Miten veskari iskee veskarin?

veskari nainen

tässäpä vasta julma pulma... tiedän kyllä miten minun mielenkiintoni saa heräämään mut päteekös sama miehiin?

itse kiinnostun ihmisistä jotka ovat mukavia, ystävällisiä ja iloisia... kyselevät silloin tällöin(tässä tapauksessa n. 1 kerran viikossa) peruskuulumiset... eivät siis ole joka, eivätkä edes joka toinen päivä kyselemässä "mitä kuuluu"... eli viestittävät että heitä todella kiinnostaa minun kuulumiset melko usein, mut ei koko ajan... siitä se kiinnostus minulla lähtee... mutta päteekö sama veskari miehiin?

olen melko hankala tapaus lähestyä tällaisissa iskuyrityksissä... vaikka olisin kiinnostunut, jotenkin vain ns. esitän etten olisi...

nyt voin todeta että veskarit todella ovat hulvattoman salaperäisiä ja "hankalia" ihmisiä =)eihän meistä ota kukaan selvää siis olemmeko kiinnostuneita vai emme...

2

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramu73

Kyllä vaan pätee muhun. Kiinnostun myös sellaisista iloisista,ystävällisistä,huumorintajuisista,fiksuista ihmisistä. Ja pidän sellaisista ihmisistä jotka on aidosti kiinnostuneita minusta ja positiivisia,myötätuntoisia. "Hankala" olen. Mua lähestyessä kannattaa olla räväkkä,mutta hienotunteinen. Minut isketään aitoudella. Juu kivaahan se on kun joku kysyy vaikka kerran kuussa mitä minulle kuuluu,niin kuin mun kohdalla on. Ja se sopii minulle ihan hyvin. (paitsi mun mielitiettyni) =O) ja mää oon kiinnostunut yrittämisestä/bisneksestä. Sun kirjoitus on ihan hyvin kirjoitettu.. Ehkä pilke silmäkulmassa kirjoitettu?

• vesimiessssssssssss

Sodalla vesimiesten tapauksessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1738
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      87
      1040
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe