KaurisN ja SkorppariM

Nuuna1

Minkälaisia kokemuksia tästä yhdistelmästä? Itsellä ollut noin kahdeksan vuoden ajan ollaan-ei olla-ollaan kavereita- katotaan mitä tapahtuu-suhde. Nyt ollaan ihan oikeassa suhteessa oltu muutamia kuukausia. Skorppari on aika hankala luonne mielestäni, mutta niin olen itsekin. Intohimoa löytyy todella paljon väliltämme. Välillä räiskii ja salamoi, välillä taas on hullun hauskaa. Itse olen tosi ailahteleva luonne, mitä mahtaa tästä skorpparimiehet tuumia? Mielestäni tämä skorppari tuo sekä parhaimmat että huonot puoleni esiin ja toisaalta se on aika pelottavaa.

3

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris_Mies

Tutulta kuulostaa. Olen kaurismies ja meillä oli skorpioninaiseni kanssa pari vuotta sellaista epämääräistä kissa ja hiiri-leikkiä. Nyt ollaan oltu toista vuotta kimpassa ja koskaan ei kyllä tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

Suurimman osan ajasta olemme kuin paita ja peppu. Huumorintajultamme olemme lähestulkoon identtisiä mikä auttaa jo paljon. Meillä on hauskaa yhdessä ja sekä henkinen että fyysinen vetovoima on vahva.

Mutta olemme myös molemmat melko dramaattisia ja tästä seuraa aina silloin tällöin hieman ristiriitaisia tilanteita. Skorpioninaiseni on mustasukkainen ja omistushaluinen ja minä puolestani olen äkkipikainen ja oikukas.

Mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ei tiellemme ole vielä sattunut, mutta kyllä tosiaan tuntuisi siltä, että kauriin ja skorpionin yhteiselo olisi melkoista myrskyä. Molemmat tuntevat niin voimakkaasti mutta molemmat ovat aika huonoja käsittelemään ja ilmaisemaan niitä tunteitaan.

• aape

kerrot että teillä on ollu kissahiiri leikkiä. itse olen skorppari nainen ja tapaillu erästä kaurismiestä vuoden ajan ja meillä on kanssa eräänlaista leikkiä. en ota oikein selvää mitä kauris haluaa. vai haluaako se vaan yhdenillan juttuja.

• Kauris_Mies
        aape kirjoitti:

kerrot että teillä on ollu kissahiiri leikkiä. itse olen skorppari nainen ja tapaillu erästä kaurismiestä vuoden ajan ja meillä on kanssa eräänlaista leikkiä. en ota oikein selvää mitä kauris haluaa. vai haluaako se vaan yhdenillan juttuja.

Vaikea sanoa että mitä se sinun kaurismiehesi oikein haluaa.

Se meidän leikkimme oli semmoista outoa "väijymistä". Pidettiin harvakseltaan yhteyttä ja nähtiin vielä harvemmin. Mutta aina kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa, niin kumpikin tiesi, että tämä on nyt Se Oikea. Tätä kikkailua tosiaan kesti vaikka kuinka kauan, kunnes lopulta sain sanottua tälle skorpioninaiselle että rakastan häntä. Hänkin sanoi rakastavansa minua ja loppu onkin historiaa. =)

Tapailetko tätä kaurismiestäsi useinkin? Kun olet hänen seurassaan niin tarkkaile hänen käyttäytymistään. Kaurismiestä ei ole helppo lukea, mutta jos hän todella välittää sinusta, niin kyllä se huokuu hänen käytöksestään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe