne poistivat pahoinvointia, särkyä ja huonoa oloa joksikin aikaa, mutta nyt olen taas tosi huonossa kunnossa, enkä uskalla liikkua.

Oireitani ovat pahoinvointi, väsymys sekä säryn tunne poskionteloiden yläpuolella, otsassa ja päässä.

5

13711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jörgen

Ihan normaali röngtenkuvaus paljastaa jos tavaraa otsaan kertyy. Mars lääkäriin...

• toinen epäilijä

Onko otettu veriarvoja? Eli näyttääkö tulehdusta vai ei midis, eli että virus olisi kyseessä...? Jos määrättiin antibiootteja, niin kaipa sitten leukkarit oli koholla vai?

Otsaontelotulehdus kai näkyisi myös tulehdusarvojen kohoamisena veressä. Jos veressä kaikki ok, tuskin röntgeniinkään sitten...? Röntgen rasittaa elimistöä aina, etenkin kilpirauhasta.

• otsis

pakosti veren tulehdusarvoissa.Ei ainakaan mulla näkynyt vaikka oli pan-sinuiitti.Kuvissa sitten näkyi.Ei mulla ainakaan ollu mitään tavallista poskiontelotulehdusta kummempia oireita.Vähän vaan sellanen pökkyrä olo.Söin antibioottikuurin ja sillä se lähti.Vaadi vaan röntgenkuvaus.

• pyydä lääkäriltä lähete kuv...

Koskapa flunssan alkamisesta ja antibioottikuurin aloituksesta on jo noinkin pitkä aika ja vointi ei ole korjaantunut niin kannattaa ruveta epäilemään pansinuiittia ja mennä lääkäriin.

• jkaJKL
        pyydä lääkäriltä lähete kuv... kirjoitti:

Koskapa flunssan alkamisesta ja antibioottikuurin aloituksesta on jo noinkin pitkä aika ja vointi ei ole korjaantunut niin kannattaa ruveta epäilemään pansinuiittia ja mennä lääkäriin.

Kannattaa tosiaan mennä lääkäriin. Mulla todettiin otsaontelotulehdus ja olen nyt syönyt antsuja pari päivää. Jos ne eivät tehoa, joudun tähystykseen.

Otsaontelotulehdus voi olla todella paha tauti. Se aiheuttaa mm. pahaa huimausta ja pahoinvointia. Lisäksi päätä saattaa särkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe