Naiset ja kengät

SerafiinaCarabas

Ajelin työkaverini kanssa jossakin Tampereen huitakoilla kohti Länsi-Suomea, ja tienposkessa seisoi kyltti että "Kenkien outlet-myynti". Tämä kirvoitti spontaanin huudon, että tuonne mennään.
No työkaverini (mies) sanoi, että ei ehditä ja kysyi samalla, että mikä siinä yhtälössä on, että naiset ja kengät.
Taidatkos sen sanoa? Itse jäin vähän tollona haikailemaan sen kyltin ja myymälän perään...

En itse ole mikään Imelda, mutta väitän, että jokaisella naisella on keskimäärin kolme kertaa (ainakin) kenkiä kuin miehellä. Siis miksi? Mikä meitä niissä kengissä kiehtoo.

23

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackwomans

Pukeutuminen yleensä,kengät on osana pukeutumista.

Mä omistan useampia kenkäpareja,bootseista korkkareihin.
      mun mielestä kengät kruunaa asukokonaisuuden.
      osana siihen tulee tietysti meikki ,laukut ja ripaus hyvää hajuvettä.

Mut ne on asia erikseen.

Näin naisena kiinnitän huomiota ihmisten pukeutumiseen.

Mulle se on osana mun elämää.

Asusteet valitaan tilaisuuden mukaan.
      Ei kuitenkaan liiaksi huomiota herättävästi vaan hillitysti.

No jokainen tyylillään:))

• musta-g

tuoksu sopivaa hajuvettä saa uroot polvilleen.

Sopivasti, keveästi kuin sitruunaperhonen tulee hajuveden tuoksua.

• blackwomans
        musta-g kirjoitti:

tuoksu sopivaa hajuvettä saa uroot polvilleen.

Sopivasti, keveästi kuin sitruunaperhonen tulee hajuveden tuoksua.

Ei koko pulloa menee kundeilta taju;)
        Mitä tekee tajuttomalla miehellä..

Euphoriaa muutama suihkaus saa ihmeitä aikaan:))

• SirM

-koska ei pysty hyväksymään itseään,
      vertaa olemustaan elokuvan kaunisteltuihin naisiin.
      Sama kuin
      irtoripsissä, tekotukassa, puujaloissa eli korkokengissä,
      tekohampaissa, kauneusleikkauksissa, silikoneissa,
      kureliiveissä...

Kaikki naiseuden harhat,
      niiden avulla yritetään huonoa itsetuntoa kohentaa.

Säälittävää ja rasittavaa.

• blackwomans

omistaa kapeakatsoisen elämäntyylin.
        miks ei muka sais nauttia elämästään,tuoden siihen eri asukokonaisuuksin vaihtelua?
        miksi pitää kulkea säkki päässä.
        etkö suo meille naisille jotain kaunista?
        Tiedätkö nainen joka pitää itsestään huolta on valmis panostamaan ulkonäköönsä jo ihan oman itsensä vuoksi.

Säälittävä olet sinä.

Hyväksyminen on aivan eri asia kun se miltä haluaa näyttää ja mistä todella pitää.

• missB

Monelle naiselle kengät on pakkomielle. Yrittävätkö he kiinnittää miesten huomion kengillä kun muuten ei rahkeet riitä? Kyllä muutamat kengät riittävät. Ja sitten noista ritoripsistä, tekotukasta, kauneusleikkauksista - ne on kyllä tosiaan huonon itsetunnon kohentamista.

Julkkisnaisista on vaikea löytää aitoa kaunotarta. En kyllä tajua miksi yksikään nainen vertaa itseään näihin tekobarbeihin. Oikein nauratti kun jossain juorupalstalla kerrottiin tästä feikkiParisHiltonista kuinka hän on vankilassa luopunut JOPA sinisistä silmistään. Siis ällöjä kaikki feikkinaiset!

Moni tuttu mies on sanonut samaa.

Hyvän itsetunnon omaavat naiset ovat kauniita persoonallisine ulkonäköineen - ei siinä mitään nenäleikkauksia tai silikooneja tarvita.

• No SE
        blackwomans kirjoitti:

omistaa kapeakatsoisen elämäntyylin.
        miks ei muka sais nauttia elämästään,tuoden siihen eri asukokonaisuuksin vaihtelua?
        miksi pitää kulkea säkki päässä.
        etkö suo meille naisille jotain kaunista?
        Tiedätkö nainen joka pitää itsestään huolta on valmis panostamaan ulkonäköönsä jo ihan oman itsensä vuoksi.

Säälittävä olet sinä.

Hyväksyminen on aivan eri asia kun se miltä haluaa näyttää ja mistä todella pitää.

Päivää,
        Eiköhän taas olla alueella, nyhjää tyhjästä?
        Kaiken mitä te arvon naiseläjät olette kirjoitelleet, pitää kutinsa.

Miksi siis sitä erikseen tarvitsee argumentoida.
        Olettaisi sen jo hieman turhauttavan.

Hyväksyn säkin päässä tai ilman.
        Voitte kutsua teloitusryhmän paikalle.

• Seijasini

vaativat erilaiset kengät seurakseen.
      Sitten vielä mustat, valkoiset, muun väriset hameet ja housut ...

Kyllä kengät erottuvat; vai miltä näyttäisivät mustat paksupohjaiset vaelluskengät valkoisen kotelomekon kanssa? Tai joulunpunaiset avokkaat violetin minihameen kanssa?

Miehet pukeutuvat usein samansävyisiin prässäreihin tai chinos'eihin ja voivat siten käyttää aina niitä mustia popojaan. Farkut taitavat olla perusmiehen ainut irtiotto tuosta perusjutskasta? Hehän saavat vaihtelua pukeutumiseensa paidoilla ja solmioilla... naiset käs'veskalla ja sointuvilla jalkineilla.

• No sE

Huomenta.
        Asukokonaisuus vaatii siihen natsaavat klopot, ok.
        Se pitää kalossinsa.
        Mutta jos nyt, vaikka vettä onkin satanut, laitan hiemanromantiikkaa kehiin.
        Mielestän mikäään ei ole vastaavan näyn peittoavaa.
        Kaunis kesäilta, nainen kesämekossa avojaloin.
        Jään tähän ja odotan villejä analyysejä.

• Seijasini
        No sE kirjoitti:

Huomenta.
        Asukokonaisuus vaatii siihen natsaavat klopot, ok.
        Se pitää kalossinsa.
        Mutta jos nyt, vaikka vettä onkin satanut, laitan hiemanromantiikkaa kehiin.
        Mielestän mikäään ei ole vastaavan näyn peittoavaa.
        Kaunis kesäilta, nainen kesämekossa avojaloin.
        Jään tähän ja odotan villejä analyysejä.

ratkaisevat. Kaikissa tilanteissa ja tilaisuuksissa ei todellakaan voi olla avojaloin. Kesäkadulla avojaloin, lasinsirujen ja terävien kivien seassa - ei kiitos.

Mutta kesäjuhlilla ja etenkin niiden jatkoilla avojaloin on kiva olla. Varsinkin jos varpaita voi vielä uittaa järvessä... tai meressä.

Hmm.. en kyllä pyytäisi miestä olemaan avojaloin. Siinä ei ole mitään hohtoa. Mutta ne ovatkin ne naisten varpaat... eikös varvasfetissejäkin ole?

• NO se
        Seijasini kirjoitti:

ratkaisevat. Kaikissa tilanteissa ja tilaisuuksissa ei todellakaan voi olla avojaloin. Kesäkadulla avojaloin, lasinsirujen ja terävien kivien seassa - ei kiitos.

Mutta kesäjuhlilla ja etenkin niiden jatkoilla avojaloin on kiva olla. Varsinkin jos varpaita voi vielä uittaa järvessä... tai meressä.

Hmm.. en kyllä pyytäisi miestä olemaan avojaloin. Siinä ei ole mitään hohtoa. Mutta ne ovatkin ne naisten varpaat... eikös varvasfetissejäkin ole?

Kesä, kesä, kesä.
        Onhan näitä kesätapahtumia jos jonkin tapaisia.
        Suofutis, akankanto, nakukymppi jne..
        Eikö sinne sekaan vielä yksi kaivosamerikanfutis peli mahtuisi.

Tietysti sitä pelattaisiin täysin nakuna.

Kuvittele, terävät kivet ja lohkareet.
        Aloitus pyllistelyn jälkeen yritettäisiin kuljettaa pallo vastustajan viivan yli..aiih!

• musta-g

Kyllähän miehen silmä tarttuu helposti naiseen joka näyttää huolitellulta. Sama se millainen asukokonaisuus ylle on puettu kunhan kaikki on kohdallaan.

On muuten vaikea eritellä mistäsyystä joku naisimmeinen näyttää miehen silmissä hyvältä tai jopa paremmalta.
      Terassilla kahvia nautiskellessa ohi kiitää monenlaista peppua. Kuka ja mikä on puettu milläkin tavoin mutta toiset vaan näyttää enemmän viehättäviltä.

Nauttikaa kesästä!

• nO Se

Päivää..
        Ollakko huoliteltu vai huolimaton...hmmm...
        sinäpä pulma?

• mikhaildenisov

kenkiä ja vaatteita 5 x niin paljon ku mulla
      vaikka välillä "pakotan" heittämäänki niitä!

• adalmiina-1

aika kauan,kun luin koko ketjun,mutta samoilla linjoilla suurimman osan kanssa olen minäkin. Kyllä läskärit on ihan hyvät,mutta ei ne joka asun kanssa oikein käy. Nainen on nainen,siksi kengät kiinnostaa ja niitä pitää olla! Mieluummin monet parit:)) Kokeilkaa joskus lähteä asuun sopimattomilla kengillä esim. juhliin. Luulen,että siippa huomauttaa aika äkkiä:) Itse tykkään kulkea korkkareissa ja hameessa. Naisellista? Ja eläköön se pieni(?) ero:D

• olisko..

niin että mikä niissä kengissä miehiä oikein kiehtoo.sillä eiköhän me niitä sipsuttimia lähinnä osteta toisten kun itsemme takia..mene ja tiedä sitä sitten NIM:kenkäfriikki itsekkin.

• SerafiinaCarabas

Niinkuin ketjusta huomaamme, on kyseessä viehättävän yksinkertainen asia, siis KUIN NAINEN konsanaan!

• musta-g

Jos joku väittää että naisen käsittely on yksinkertaista niin saattaapi lausahdella hevosen kakulia. Mikään ei ole niin onnahteleva ja leimahteleva kuin nainen.

Juu...pitää muuten ollakin, muuten eivät kiinnostaisi yhtään. Herkullisia otuksia...

• piikarin alla

viesti seksuaalisuudesta

• ex-äijäkäs

Kauniin naisen täydentää korkokengät ja sopivat korut kuin ensilumi metsälammen jäätyneen pinnan. Kesäinen nilkkakoru on ihana!

• imeldan :=)
      ja kuitenkin löydät samoja piirteitä itsestäsi :=)
      yleensäkin soppailu on naisten hommia ei miästen tjn

näytä mulle yksikin miäs joka wiihtyy soppailemassa ja mie näytän sulle hiiren :=)

• SerafiinaCarabas

Luolamies-nimisessä näytelmässä (mm. Suosalo esittänyt ja Jussi Lampi) analysoidaan shoppailua siitä lähtökohdasta, että nainen on luontojaan keräilijä - yrtti sieltä, kasvi täältä, sieniä tuolta jne.
        Nykynainen siis keräilee ostoksiakin jo tulevia ajatellen: "tuota voisi tarvia ensi kesänä", "tämä sopii hyvin juhlapukuni kanssa", "tässä meidän Liisalle kiva ensi syksyksi" jne.

Mies taasen on metsästäjä, tappaa tarpeeseen. Eli mies ei keräile ennakkoon, vaan jos hän huomaa, että tarvitsee vaikka paidan, hän menee kauppaan ja ostaa ("tappaa") sen.

Voisko soveltaa kenkiinkin ;-)

• Capella65

Itse olen pienestä tytöstä lähtien ihaillut kenkiä, ja sorrun ostamaan niitä vaikka en aina tarvitsisikaan. Kenkiä löytyy... Olen oikea kenkien kerääjä!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      79
      4134
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3352
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2732
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2455
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe