Seurustelu narkkarin kanssa?

raitis_olen

En oikein tiedä mitä tehdä. Eräs mies on niin mukava mulle ja meil on tosi hauskaa yhdessä ja näin. Ongelmana vain se, että hän on käyttänyt huumeita yli 10v. ja ei todellakaan ole pääsemäs niistä eroon, koska useissa katkaisuissa ollut tms. Ei siis olla miehen kanssa vielä yhdessä, mut alkaa mennä pikkuhiljaa siihen suuntaan...
Tuleeko raittiin ja pahasti huumeriippuvaisen seurustelusta mitään?
En ole ikinä nähnyt hänen käyttävän huumeita(hän piikittää itseänsä, mut en tarkemmin tiedä mitä huumetta)...ainii..ja hän on mieletön näpistelijä. Ulospäin huumeiden käyttö näkyy käsissä aika paljon ja silmissä, mutta muuten niin mahtava tyyppi! Ja viinaakin hän juo kerta viikossa.

enkä saa ajatuksiani irti hänestä....
kokemuksia? tai mitä neuvoisitte mun tekevän?

46

7046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempaakaan neuvoa

      osaa antaa kuin että jalat alle ja juokse lujaa. Tai no, omapahan on valintasi.

    • Ei kannata

      Kohta olet/saatat olla itekki piikittämmässä, joudut maksumieheksi sen ainehille jne. Vaikka olisi kuin mukava nyt niin kyllä se vielä näyttää sen oikean karvansa ku ei saa aineita. EI kannata mennä sekaantuun semmoiseen. Ei pahalla, mutta varoitan nyt ku vielä voin.

      • vaihtaisin

        kaupunkia.


    • seurustelu toimii

      "Eräs mies on niin mukava mulle"

      Monet reppanat ovat mukavia. Piikkihuumeiden käyttö jossain määrin korreloi reppanuudessa...

      "Tuleeko raittiin ja pahasti huumeriippuvaisen seurustelusta mitään?"

      No, eipä se nyt kovin paljon eri asia ole kuin raittiin ja rappioalkoholistin suhde. Koitapa vaikka suhteuttaa siihen. Toki huumeisiin liittyy laittomuus (ja ehkä poliisi) ja piikkihuumeiden käyttöön liittyy kova riippuvuus, eikä se ole kovin kaunista katseltavaa.

      "ja hän on mieletön näpistelijä."

      Tämä ominaisuus tuskin poistuu ennen kuin piikitys loppuu, ja tuskin silloinkaan.

      "tai mitä neuvoisitte mun tekevän?"

      Neuvon Sinua asettamaan hänelle ehdot; joka Sinä tai huumeet. Tuo on ruma ehdotus. Itse käytän vain kannabista (nyt en ole puoleen vuoteen käyttänyt), mutta jos joku nainen minulle joskus asettaa sellaiset ehdot, niin vastaus on täysin selvä; nainen saa mennä. (Ei silti, kun olen ympärirakastunut, minun ei ole todella mikään pakko polttaa, mutta en vain suostu sulkemaan sitä tulevaisuudenmahdollisuutta pois.) Ja peruste on se, että nainen joka asettaa tuollaisia ehtoja ei ole minua varten. Uskon miehesi toimivan täysin samoin. Tavallaan tuo on siis helppo tapa päättää suhde.

    • kuin pystyt

      HIV ja muut taudit. Oletko todellakin valmis vastaanottamaan ne kaikki ja vielä kerralla? Minusta sinun kannattaa ottaa jalat alle ja juosta niin pitkälle kuin suinkin kerkiät!

    • asap!!!!

      Homorunkkaajista ei voi koskaan tietää. Juokse niin kauan kuin vielä pystyt!!!

      • margariiiitttta

        Kysyjän poikaystävässähän ei ollu kysymys homorunkkaajasta vaan piikkihuumeiden käyttäjästä joka lisäks näpistelee.
        On se kumma kuinka paljon tänne nettiin eksyy täysin lukutaidottomia ihmisiä vaik periaatteessa Suomessa pitäis olla 100-prosenttinen kansalaisten lukutaito.

        Noin muuten olen sitä mieltä että kannattais todella lopettaa toi alkava suhde nyt, siitä ei hyvää seuraa. Niin kauan ku narkkari käyttää, huumeet on sille aina, kaikkialla, kaikissa paikoissa ja kaikissa tilanteissa numero ykkönen.


      • Anonyymi
        margariiiitttta kirjoitti:

        Kysyjän poikaystävässähän ei ollu kysymys homorunkkaajasta vaan piikkihuumeiden käyttäjästä joka lisäks näpistelee.
        On se kumma kuinka paljon tänne nettiin eksyy täysin lukutaidottomia ihmisiä vaik periaatteessa Suomessa pitäis olla 100-prosenttinen kansalaisten lukutaito.

        Noin muuten olen sitä mieltä että kannattais todella lopettaa toi alkava suhde nyt, siitä ei hyvää seuraa. Niin kauan ku narkkari käyttää, huumeet on sille aina, kaikkialla, kaikissa paikoissa ja kaikissa tilanteissa numero ykkönen.

        Hauska 😄👍🏻 Ja oikeassa.


    • ............................

      varovainen ja avoin.

      Joskus ihmiset ovat tilassa jossa huumeet ovat heille ainoa vaihtoehto. Riippuvuuden takia ja siksi että käyttö on kestänyt niin pitkään ettei osata olla ilman... tai vaikka osattaisiin niin sitten ei elämässä ole mitään kiintopistettä, ei unelmia, ei tulevaisuutta - ja sitten palataan takaisin vanhaan kaavaan joka on tepsinyt aikaisemminkin. Eli "langetaan" koska se on ainoa suunta jossa on jotain tarjolla.

      Parhaassa tapauksessa hän on kyllästynyt huumeisiin, lopullisesti. Käyttää vain koska se on ainoa mitä hän oikeasti osaa ja jonka hän "hallitsee" ja josta hän tietää. Tässä tapauksessa sinussa avautuvat mahdollisuudet ovat vaakakupissa kaikkein painavimmat; olet jotain jonka takia hän voi jättää kamat - koska olet JOTAIN muuta, jotain jota hän haluaa.

      Vaikka itse en ole ollut varsinaisesti narkomaani (ei käytön ja myynnin ohella rikoksia, en ainakaan vakavasti riippuvainen) mutta olin kyllä erittäin hardcore käyttäjä... käytin aineita jotka ei sinänsä koukuta mutta jotka pisti nuppia kyllä uusiksi huolella. Tapasin vaimoni käyttöni loppupuolella. Itseasiassa kun tapailin häntä olivat ne ainoita hetkiä silloisessa elämässäni jolloin jokin kemikaali ei pörissyt ruumiissani. Itseasiassa juuri siksi romahdinkin lopulta.

      Kuitenkin tuo nainen pysyi vierelläni. Ongelmistani huolimatta. Hän ei sitoutunut minuun heti ja ehdoitta - todellakaan - mutta hän eli kanssani, oli elämässäni läsnä. Hänen sitoutumisensa ehtona oli että jättäisin huumausaineet... minä sitten kosin häntä ja sanoin että nyt se elämänvaihe on loppu. Hän vastasi taas ehdolla, selvä - jos se todellakin on loppu.

      Kävin juuri peittelemässä esikoisemme sänkyyn. Ihana poikalapsi. Ostimme viime talvena omistusasunnon ja suunnittelemme isoa remppaa. Kesän haluamme viettää ennenkaikkea mökillä joka itseasiassa näkyy kotimme katolta järven toisella puolella. Tästä varmaan huomaa että lupaukseni on pitänyt ja siitä merkkinä tuossa nimettömässä onkin kultaa. Minulle vaimoni ja perheeni olivat asia joka tuli siihen tyhjiöön jota aikaisemmin täytin huumeilla... ja sitä ennen alkoholilla... ja sitä ennen ties millä. Kaikki ne muuttuivat turhaksi kun saavutin sen mitä haluan.

      Tämä on täysin mahdollista. Se on se rakkauden ihme. Jos hän tahtoo hän voi kuntoutua, mikään ei estä sitä... riippuvuus kun on lähinnä tekninen ongelma loppujen lopuksi.

      Mutta siis... varovainen. Hän voi olla myös vampyyri joka käyttää sinua huumeidenkäytön jatkamisen turvaamiseen.

    • Viirus hiirus

      Hepatiitti ja HIV.

    • osaa sua kusettaa

      Itse pitkään käyttäneenä tiedän, että ei minulla ole enää todellisia tuntieta, kaikki perustuu narkkilogiikan hyötynäkökohtiin tai läheisriippuvaisuuteen. Jos lähtee napaamaan tunnepuolelle.

      Olet vain käytettävissä oleva hyödyke hänelle ja kaikki mitä hän eteesi tekee on todennäköisesti teatteria.

      Haluaa toki eroon aineista. Voi onnistuakin, mutta tilalle tulee apatia ja masennus.
      Korvaavat aineet tulee tilalle eli mielenterveyslääkkeet.

      Neuvoisin ettimään jonkun muun.
      Tiedän kyllä sen, että onhan se hemmetin seksikästä meidän narkkien kanssa säätää, mutta loppu on aina aika karua.

      Olemme toki usein tunteellisia liiankin. Se houkuttaa naisia kuin kärpäsiä. Alkuun kaikki ovat silmittömän rakastuneita, mutta hohto himmenee aika nopeasti. Sitten raittiina sinä selviät erosta suht. helposti jos et sorru itse päihteisiin. Tai no riippuu miten kauan altistut ja miten herkkä olet altistumaan "meidän" maailman todellisuudelle.

      Kuitenkin 99 % todennäköisyys on että tulet vain rikkomaan häntä todella paljon, kuten itseäsikin.
      Suhde on lopulta hänen puoleltaan kiinteää läheisriippuvaisuutta ja sinun puolelta sääliä ja äidinvaistoa.
      Rankkaa molemmille.

      Tai sitten hän vain kylmäverisesti sua käyttää hyväkseen ja näyttelee tunteet.

      • Narkkain äiti

        Erinomaisesti kiteytetty!
        Opiksi ja ojennekukseksi kaikille narkkareihin rakastuneille.

        Mieti kaksi kertaa ja pakene!


    • kokemustä löytyy

      Käyttävä narkomaani on epärehellinen, tunteeton ja käyttää sua vain hyväkseen. Sen ainoo tarkoitus on saada sut käyttäytyy niinkuin se haluaa. Älä lankea. Sun tulevaisuutes on pilalla jos sen teet.
      Käyttävä narkomaani ei pysty rakastamaan ketäänihmistä, se myisi jopa äitinsä huumeita saadakseen. Älä pilaa elämääsi kenenkään narkomaanin takia. Älä mene ansaan tunteidesi takia.

      • aloittaja

        Niin mutta tää mies puhuu aina mulle, et sen elämän ykkösasia olen mä ja se unohtaa aina omatkin tarpeensa ku se haluu, et mun olo on vaa täydellinen. Oon sen oma prinsessa.
        Ja nyt juttelin miehen kanssa, ni selvisikin, että hän ei piikitä enää itseänsä, mut sen sijaan syö jotain lääkettä hirveät kasat(olikos se nyt joku panecol tms. ja yli 10kpl päiväs) viinaa. Onko lääkeriippuvuus sitten yhtä paha? Mul ei oo meinaa mitään hajua missä kunnossa sen aivot on...


      • ........
        aloittaja kirjoitti:

        Niin mutta tää mies puhuu aina mulle, et sen elämän ykkösasia olen mä ja se unohtaa aina omatkin tarpeensa ku se haluu, et mun olo on vaa täydellinen. Oon sen oma prinsessa.
        Ja nyt juttelin miehen kanssa, ni selvisikin, että hän ei piikitä enää itseänsä, mut sen sijaan syö jotain lääkettä hirveät kasat(olikos se nyt joku panecol tms. ja yli 10kpl päiväs) viinaa. Onko lääkeriippuvuus sitten yhtä paha? Mul ei oo meinaa mitään hajua missä kunnossa sen aivot on...

        Tietysti voit ensin yrittää puhua lääkkeitten liiallisesta käytöstä ja ja vielä viinan kanssa?! (sekäkäyttäjä) Mutta enpä usko että ne touhut siihen loppuu, Ei millään pahalla..

        Mutta jos jatkaa samaan tahtiin niin enpä usko että siitä teille yhteistätulevaisuutta tulee.

        Itse yrittäisin puhua ja jos ei niin ei.

        Tommonen menee jo aika narkkarimenoksi? Itse päihDETTÄ käytän (kannabis) ja omasta mielestä tuo menee jo vähän liian överiksi.


      • .......
        ........ kirjoitti:

        Tietysti voit ensin yrittää puhua lääkkeitten liiallisesta käytöstä ja ja vielä viinan kanssa?! (sekäkäyttäjä) Mutta enpä usko että ne touhut siihen loppuu, Ei millään pahalla..

        Mutta jos jatkaa samaan tahtiin niin enpä usko että siitä teille yhteistätulevaisuutta tulee.

        Itse yrittäisin puhua ja jos ei niin ei.

        Tommonen menee jo aika narkkarimenoksi? Itse päihDETTÄ käytän (kannabis) ja omasta mielestä tuo menee jo vähän liian överiksi.

        Ja kyllä, Lääkeriippuvaisuus on paha ja alkoholin kanssa vielä pahempi. Mikä ihmisillä on kun elämä pitää pilata?


      • exiss
        aloittaja kirjoitti:

        Niin mutta tää mies puhuu aina mulle, et sen elämän ykkösasia olen mä ja se unohtaa aina omatkin tarpeensa ku se haluu, et mun olo on vaa täydellinen. Oon sen oma prinsessa.
        Ja nyt juttelin miehen kanssa, ni selvisikin, että hän ei piikitä enää itseänsä, mut sen sijaan syö jotain lääkettä hirveät kasat(olikos se nyt joku panecol tms. ja yli 10kpl päiväs) viinaa. Onko lääkeriippuvuus sitten yhtä paha? Mul ei oo meinaa mitään hajua missä kunnossa sen aivot on...

        Panacod varmaankin, lievittää sillä luultavimmin subutexista johtuvia vieroitus oireita. Panacodhan on paljon helpompi lopettaa kuin subutex.


    • .......

      minulla positiivisempi näkemys,itse olen seurustellut niin sanotun pahemman luokan narkkarin kanssa13v.niistä 3vuotta naimisissa.mutta mieheni meni korvaus hoitoon ja rauhottu ja muut aineet jäi pois.noin9vuotta kestin helvettiä ja olin tukena ja nyt minulla on hyvin koulutettu ja minua arvostava ihminen rinnallani.joka myös auttaa ja tukee minua jos minulla huono päivä.en myöskään ole ikinä itse edes kokeillu huumeita.eräätkin itkut ja ero ajatukset ovat tähän13v,mahtunnut mutta onneksi en luovuttannu.narkkarikin on ihminen jolla on tunteet ja tarvii tukea

      • aloittaja

        Kiitos edelliselle, toi antoi uskoa tälle kaikelle!:)

        Mut ongelma on myös siinä, että en ota ikinä oikein selvää mitä tää mies on vetänyt. Ku kysyn siltä, että onks se tänää ottan mitää aineit, ni se vastaa että ainoastaan lääkärin määräämiä lääkkeitä(niitä jotain jotka on meinattu opium-riippuvuuteen tai jotaa sellast). Mut kuitenki jälkeepäin saatan kuulla, et "No okei, kyl mä vähän pilvee poltin, mut siis ihan vähän vaa!". Sit jonkun ajan päästä se taas sanoo, että kunhan kiusoitteli. Siis täl miehel on tosi fiksut jutut ja sillee, mut se ulkoinen olemus on ihan pahimman narkkarin luokkaa(kävely välil voi olla sellast outoo, silmät välil sellaset lasittuneen näköset vaik sanoo et ei oo ottanu mitää...) En edes tiedä uskonko kohta enää siihen, että hän on lopettanut tuon piikittämisen!:/ Vaik kovasti puhuukin vaikeasta menneisyydestään huumehörhönä.

        Tää on kieltämättä todella raskasta. Ja tää mies on nyt ihan riippuvainen minusta. Ja kaupungilla varmasti keräämme katseita, kun tämä poikaystävä hoipertelee vieressäni ja ihmiset katsovat osaanottavasti.

        Olisi pitänyt uskoa teitä. Ja hän edelleen puhelee minulle kaikkea kaunista koko aika. Soittelee koko aika, että olen hengissä ja että tiedän, että hän pitää minua kauniina.

        Joo nyt menee asian ohi, mutta nyt on alkanut pahasti kaduttamaan:,( Vaikka hän käy vaikka kuinka paljon katkaisuhoidossa, niin jotenkin se ei näytä tehoavan...


      • ,,,,,,,
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitos edelliselle, toi antoi uskoa tälle kaikelle!:)

        Mut ongelma on myös siinä, että en ota ikinä oikein selvää mitä tää mies on vetänyt. Ku kysyn siltä, että onks se tänää ottan mitää aineit, ni se vastaa että ainoastaan lääkärin määräämiä lääkkeitä(niitä jotain jotka on meinattu opium-riippuvuuteen tai jotaa sellast). Mut kuitenki jälkeepäin saatan kuulla, et "No okei, kyl mä vähän pilvee poltin, mut siis ihan vähän vaa!". Sit jonkun ajan päästä se taas sanoo, että kunhan kiusoitteli. Siis täl miehel on tosi fiksut jutut ja sillee, mut se ulkoinen olemus on ihan pahimman narkkarin luokkaa(kävely välil voi olla sellast outoo, silmät välil sellaset lasittuneen näköset vaik sanoo et ei oo ottanu mitää...) En edes tiedä uskonko kohta enää siihen, että hän on lopettanut tuon piikittämisen!:/ Vaik kovasti puhuukin vaikeasta menneisyydestään huumehörhönä.

        Tää on kieltämättä todella raskasta. Ja tää mies on nyt ihan riippuvainen minusta. Ja kaupungilla varmasti keräämme katseita, kun tämä poikaystävä hoipertelee vieressäni ja ihmiset katsovat osaanottavasti.

        Olisi pitänyt uskoa teitä. Ja hän edelleen puhelee minulle kaikkea kaunista koko aika. Soittelee koko aika, että olen hengissä ja että tiedän, että hän pitää minua kauniina.

        Joo nyt menee asian ohi, mutta nyt on alkanut pahasti kaduttamaan:,( Vaikka hän käy vaikka kuinka paljon katkaisuhoidossa, niin jotenkin se ei näytä tehoavan...

        minä taas pystytkö vaatimaan rehellisyyttä tältö mieheltä,esim,että välit poikki jos ei ala puhua totta ja kertomaan mitä käytää,että pystyt auttamaan.lääkärin määrämiä lääkkeitäkin syödään ohjeen mukaisesti,pyydä lääkkeet itsellesi ja annostele,jos ei käy niin välit poikki pariksi päiväksi,miehen pitää tajuta että olet tosissasi...olen myös kokennu saman häpeän mieheni kanssa,kun joutunnut mennä ylesille paikoille ja jätkä ollu ihan sekasin.yritä silti kestää ja puhu kun mies on eniten selvä


      • aloittaja
        ,,,,,,, kirjoitti:

        minä taas pystytkö vaatimaan rehellisyyttä tältö mieheltä,esim,että välit poikki jos ei ala puhua totta ja kertomaan mitä käytää,että pystyt auttamaan.lääkärin määrämiä lääkkeitäkin syödään ohjeen mukaisesti,pyydä lääkkeet itsellesi ja annostele,jos ei käy niin välit poikki pariksi päiväksi,miehen pitää tajuta että olet tosissasi...olen myös kokennu saman häpeän mieheni kanssa,kun joutunnut mennä ylesille paikoille ja jätkä ollu ihan sekasin.yritä silti kestää ja puhu kun mies on eniten selvä

        sinä saman kokenut: Mikäs on tilanne nyt?

        ja tosiaan pitänee puhua hänelle kun hän on eniten selvä... ainut vaan, että en tunnu koskaan näkevän häntä edes 100% selvänä. Aina ainakin pari siideriä ottanut tms. Lääkkeitä hän ei vissiinkään onneksi voi ottaa vääriä määriä, koska hän olisi melkoisen kusessa jos olisi ottanut liikaa ja sitten jäisikin päiviä väliin jolloin ei olisi lääkettä saatavilla. Ja lääkärinkään kun ei joka päivä voi mennä pyytämään uusia lääkkeitä, ku "koira söi muut lääkkeet".

        hitto oikeest koko aika saa olla huolissaan. Nyttekää se ei oo soittan viimiseen kahteen päivään mulle, vaikka sanoi soittavansa viimeistään tänään. Varmana sammunut jolleen kaverille... huoh


      • .......
        aloittaja kirjoitti:

        sinä saman kokenut: Mikäs on tilanne nyt?

        ja tosiaan pitänee puhua hänelle kun hän on eniten selvä... ainut vaan, että en tunnu koskaan näkevän häntä edes 100% selvänä. Aina ainakin pari siideriä ottanut tms. Lääkkeitä hän ei vissiinkään onneksi voi ottaa vääriä määriä, koska hän olisi melkoisen kusessa jos olisi ottanut liikaa ja sitten jäisikin päiviä väliin jolloin ei olisi lääkettä saatavilla. Ja lääkärinkään kun ei joka päivä voi mennä pyytämään uusia lääkkeitä, ku "koira söi muut lääkkeet".

        hitto oikeest koko aika saa olla huolissaan. Nyttekää se ei oo soittan viimiseen kahteen päivään mulle, vaikka sanoi soittavansa viimeistään tänään. Varmana sammunut jolleen kaverille... huoh

        olen sama ihminen kun saman kokennut ja toisella nimimerkillä,älä jätä.tulivaan mieleen että minkä ikäsiä olette,mites vanhempanne suhtautuu tähän kaikkeen....onko miehellä mitään haluja mennä katkolle,voisit mennä tueksi,perhepuolelle,tai haluisko korvaushoitoon,käytääkö opiaatteja.missä päin suomea asutte.voimia sinulle


      • raitis_olen
        ....... kirjoitti:

        olen sama ihminen kun saman kokennut ja toisella nimimerkillä,älä jätä.tulivaan mieleen että minkä ikäsiä olette,mites vanhempanne suhtautuu tähän kaikkeen....onko miehellä mitään haluja mennä katkolle,voisit mennä tueksi,perhepuolelle,tai haluisko korvaushoitoon,käytääkö opiaatteja.missä päin suomea asutte.voimia sinulle

        Minä olen 18 ja tämä mies 26. Ikäeroakin tässä on, mutta se nyt ei ole mikään ongelma. vanhemmilleni en ole puhunut mitään, mutta minä taas olen tavannut hänen vanhempansa ja he taitavat lähinnä ajatella minua toivona joka saisi pelastettua heidän poikansa. Ja juu.. mies onkin ollut katkolla useita kertoja, mutta ne ei ole auttaneet kuin sen vähän aikaa. Asutaan etelä-suomessa.

        Nyt hän ei ole soittanut viikkoon eikä vastaa puhelimeen.. lupasi soittaa silloin viikon alussa jo maanantaina. Eli lupauksia ainakin pettää.

        Mutta en mä seurustelemaan sen kanssa ole alkamassa...ei siitä mitään tulisi. Suhteemme on kuitenkin jo melko läheinen, joten tukena aion olla hänelle, koska ei hänellä muitakaan ole!


    • hadvenna

      sinuna en ehkä seurustelisi hänen kanssa, mutta kaikki narkomaanit tarvii tukea ja kavereita. et varmaan osaa edes ajatella miten arvokas sinä hänelle olet. sano että välität ja että autat häntä kaikin tavoin lopettamaan aineiden käyttämisen, mutta pidä kumminkin varasi.

    • Voi tyttökulta,

      En uskoisi sinun tarvitsevan miestä, jonka kanssa olemista joudut miettimään noin kovasti. Älä pilaa elämääsi, vaan pelasta itsesi ja rukoile miehen puolesta. Viisaampaa kulkea itse täysin kaidalla tiellä ja pyytää Jumalaa huolehtimaan noin vaarallisesta elämäntilanteesta. Jos et koskaan ole nähnyt miestä selvinpäin, et koskaan ole nähnyt häntä omana itsenään. Olet siis rakastumassa "luonteeseen", jota ei oikeasti ole olemassa. Älä satuta itseäsi, äläkä miestä. Voit rukoilla teidän molempien puolesta, mutta älä tuhlaa elämääsi. Tee se, minkä voit, mutta älä leiki pelastajaa tai suurempaa voimaa. Totuus on, että olet surullinen ihminen, koska näet menetetyn tapauksen. Sinulla on suuri empatian lahja ja tarve auttaa toisia. Keskitä hyvät puolesi ja energiasi tässä elämässä siihen, missä niistä on hyötyä, älä siihen, minkä vain ihme voi muuttaa. Jeesus rakastaa sinua ja miestä. Missä on paljon rukousta, siellä on paljon siunausta. Rukoile miehelle Jeesuksen varjelusta ja siunausta, ehkä hän pelastuu. Jeesuksella on elämällesi varmasti muuta käyttöä, kuin kuluttaa oman sydämesi hyvyys loppuun käyttämällä sitä asiaan, jota se ei voi muuttaa. Olet vain ihminen, pieni ja mitätön, mutta kun käännyt Jeesuksen puoleen, sinulla on enemmän rikkautta kuin koko maailma voisi antaa.

      • Narkkarin äiti

        Äärimmäisen hienosti sanottu "asia auki"
        ÄLÄ koskaan luota narkkariin, hän pettää ainal
        Aineet ovat elämää tärkeämpi asia!


    • eihajuakaan

      Valmistaudu sydänsuruihin.

    • Narkkari rakkautta

      sanoisin, että älä ala tuommoiseen suhteeseen. Mies on kertomasi perusteella opiattiriippuvainen. Olen itsekkin koukussa kyseiseen aineeseen ja se miksi et näe miestä ikinä selvinpäin johtuu siitä, että jos hän on selvinpäin hänelle tulee vieroitusoireita ja niitä ei kukaan opiaattiriippuvainen halua joutua kestämään. Ne ovat nimittäin todella rankkoja kestää. Jos hänellä ei ole saatavila subua mitä veikaisin hänen käyttävän hän juo ja syö pillereitä ym. koska se helpottaa niitä viekkareita. Viikon katoamiset voivat taas johtua piri putkista (jos käyttää). Piriä vetäessä aika kuluu siivillä ja säädetään kaikkea kummaa. Hän ei luultavasti halua sinun näkevän häntä siinä tiilassa mitä piri tuo tullessaan Tai/ja ei edes muista, että lupasi soittaa, eikä huomaa ajan kulumista.

      En ihmettele, että sinua on alkanut kaduttaa. Voitahan sanoa miehelle, että voitte olla kavereita, mutta sinulle saa soittaa vain silloin kun hän on mahdollisimman selvä ja jos hän haluaa lopettaa joskus niin olet hänen tukenaan. Joku jo sanoikin, mutta olet hänelle varmasti tosi tärkeä ihminen. Meillä narkkareilla, kun on yleensä vain narkki kavereita jos niitä edes kavereiksi voi kutsua. On varmasti mukavaa, kun on edes yksi ystävä jolle voi puhua normaaleista asioista ja tunteista ym. älä vain itse ala käyttämään tai edes kokeile!!

    • Kaiken kokenut sisko

      Haluatteko te narkit koskaan päästä kiinni normaaliin elämään?
      Jos ette, kertokaa miksi.

      Oletteko koskaan ajateleet, kuinka paljon surua ja tuskaa olette läheisillinne aiheuttaneet.

      • Huumeiden käyttäjä;

        Meidän normaali elämä on elää paukuissa. Silloin ei tarvitse huolehtia mistään, eikä tuntea vastuuta esim. läheisistään.

        Läheistemme surut ja murheet eivät minua liikuta, koska olen tunteeni muita kohtaan saanut turrutettua aineilla joita käytän.

        Elän elämääni, joka ei muille kuulu. Jos joku murehtii minun elämästäni, niin suosittelen häntäkin käyttämään tunteita turruttavaa ainetta.


      • eihajuakaan
        Huumeiden käyttäjä; kirjoitti:

        Meidän normaali elämä on elää paukuissa. Silloin ei tarvitse huolehtia mistään, eikä tuntea vastuuta esim. läheisistään.

        Läheistemme surut ja murheet eivät minua liikuta, koska olen tunteeni muita kohtaan saanut turrutettua aineilla joita käytän.

        Elän elämääni, joka ei muille kuulu. Jos joku murehtii minun elämästäni, niin suosittelen häntäkin käyttämään tunteita turruttavaa ainetta.

        Obvious troll is obvious.


      • raclette
        eihajuakaan kirjoitti:

        Obvious troll is obvious.

        Tämä oli sitten sitä Oxfordin englantia.


      • trupaduuri

        Normaalielämä on eri ihmisille erilaista.


      • eihajuakaan

        En taida voida vastata kysymykseen. En ole ollut riippuvainen muusta kuin tupakasta ja kofeiinista, joten en sinällään ole ollut "narkki". Ihan järkyttävä määrä huumeita on kuitenkin tullut kokeiltua, etkä varmasti osaa edes lausua kaikkien niiden nimiä. Olen käyttänyt niitä ihan huvin vuoksi, hauskanpitoa varten. Välillä vahingossa hyötykäytössäkin, mutta se ei ole ollut se tarkoitus yleensä, vaan ihan vaan hupiin. Ja älyttömän siistiä on ollu.

        Enkä nyt niin hirveästi tiedä onko elämäni poikennut muutoin "normaalista". Mun normaali elämä oli huumeita käyttäessä jokseenkin sama kuin nykyään. Käyn töissä, maksan laskuni ja vuokrani, hengailen kavereiden kanssa, katselen elokuvia, kuuntelen musiikkia, soitan musiikkia, valokuvailen. Elokuvakeräily, kotiteatteri, kotistudio, musiikkiharrastukset ja valokuvausharrastus vie aika paljon rahaa, mutta palkka on ollu sen verran, että riittää siitä vaikka joka viikonlopuks guosittelee.

        Joskus on kiva kiskasta tattisatsi tai lappu huuleen ja nähdä maailmankaikkeus hiekanjyvässä.

        Ja on se ollu ihan siistii kiskoo pirii tai kokkelia niin että tukka seisoo pystyssä ja lähtee räpsii kuvia joppis huulessa. Jaksaa marssia yömyöhät etsimässä sitä hienointa kuvakulmaa ja jaksaa räplätä ne asetukset ja objektiivit kuntoon. Tykkään pääosin yökuvauksesta. Sen jälkeen jaksaa pistää muutama tunti kuvien käsittelyyn. Nykyään kun en käytä humehia niin sitä joutuu välillä nukkumaankin. Ei saa työstettyä semmosta määrää valokuvia enää niin nopeasti.

        Et ainakaan mun osalta ei ole ollu tarvetta päästä mihinkään abstraktiin "normaaliin elämään" kiinni, kun ei sieltä olla koskaan poistuttu, mutta kuten sanoin, en ole koskaan ollu ns. "narkki". Ellei kofeiini- ja/tai nikotiiniriippuvuutta lasketa.


      • hajulla ollaan
        eihajuakaan kirjoitti:

        En taida voida vastata kysymykseen. En ole ollut riippuvainen muusta kuin tupakasta ja kofeiinista, joten en sinällään ole ollut "narkki". Ihan järkyttävä määrä huumeita on kuitenkin tullut kokeiltua, etkä varmasti osaa edes lausua kaikkien niiden nimiä. Olen käyttänyt niitä ihan huvin vuoksi, hauskanpitoa varten. Välillä vahingossa hyötykäytössäkin, mutta se ei ole ollut se tarkoitus yleensä, vaan ihan vaan hupiin. Ja älyttömän siistiä on ollu.

        Enkä nyt niin hirveästi tiedä onko elämäni poikennut muutoin "normaalista". Mun normaali elämä oli huumeita käyttäessä jokseenkin sama kuin nykyään. Käyn töissä, maksan laskuni ja vuokrani, hengailen kavereiden kanssa, katselen elokuvia, kuuntelen musiikkia, soitan musiikkia, valokuvailen. Elokuvakeräily, kotiteatteri, kotistudio, musiikkiharrastukset ja valokuvausharrastus vie aika paljon rahaa, mutta palkka on ollu sen verran, että riittää siitä vaikka joka viikonlopuks guosittelee.

        Joskus on kiva kiskasta tattisatsi tai lappu huuleen ja nähdä maailmankaikkeus hiekanjyvässä.

        Ja on se ollu ihan siistii kiskoo pirii tai kokkelia niin että tukka seisoo pystyssä ja lähtee räpsii kuvia joppis huulessa. Jaksaa marssia yömyöhät etsimässä sitä hienointa kuvakulmaa ja jaksaa räplätä ne asetukset ja objektiivit kuntoon. Tykkään pääosin yökuvauksesta. Sen jälkeen jaksaa pistää muutama tunti kuvien käsittelyyn. Nykyään kun en käytä humehia niin sitä joutuu välillä nukkumaankin. Ei saa työstettyä semmosta määrää valokuvia enää niin nopeasti.

        Et ainakaan mun osalta ei ole ollu tarvetta päästä mihinkään abstraktiin "normaaliin elämään" kiinni, kun ei sieltä olla koskaan poistuttu, mutta kuten sanoin, en ole koskaan ollu ns. "narkki". Ellei kofeiini- ja/tai nikotiiniriippuvuutta lasketa.

        Yllä Narkin puhdistusriittiä. Kaikki, jotka ovat lukeneet esim. IL:n keskustelupalstoja vuosien varrella, eivät voi kuin ihmetellä tämän jobbarin juttuja. Kaikki on kelvannut, kamelinlannasta puhelintolppaan. Huumeiden tyrkyttäminen ja mainostaminen on pääasiallinen työtehtävä, sitä riittää päiväkausiksi useille keskustelupalstoille. Hän ei tunne mitään vastuuta antamistaan ohjeista ja kirjoituksista.


      • eihajuakaan
        hajulla ollaan kirjoitti:

        Yllä Narkin puhdistusriittiä. Kaikki, jotka ovat lukeneet esim. IL:n keskustelupalstoja vuosien varrella, eivät voi kuin ihmetellä tämän jobbarin juttuja. Kaikki on kelvannut, kamelinlannasta puhelintolppaan. Huumeiden tyrkyttäminen ja mainostaminen on pääasiallinen työtehtävä, sitä riittää päiväkausiksi useille keskustelupalstoille. Hän ei tunne mitään vastuuta antamistaan ohjeista ja kirjoituksista.

        *lobbarin


    • narkkarin fiiliksiä

      "Haluatteko te narkit koskaan päästä kiinni normaaliin elämään?
      Jos ette, kertokaa miksi.

      Oletteko koskaan ajateleet, kuinka paljon surua ja tuskaa olette läheisillinne aiheuttaneet"

      - Toki hauaisin. Asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen kuin kuvittelet. Haluaisin toki lopettaa, mutta en voi olla päivääkään ilman. Fyysiset henkiset vieroitusoireet ovat kamalia. Sitä ei voi ymmärtää, kuin saman kokenut. Kaveri piiristä irtautuminen on myös hankalaa, kun ei ole muita kavereita, eikä yksinkään haluaisi olla. Näistä piireistä on kuienkin pakko irtautua milkäli haluaa kuivilla pysyä. Ymmärrän kyllä millaista tuskaa aiheutan läheisilleni käytölläni. En tee sitä tahallani, en vain pysty lopettamaan. Tässä näin lyhyesti selitettynä.

      • Narkkarin äiti

        Kiitos hienosta kommentistasi!
        Ymmärrän vaikeudeut, mutta en sitä ettet halua vaihtaa paikkakuntaa, päästäksesi eroon koko vanhasta paskasta.

        Onnea elämääsi, mitä sitten päätätkään tehdä.
        Se on vain ja ainoastaan itsestäsi kiinn!


    • miisa20

      Mulla ei onnistunut seurustelu nistin kanssa vaikka itekin pari kertaa viikossa fiilistelen. Mies rännäili about tunnin parin välein jotain millin hupivetoja ja ihan kiitettävästi siihen meni rahaa vaikka sääti itsekin. Ja refloissa tosi agre ja väkivaltanen, ihan toinen ihminen. Arki pyöri pelkästään aineen ympärillä, mikä oli mulle tietenkin tosi kurjaa koska se ei ole mulle kaikki, mulla on elämässä muutakin sisältöä kuin nistit ja huumeet niiden säätäminen. Lopulta lähdin itse ja jälkeenpäin vähän kelailin että tarvitsikohan se vain jonkun hyväksymään sitä hänen elämäänsä siihen viereen ja vakuuttamaan, että kaikki on ihan hyvin vaikka tiesi itse ettei ollut. Tai ehkä se ei vaan enää erottanut sitä rakkaudesta, ehkä siinä vaiheessa se hyväksyminen on jo sama asia, kun olin niin "pelastava enkeli" ja linkki normaaleihin ihmisiin, joihin tosin tämän takia olin vähällä katkaista välit itsekin huonompina kausina.

    • werertrg

      ei ihmistä tarvitse tuomita. jos et tiedä mitä aineita mies käyttää, et voi sanoa onko hän oma itsensä vai näytteleekö.. itse käyttäneenä tiedän etteivät Kaikki huumeet lamauta... eli kysy

    • samankokenut

      narkkareilla ei ole tunteita.ainakaan kun ovat aineissa. ja aineissa ollaan sitten melkein joka päivä. olet vain hänelle "koira" peräänny vielä kun voit.

    • lorahtiko?

      "samankokenut" haiskahtaa rasismilta ja syrjinnältä. haisee tänne asti..voivoi

    • Anonyymi

      Se on huvittavaa kun nää narkit tuomitsee alkoholin ja sit itse vetää alkoholia ja kannabista sekakäyttönä. Juu ei meillä mitään ongelmaa oo ja moni kannabis käyttäjä käyttää ajoittain voimakkaampia Huumaus aineita ja alkoholia. Eihän se vika oo koskaan teissä kun käytätte psykoosia ruokkivaa aineita. Kyllä niitä kannabis psyykosejakin on. Kaikki narkkarien syrjintä on just ok koska omasta mielestä niillä ei ole ongelmaa. Pitää palauttaa realiteetit noille joilla todellisuudentaju on kujalla.

      • Anonyymi

        Jos vetää kannabista ja alkoholia on aika kaukana narkkarista. Sit kun alkaa hihaan vetämään kovia huumeita nii voidaan alkaa puhua narkkarista


    • Anonyymi

      Hän on varmasti kertakaikkiaan siis todella muka miez

    • Anonyymi

      Miten teille kävi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe