Minkälaisia kokemuksia tästä yhdistelmästä? Itsellä ollut noin kahdeksan vuoden ajan ollaan-ei olla-ollaan kavereita- katotaan mitä tapahtuu-suhde. Nyt ollaan ihan oikeassa suhteessa oltu muutamia kuukausia. Skorppari on aika hankala luonne mielestäni, mutta niin olen itsekin. Intohimoa löytyy todella paljon väliltämme. Välillä räiskii ja salamoi, välillä taas on hullun hauskaa. Itse olen tosi ailahteleva luonne, mitä mahtaa tästä skorpparimiehet tuumia? Mielestäni tämä skorppari tuo sekä parhaimmat että huonot puoleni esiin ja toisaalta se on aika pelottavaa.
KaurisN ja SkorppariM
3
1411
Vastaukset
- Kauris_Mies
Tutulta kuulostaa. Olen kaurismies ja meillä oli skorpioninaiseni kanssa pari vuotta sellaista epämääräistä kissa ja hiiri-leikkiä. Nyt ollaan oltu toista vuotta kimpassa ja koskaan ei kyllä tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan.
Suurimman osan ajasta olemme kuin paita ja peppu. Huumorintajultamme olemme lähestulkoon identtisiä mikä auttaa jo paljon. Meillä on hauskaa yhdessä ja sekä henkinen että fyysinen vetovoima on vahva.
Mutta olemme myös molemmat melko dramaattisia ja tästä seuraa aina silloin tällöin hieman ristiriitaisia tilanteita. Skorpioninaiseni on mustasukkainen ja omistushaluinen ja minä puolestani olen äkkipikainen ja oikukas.
Mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ei tiellemme ole vielä sattunut, mutta kyllä tosiaan tuntuisi siltä, että kauriin ja skorpionin yhteiselo olisi melkoista myrskyä. Molemmat tuntevat niin voimakkaasti mutta molemmat ovat aika huonoja käsittelemään ja ilmaisemaan niitä tunteitaan.- aape
kerrot että teillä on ollu kissahiiri leikkiä. itse olen skorppari nainen ja tapaillu erästä kaurismiestä vuoden ajan ja meillä on kanssa eräänlaista leikkiä. en ota oikein selvää mitä kauris haluaa. vai haluaako se vaan yhdenillan juttuja.
- Kauris_Mies
aape kirjoitti:
kerrot että teillä on ollu kissahiiri leikkiä. itse olen skorppari nainen ja tapaillu erästä kaurismiestä vuoden ajan ja meillä on kanssa eräänlaista leikkiä. en ota oikein selvää mitä kauris haluaa. vai haluaako se vaan yhdenillan juttuja.
Vaikea sanoa että mitä se sinun kaurismiehesi oikein haluaa.
Se meidän leikkimme oli semmoista outoa "väijymistä". Pidettiin harvakseltaan yhteyttä ja nähtiin vielä harvemmin. Mutta aina kun oltiin tekemisissä toistemme kanssa, niin kumpikin tiesi, että tämä on nyt Se Oikea. Tätä kikkailua tosiaan kesti vaikka kuinka kauan, kunnes lopulta sain sanottua tälle skorpioninaiselle että rakastan häntä. Hänkin sanoi rakastavansa minua ja loppu onkin historiaa. =)
Tapailetko tätä kaurismiestäsi useinkin? Kun olet hänen seurassaan niin tarkkaile hänen käyttäytymistään. Kaurismiestä ei ole helppo lukea, mutta jos hän todella välittää sinusta, niin kyllä se huokuu hänen käytöksestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585555- 964531
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772688Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791222Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62891
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799