Miten veskari iskee veskarin?

veskari nainen

tässäpä vasta julma pulma... tiedän kyllä miten minun mielenkiintoni saa heräämään mut päteekös sama miehiin?

itse kiinnostun ihmisistä jotka ovat mukavia, ystävällisiä ja iloisia... kyselevät silloin tällöin(tässä tapauksessa n. 1 kerran viikossa) peruskuulumiset... eivät siis ole joka, eivätkä edes joka toinen päivä kyselemässä "mitä kuuluu"... eli viestittävät että heitä todella kiinnostaa minun kuulumiset melko usein, mut ei koko ajan... siitä se kiinnostus minulla lähtee... mutta päteekö sama veskari miehiin?

olen melko hankala tapaus lähestyä tällaisissa iskuyrityksissä... vaikka olisin kiinnostunut, jotenkin vain ns. esitän etten olisi...

nyt voin todeta että veskarit todella ovat hulvattoman salaperäisiä ja "hankalia" ihmisiä =)eihän meistä ota kukaan selvää siis olemmeko kiinnostuneita vai emme...

2

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramu73

Kyllä vaan pätee muhun. Kiinnostun myös sellaisista iloisista,ystävällisistä,huumorintajuisista,fiksuista ihmisistä. Ja pidän sellaisista ihmisistä jotka on aidosti kiinnostuneita minusta ja positiivisia,myötätuntoisia. "Hankala" olen. Mua lähestyessä kannattaa olla räväkkä,mutta hienotunteinen. Minut isketään aitoudella. Juu kivaahan se on kun joku kysyy vaikka kerran kuussa mitä minulle kuuluu,niin kuin mun kohdalla on. Ja se sopii minulle ihan hyvin. (paitsi mun mielitiettyni) =O) ja mää oon kiinnostunut yrittämisestä/bisneksestä. Sun kirjoitus on ihan hyvin kirjoitettu.. Ehkä pilke silmäkulmassa kirjoitettu?

• vesimiessssssssssss

Sodalla vesimiesten tapauksessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe